Tyske borgeres lønningsliste

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    nsyyn
    deltager

    hej venner

    Min kone er tysk statsborger og laver ausbildung. Gør de et lønproblem ved familiesammenføring? Hvis nogen har ansøgt om visum for nylig og fået visum, kan de så svare?

    Jeg har en visumaftale den 15. januar, og dette spørgsmål sidder fast i vores hoveder.

    fuk_xnumx
    deltager

    Tyske statsborgere bliver ikke bedt om en løn bodra, bare rolig, det er okay

    nsyyn
    deltager

    Tyske statsborgere bliver ikke bedt om en løn bodra, bare rolig, det er okay

    Sir, er disse oplysninger korrekte? Vi har hørt, at det er påkrævet i henhold til de seneste love.

    fuk_xnumx
    deltager

    der var love på siden, du skal søge, jeg tror ikke loven har ændret sig en smule

    Sir, er disse oplysninger korrekte? Vi har hørt, at det er påkrævet i henhold til de seneste love.

    mustafad
    deltager

    Sir, jeg har samme situation. Min kone er tysk statsborger. Der blev anmodet om en 3-måneders lønseddel. Vi venter i øjeblikket på at færdiggøre 3-måneders lønlisten for at levere dokumenterne. Hvis du ikke bliver bedt om at lave din plan som ønsket, er dette din chance.

    nsyyn
    deltager

    Sir, jeg har samme situation. Min kone er tysk statsborger. Der blev anmodet om en 3-måneders lønseddel. Vi venter i øjeblikket på at færdiggøre 3-måneders lønlisten for at levere dokumenterne. Hvis du ikke bliver bedt om at lave din plan som ønsket, er dette din chance.

    Jeg håber ikke, det bliver spurgt, så hvorfor bede om en løn fra en, der er engageret i et erhverv, så hans løn allerede er lav.

    Hvis din situation er klar, kan du så skrive her?

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.