08.09.2012 B1 essen essen

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    min paradis
    deltager

    Min kone tog B1-eksamenen i går, og hun sagde, at det var nemt. Jeg håber, hun vil bestå. Er der nogen, der ved, hvornår resultaterne bliver offentliggjort?

    reyyan til
    deltager

    Resultatet af B1-eksamen kommer om cirka en måned.

    dejavuxnumx
    deltager

    Hej min himmel... Må jeg vide, hvilket sprogkursus din kone studerede i Essen og tog eksamen?

    min paradis
    deltager

    Hej min himmel... Må jeg vide, hvilket sprogkursus din kone studerede i Essen og tog eksamen?

    trådte inlingua

    lord_xnumx
    deltager

    Hej venner, ved at tilføje bogstavet d til slutningen af ​​verberne som "verbeiben" i infinitiv verbum verbum e zB, tilstanden af ​​at være et sted, Ich möchte diese Nacht bei meiner Tante verbleiben tyrkisk, gav vi betydningen af ​​at blive til verbum "at blive" som verbeibend ved at tilføje bogstavet d til slutningen af ​​verberne som "jeg vil bo hos min tante i nat" zB ,,Verbeibende Zeit'' resterende tid, hvad er navnet på denne regel på tysk, Jeg venter på kommentarer fra venner, der vil hjælpe, med venlig hilsen Mit freundlichen Grüßen – MED HILSEN [flertal i Mit freudlichem gruß-hilsner) Må de brødre, der forbereder sig til A1, også have det godt]

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.