A1 EKSAMEN for familiesammenføring ?????

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    hcrsvml
    deltager

    VENNER, DER TAG NYT EKSAMEN MELLEM DU LIKER IKKE, HVIS DU VID, hvad der er i BREV OG KORT. TSKRLR.

    fuk_xnumx
    deltager

    Mand, find gamle bogstaver i bogstaverne. Det er på siden. Arbejd for dem. De er alle de samme.

    min paradis
    deltager

    Mand, find gamle bogstaver i bogstaverne. Det er på siden. Arbejd for dem. De er alle de samme.

    Tjekker jeg dem på dette websted eller dem på goethenin-webstedet?

    fuk_xnumx
    deltager

    Det betyder ikke noget, at det er nok at gennemgå alle bogstavprøverne, der er de samme med dem i dammen mindst 2 eller 3 gange, det er nok at gennemgå dem mindst 30 eller 10 gange vigtigt.

    min paradis
    deltager

    Det betyder ikke noget, at det er nok at gennemgå alle bogstavprøverne, der er de samme med dem i dammen mindst 2 eller 3 gange, det er nok at gennemgå dem mindst 30 eller 10 gange vigtigt.

    Du tager fejl, du har 25 point i hvert afsnit

    fuk_xnumx
    deltager

    Jeg tager ikke fejl bogstav 10 point er ikke den del, hvor brevet er, det er ikke en schreiben, der er ikke et enkelt bogstav i det, der er andre emner, du skal skrive, jeg sagde ikke afsnittet, og jeg skrev 10 peger godt fordi

    Du tager fejl, du har 25 point i hvert afsnit

    netalman ved
    deltager

    Hej,

    Undskyld, du har en fejltagelse. Sektionen Schreiben (skrivning) består af 25 point og brevskrivning og formularudfyldning.
    Bogstav for bogstav i alt 17 point. Det er skrevet efter de instruktioner, de giver. Titlen og farvel får 1 point hver, antallet af direktiver i midten divideres med 15. I skemaet gives 8 point og en tekst. Ifølge de oplysninger stilles der 5 spørgsmål. 1,66 point hver.

    fuk_xnumx
    deltager

    Jeg ville sige basispunkterne, hvert afsnit er 15 point i basispunkterne, 10 point i basispunktet i brevet. Jeg mener det selvfølgelig, så ganges det med 1,66, og så ruller de og gør det lige.

    netalman ved
    deltager

    Undskyld, jeg er nødt til at omskrive, men den såkaldte basescore er noget andet. Denne eksamen har dog ikke 15 basispoint, tværtimod er der 15 spørgsmål i afsnittet Læsning og lytning, og hver er 1,66 point værd. det vil sige i alt 25 point.

    I skrivedelen er brevet 17 point, formularen består af 5 spørgsmål, så det er 5 x 1,66: 8 point.

    Når man taler, er værdien af ​​spørgsmål og svar meget forskellig. Faktisk er verbal kommentar for lang og detaljeret, som jeg ikke kan forklare nu. Kort sagt: Spørgsmåls- og anmodningssætningerne er næsten dobbelt så mange som svarssætningerne, og under bedømmelsen har lærerne 3 klassificeringssystemer i overensstemmelse hermed. Er det langt eller kort i den forståelige grad af den studerendes svar, sætningen osv. noter efter nogle kriterier, såsom. Så der er fuld note, halv note og nul. Men når du siger fuld karakter, halv klasse, får den fuld karakter eller halvdelen af ​​værdien af ​​denne sætning. For eksempel kunne han ikke stille 3-punktsspørgsmålet nøjagtigt, som om han ville tage halvdelen.

    min paradis
    deltager

    Undskyld, jeg er nødt til at omskrive, men den såkaldte basescore er noget andet. Denne eksamen har dog ikke 15 basispoint, tværtimod er der 15 spørgsmål i afsnittet Læsning og lytning, og hver er 1,66 point værd. det vil sige i alt 25 point.

    I skrivedelen er brevet 17 point, formularen består af 5 spørgsmål, så det er 5 x 1,66: 8 point.

    Når man taler, er værdien af ​​spørgsmål og svar meget forskellig. Faktisk er verbal kommentar for lang og detaljeret, som jeg ikke kan forklare nu. Kort sagt: Spørgsmåls- og anmodningssætningerne er næsten dobbelt så mange som svarssætningerne, og under bedømmelsen har lærerne 3 klassificeringssystemer i overensstemmelse hermed. Er det langt eller kort i den forståelige grad af den studerendes svar, sætningen osv. noter efter nogle kriterier, såsom. Så der er fuld note, halv note og nul. Men når du siger fuld karakter, halv klasse, får den fuld karakter eller halvdelen af ​​værdien af ​​denne sætning. For eksempel kunne han ikke stille 3-punktsspørgsmålet nøjagtigt, som om han ville tage halvdelen.

    Hvis der er en fejl i brevet i brevet, vil det være en situation som at bryde punkter fra det eller bare ikke forstået det?

    netalman ved
    deltager

    hej,

    Hvordan vil de vide, at du forstår, hvis du ikke skriver de rigtige svar???:)

    Du skal svare i henhold til instruktionerne i brevet. Lad os sige, at du lavede en fejl, din karakter falder i overensstemmelse hermed.

    Hvorfor siger jeg dette? Nogle gange siger opgaven i brevet: "Du holder en fest, inviter dine venner", men nogle mennesker forstår dette som "din ven holder en fest" og skriver et perfekt brev, der er ingen grammatiske fejl eller ord, men karakteren han får er -0-. Fordi han ikke fulgte instruktionerne i brevet. Men i virkeligheden, hvis du forstår det givne bogstav, men staver ordet forkert eller har lignende mindre fejl, så trækker de din karakter i overensstemmelse hermed, de sletter ikke dem alle.

    min paradis
    deltager

    hej,

    Hvordan vil de vide, at du forstår, hvis du ikke skriver de rigtige svar???:)

    Du skal svare i henhold til instruktionerne i brevet. Lad os sige, at du lavede en fejl, din karakter falder i overensstemmelse hermed.

    Hvorfor siger jeg dette? Nogle gange siger opgaven i brevet: "Du holder en fest, inviter dine venner", men nogle mennesker forstår dette som "din ven holder en fest" og skriver et perfekt brev, der er ingen grammatiske fejl eller ord, men karakteren han får er -0-. Fordi han ikke fulgte instruktionerne i brevet. Men i virkeligheden, hvis du forstår det givne bogstav, men staver ordet forkert eller har lignende mindre fejl, så trækker de din karakter i overensstemmelse hermed, de sletter ikke dem alle.

    Jeg spurgte ikke i den forstand, for eksempel om at skrive libe i stedet for liebe, at skrive halo i stedet for hallo, jeg spurgte om to bogstaver er glemt når sådan to bogstaver er glemt, det er stadig tydeligt hvad du mener med disse to breve, men jeg spurgte, om de kiggede på den softwarefejl, ellers tager de selvfølgelig noter, det er normalt.

    netalman ved
    deltager

    ja, de sletter det desværre.

    berke0808
    deltager

    hej venner, jeg deltog den 4. april i Ankara og vandt eksamen. Eksamensresultatet er som følger; lytte 25 point skrivning 25 point interviewskrivning 25 point skrivning er 25 point, skrivning er 15 point, forum er 10 point, lytte og lytte 30 spørgsmål skriftligt 15 spørgsmål i lytning 15 spørgsmål skriftligt XNUMX spørgsmål i lytning bide dikakt Det du skal gøre er at sætte det ord, der kommer ud med temaet på billedkortene i en sætning, ellers accepterer de det ikke, de springer over det.

Viser 13 svar - 1 til 13 (13 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.