Tysk kursusrådgivning, Tömer eller Goethe?

> Fora > Generelle tyske og tyske A1 familiekombinationskurser > Tysk kursusrådgivning, Tömer eller Goethe?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    blackemper er
    deltager

    Merhaab venner Mit navn er Sinan og jeg er lige blevet medlem af dit forum. Jeg vil gerne takke alle, der har bidraget til et websted med gode indlæg. Hvad angår mit spørgsmål; Jeg er i øjeblikket i gang med at vælge et kursus, og jeg ville være glad for, hvis du deler dine oplevelser. Jeg bor i Bursa og arbejder på samme tid, jeg lærte af begge kurser for at opsummere,

    Tömer hver hverdag 2 timer 4 uger 1 kursus i alt 14 kurser pr. Kursus 290 TL
    Goethe 2 dage om ugen 8 uger 1 kursus i alt 8 kurser 320 TL pr. Kursus

    Vi vil opgradere om 14 måneder i Tömer og om 16 måneder i Goethede

    Hvilken af ​​dem synes du skal begynde? Jeg har lidt slid på tysk, som vi har set i mellemskolen, selvom det er meget lidt. tak på forhånd

    ATAAN2
    deltager

    Dette er selvfølgelig Piri Goethe, men vi kan ikke passe på Tommers succeser,
    Min mening, da succes alt er i din hånd, siger jeg, uanset hvad dine forhold er egnede til.
    Præstationer

    blackemper er
    deltager

    Hvis kvaliteten af ​​Goethe-institutternes uddannelse ikke adskiller sig fra by til by, er det naturligvis op til os. "Jeg tror, ​​den eneste forskel mellem kurset er, at det fortsætter 2 dage om ugen på en hverdag og en anden på den anden. Hvad skal være de ugentlige timer at lære sproget. ?

    Selvom jeg allerede er begyndt at arbejde på forummet, er det okay :)

    ATAAN2
    deltager

    Her er den vigtigste byrde dig igen, og gentager lektionerne hver dag uden at være bekymret. Fremmedsprog er utaknemmeligt, du glemmer, når du ikke bruger det.
    Hver dagskursus kan overvælde dig lidt, hvis du ikke har det grundlæggende, men hvis du spørger trænerne og spørger træningsprogrammerne og metoderne, kan du tydeligere vælge det mest egnede til dig.

    blackemper er
    deltager

    tak for forslagene  :)

    ATAAN2
    deltager

    Held og lykke okay:)

    3,14
    deltager

    –> Jeg tog til Tömer, jeg tog også til Goethe. Jeg foretrækker Goethe. Okay :)

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.