Spørgsmål om mit familiesammenføring.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Tayni
    deltager

    Hej alle sammen
    Er min forlovede et problem for en tysk statsborger og familiesammenføring fra Tyskland?
    Inden jeg ansøger om visum til familiesammenføring, er det nødvendigt for min kone at vende tilbage til Tyskland og underrette de kompetente myndigheder om, at hun er gift? (Vi vil ansøge straks efter brylluppet)
    Hvor længe før er det nødvendigt at få en visumaftale til familiesammenføring?
    Jeg ville være glad for, hvis der er ting, du vil tilføje.

    Jeg håber, at alles visum udstedes så hurtigt som muligt. Hav en god dag. Må Allah samle alle sammen.

    fuk_xnumx
    deltager

    Du kan få det i konsoloslukda forpligtet til at rapportere til myndighederne om ægteskab og tysk statsborger, at kalkun vil være på udstedelse af visa familiesammenføring, når de køber

    Tayni
    deltager

    Du kan få det i konsoloslukda forpligtet til at rapportere til myndighederne om ægteskab og tysk statsborger, at kalkun vil være på udstedelse af visa familiesammenføring, når de køber

    Mange tak, lærer, for dit svar. Er det muligt at få dokumenter såsom ophold fra konsulatet?

    fuk_xnumx
    deltager

    hvad der kræves for min kones opholdscertifikat

    Tayni
    deltager

    hvad der kræves for min kones opholdscertifikat

    Jeg ved, at du til et familiesammenføringsvisum har brug for et opholdsdokument for den ægtefælle, der bor i Tyskland.

    fuk_xnumx
    deltager

    Du har muligvis ikke modtaget de nødvendige dokumenter for at blive gift, fordi jeg synes, de er et separat problem, og de anmodede dokumenter er i den form, du kan tjekke der igen eller fra konsulatets side

    Tayni
    deltager

    Du har muligvis ikke modtaget de nødvendige dokumenter for at blive gift, fordi jeg synes, de er et separat problem, og de anmodede dokumenter er i den form, du kan tjekke der igen eller fra konsulatets side

    Sir, jeg er ked af det, jeg kunne ikke udtrykke mig.
    Vi tog alle vores dokumenter til brylluppet. Vores bryllupsdag er okay, vi venter bare på vores dag.
    Hvis problemet skal anmodes om et dokument efter brylluppet, kan vi da hente dem fra konsulatet?

    fuk_xnumx
    deltager

    For visumet efter ægteskabsdokumenter, der allerede er i Tyskland, kan du kigge efter dokumenter, der anmodes om et komplet visum på stedet der, du kan rapportere til de tyske myndigheder på konsulatet.

    den Morslipdo
    deltager

    Sir, jeg er ked af det, jeg kunne ikke udtrykke mig.
    Vi tog alle vores dokumenter til brylluppet. Vores bryllupsdag er okay, vi venter bare på vores dag.
    Hvis problemet skal anmodes om et dokument efter brylluppet, kan vi da hente dem fra konsulatet?

    Hvis din ægtefælle lejer sin bolig og hus, skal han tage lejekontrakten med sig. Hvis han er gift og skilt før, har de brug for et certifikat. Gør ægteskab turkiyede gerceklesicek

    Tayni
    deltager

    Hvis din ægtefælle lejer sin bolig og hus, skal han tage lejekontrakten med sig. Hvis han er gift og skilt før, har de brug for et certifikat. Gør ægteskab turkiyede gerceklesicek

    Ja, min mand har et gammelt ægteskab. Bryllup finder sted i Tyrkiet.

Viser 9 svar - 1 til 9 (9 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.