Hjælp til skilsmisse ved nødhjælp.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    derbederxnumx
    deltager

    Hej venner, jeg var gift i omkring 2 år og 4 måneder under samme tag med min kone og min kones endeløse løgne, problemer og ægteskab på 1 dag er ikke for mig, du er en god mand, som en super kone, hun forlod huset med vanvittigt sludder og forlod huset med sin familie, mens jeg var på stadiet med at forlænge min session, nu omkring 25 år gammel. dage tilbage, indtil sessionen var fuld, og jeg ansøgte for 2 uger siden, min kone skrev dokumentet getrennt leben underskrev det jeg indsendte det Auslanderbehorde gav mig ikke et CV Jeg gik selv og den upersonlige racistiske ven der sagde en kom tilbage til mig og sagde absurde ting som at dit formål med at være her er forbi, og vi vil ikke forlænge sessionen. Jeg afsluttede b1 og mit orienteringskursus er slut. Jeg boede i det samme hus i 2.5 år og jeg gav min kone 10n år til denne person, der skal blive min kone. Hvad kan jeg gøre nu, venner Stuttgart, jeg er 25 km væk fra baden w. Er der nogen der kender en advokat i Nberg Jeg kunne ikke arbejde i en enkelt virksomhed i 1 år uden afbrydelse, men jeg arbejdede i 17 mdr. Jeg har ikke modtaget socialhjælp i andre virksomheder før i dag og jeg har betalt lån af sit hus før ægteskab, som han har fået siden jeg kom, og nu er mit festjob tæt på 4 måneder.
    Jeg arbejder i en stor virksomhed gennem zeitfirma, jeg har brug for din akutte støtte, jeg har ingen. Darma røg mig, min kone er min eneste skyld. Jeg kom til Tyskland siden den dag, jeg kom på arbejde, på arbejde, for at være forbundet med mit hjem, til min familie.. det er et stykke tid siden, se ikke.

    fuk_xnumx
    deltager

    der er en basissko i München, jeg kalder ham en ekspert i disse spørgsmål, nogle siger det er nok at blive gift i 2 år, nogle siger det er nok i 3 år, så der er ikke mange der anvender det der står i lovene, men mit gæt er, at de vil forlænge den værste session med 1 år og 1 år, og de vil ikke sende den. 

    derbederxnumx
    deltager

    der er en basissko i München, jeg kalder ham en ekspert i disse spørgsmål, nogle siger det er nok at blive gift i 2 år, nogle siger det er nok i 3 år, så der er ikke mange der anvender det der står i lovene, men mit gæt er, at de vil forlænge den værste session med 1 år og 1 år, og de vil ikke sende den.

    Jeg kontaktede ham, han har udgifter på omkring 3 tusinde euro, lad os se, vi vil appellere, jeg vil fortælle dig, hvad der vil ske.

    volkanxnumx
    deltager

    For det første skal du snart blive rask. Jeg bor i reutlingen. Hvis du vil efterlade dit nummer privat, vil jeg hjælpe dig så meget jeg kan.

    derbederxnumx
    deltager

    For det første skal du snart blive rask. Jeg bor i reutlingen. Hvis du vil efterlade dit nummer privat, vil jeg hjælpe dig så meget jeg kan.

    Jeg har sendt dig mit nummer fra privat

    hjerteløs
    deltager

    Hilsen, jeg har haft dette emne før. Vi delte og kommenterede, lad mig prøve at hjælpe igen. For at få et ægtefælleuafhængigt visum skal du opholde dig under samme tag i 2 år, 3 år, hvis din ægtefælle er tyrkisk statsborger. Hvis din ægtefælle er tysk, angriber udenlandske lejligheder dig, hvilket de plejer at gøre mod alle. De tror, ​​de ikke kender loven og går tilbage til Tyrkiet VS. Men sådan en ret har de ikke. De SKAL logge ind. Esin Turk. Der er dog ikke noget problem alligevel. Skilsmisseperioden tog for eksempel to år for mig I den tid vil de give opholdstilladelse og så længe du fortsætter med at arbejde, bliver dit visum til et arbejdsvisum, medmindre du få hjælp fra staten.Det vigtigste punkt her er inspirationen tyrkisk. På den anden side, selvom du tjener 1000 euro, skal du ikke få nogen hjælp fra staten på papiret. At bo hver for sig i øjeblikket forlænger den ubestemte opholdstid, man skal arbejde i 5 år og det bliver ikke noget problem. Min personlige anmodning fra venner, der vil stille sådanne spørgsmål, er barnets statsborgerskab, hvis det er familiesammenføring over barnet, eller inspirationens statsborgerskab, hvis det er en sag med ægteskab, tak. Specifikationer. Så kan vi hjælpe dig mere detaljeret.

    derbederxnumx
    deltager

    Hilsen, jeg har haft dette emne før. Vi delte og kommenterede, lad mig prøve at hjælpe igen. For at få et ægtefælleuafhængigt visum skal du opholde dig under samme tag i 2 år, 3 år, hvis din ægtefælle er tyrkisk statsborger. Hvis din ægtefælle er tysk, angriber udenlandske lejligheder dig, hvilket de plejer at gøre mod alle. De tror, ​​de ikke kender loven og går tilbage til Tyrkiet VS. Men sådan en ret har de ikke. De SKAL logge ind. Esin Turk. Der er dog ikke noget problem alligevel. Skilsmisseperioden tog for eksempel to år for mig I den tid vil de give opholdstilladelse og så længe du fortsætter med at arbejde, bliver dit visum til et arbejdsvisum, medmindre du få hjælp fra staten.Det vigtigste punkt her er inspirationen tyrkisk. På den anden side, selvom du tjener 1000 euro, skal du ikke få nogen hjælp fra staten på papiret. At bo hver for sig i øjeblikket forlænger den ubestemte opholdstid, man skal arbejde i 5 år og det bliver ikke noget problem. Min personlige anmodning fra venner, der vil stille sådanne spørgsmål, er barnets statsborgerskab, hvis det er familiesammenføring over barnet, eller inspirationens statsborgerskab, hvis det er en sag med ægteskab, tak. Specifikationer. Så kan vi hjælpe dig mere detaljeret.

    Hej bror, min kone er tysk statsborger. Jeg har været gift i 2 år og 5 måneder, og jeg har arbejdet. Jeg har ikke modtaget nogen hjælp fra staten, men desværre, når du støder på en racistisk person, gør det ikke sker, står du alene med trusler. Jeg gav den i hvert fald til den grundlæggende nala, den klarer det, men den koster lidt salt..

    hjerteløs
    deltager

    Hvis han ikke sover, så bliv ikke modløs forgæves, tag afsted. Hvis den udenlandske lejlighed volder problemer, er det okay, du har nogle penge til advokaten, men du kan få visum uafhængigt af din ægtefælle, slap af, ingen kan sende dig, bliv ved med at arbejde, indtil du selv går, du får din tid efter at have arbejdet i 5 år, respekt

    muhendus
    deltager

    Hvis det ikke er privat, vil jeg spørge om noget? Er din ægtefælle tysk eller tyrkisk født i Tyskland? Vidste du ikke, at du var racist, før du blev gift?

    Det er ikke hans kone, der er racist, det er betjenten på udlændingekontoret, jeg forstår. Han gifter sig alligevel ikke med en racistisk udlænding.

    derbederxnumx
    deltager

    Hvis det ikke er privat, vil jeg spørge om noget? Er din ægtefælle tysk eller tyrkisk født i Tyskland? Vidste du ikke, at du var racist, før du blev gift?

    Hvorfor skulle min kone være racistisk bror? Betjenten, der er racist.. min kone er tysk statsborger, tyrkisk

Viser 9 svar - 1 til 9 (9 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.