2019 visum tjenere og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ysmnxnumx
    deltager

    Venner, jeg søgte om familiesammenføring fra Izmir den 30. september. Der er et 4-cifret nummer under stregkoden øverst til højre på A6-papiret, der gives efter interviewet. Er det det du kalder sporingsnummeret? Og kan nogen skrive om deres oplevelser, tak? byby :)

    Maid
    deltager

    Hej,
    Jeg søgte med mit barn fra Ankara den 17. september. Jeg havde et manglende dokument. De gav den manglende dokumentformular og bad mig udfylde den. De har ikke angivet nogen ansøgningsnumre. Der er et sporingsnummer på papiret, som Ups-lasten giver, og jeg kan følge det fra fragtsiden.
    Min sag ankom til udlændingekontoret i sidste uge. Betjent max. Han sagde, du vil vente 4 uger, fordi de undersøger filerne i henhold til tætheden og rækkefølgen der. Tyskere har ferie hver uge. Lad os se, forhåbentlig bliver vores visum godkendt i november.
    Jeg ønsker tålmodighed til alle, der venter på en meget vanskelig proces.

    ysmnxnumx
    deltager

    Jeg undrer mig over, hvorfor de ikke gav mig UPS-lastpapir? 😮 Så hvor i Tyskland skal du hen? Jeg skal til Berlin, det er bedst, hvis de ikke volder problemer. Det er en virkelig svær proces, usikkerhed er det, jeg ikke kan lide mest. Jeg håber, at Gud giver, hvad vi ønsker. Der er gået en hel måned i dag, og jeg kan næsten ikke holde det ud. Der er folk, der har ventet i 6 måneder, jeg ønsker dem virkelig tillykke med deres tålmodighed. :)

    Hvordan fandt du ud af, at dokumenterne er ankommet til udlændingegrenen? Hvem sagde, at du vil vente 4 uger?

    Maid
    deltager

    Du sagde, at jeg lavede en ansøgning fra Izmir, de vil sandsynligvis sende dig en betalt sending, jeg tror, ​​den har en kontrakt med indenrigs skibsfart.
    Jeg håber, at det sted, jeg tager til, er Hannover.
    Min kone gik til udlændingegrenen, og officeren der fortalte os. Maks. Han sagde 1 måned. Det er ikke kun os, folk fra alle nationer ansøger. Du kan få oplysninger fra udlændingegrenen. Din ægtefælle kan spørge på hvilket tidspunkt din fil er blevet leveret. Berlin er et stort sted, intens, Gud velsigne dig.
    cofe :)

    ysmnxnumx
    deltager

    Vi kigger, ingen åbner.  :- Så siger jeg, at du skal gå i dag. Amen hvis GUD lader det. Det er en meget dårlig ting, at jeg tilbringer de første måneder af mit ægteskab alene. Gud hjælpe os

    Maid
    deltager

    Lad din ægtefælle ringe og lav en aftale. Den udenlandske afdeling, som vi var tilknyttet, havde ikke en aftale. Det fungerer på en bestemt dag og i et bestemt tidsinterval. Selvfølgelig afhænger dette af staten og byen.
    Det er mere end et år siden, jeg så min kone med min baby. I denne periode ansøgte jeg én gang om et turistvisum og blev afvist i henhold til artikel 1. Denne gang ansøgte vi om et familiesammenføringsvisum, lad os håbe, at det lykkes. Fordi dette ikke længere er en familiesammenkomst,
    der vil være et familiedistributionsvisum. Det er sværere at vente med barnet. Jeg håber også, at dit visum vil blive godkendt tidligt. Gud hjælper os og får halvdelen. :-

    ysmnxnumx
    deltager

    Jeg kan ikke tro, at din situation er sværere, jeg er virkelig ked af det. :-[ Gud vil, vi bliver genforenet så hurtigt som muligt. Jeg ville ønske, at de ikke havde gjort alting så svært. Det er virkelig trist. Er din ægtefælle tysk statsborger?

    Maid
    deltager

    Min ægtefælle er tyrkisk statsborger, men har en ubestemt session. I denne proces oprettede han arbejde, hjem og lignende. Jeg håber, det bliver positivt. Er din tysk statsborger? Selvom han er tysk statsborger, fungerer denne visumproces stadig.

    ysmnxnumx
    deltager

    Ja, tysk statsborger. Hvis det bliver for længe, ​​ansætter vi advokater osv. Så hørte jeg tingene blev lettere

    Maid
    deltager

    Der er en 90-dages juridisk proces fra datoen for din ansøgning. I løbet af denne proces skal de foretage en positiv eller negativ vending. Hvis du ikke får svar i denne proces, synes jeg det giver mest mening at engagere en advokat. Vi overvejer at følge den samme vej. Der er også mennesker, hvis visa kun er godkendt om 5 eller 6 måneder, jeg læste det her.
    Din ægtefælle er en tysk statsborger, der ikke kan nægte dig. Det vil blive godkendt før eller senere.

    Vedhæft
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har kredit- og kreditkortgæld til banken, gælden er overført til eksekvering.

    Jeg indgav en ansøgning den 30. september, udlændingegrenen sagde, at vi sendte dokumenterne til ankeret på onsdag, og jeg er bange for, at der ærligt talt vil være et problem på grund af gæld, hvis nogen har oplysninger om emnet, vil jeg være glad hvis de informerer dig.

    ysmnxnumx
    deltager

    Håber det bliver godkendt, forudsat at jeg venter 5 - 6 måneder, tror jeg min psykologi bliver dårligere. :)

    Maid
    deltager

    Nej, jeg tror ikke, du vil vente så længe. Hvis dine betingelser er tilgængelige, godkendes visumet i 1,5-2 måneder i den normale proces.
    Prøv også ikke at tænke for meget, hvis du ikke har tid, så find noget at lave. I et stykke tid blev jeg psykisk ked af det, bare jeg tænkte på det. Nu har jeg frigivet den, uanset hvad der sker, håber jeg på held :)

    ysmnxnumx
    deltager

    Ligesom du har ret, vil min psykologi blive forværret.  :)

    Maid
    deltager

    Hej venner,
    Mit pas ser ud til at være i fragtleveringen i dag. Jeg venter på kureren, jeg håber vores visum er blevet godkendt, jeg er meget spændt. klap :) ja :)

    Maid
    deltager

    Desværre blev mit visum afvist. Jeg er i meget dårligt humør. Årsagen til afvisningen var økonomisk utilstrækkelighed, jeg tror de fandt min mands løn utilstrækkelig. :cryla: 
    Nu planlægger vi at underskrive med en advokat og klage :(  Jeg er virkelig ked af, at det ikke går ud over vores andel. Vi boede her med mit barn. De kommer med undskyldninger, det de gør er intet andet end tortur. :cryla:

Viser 15 svar - 1 til 15 (34 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.