Tysk om A1-A2-B1-B2 kurser !! (HILFEE A)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    trhn
    deltager

    Hej venner,

    Det er 2 år siden, jeg flyttede til Tyskland. Jeg startede på VHS-kurset, normalt gjorde staten det obligatorisk. Jeg bestod A1 – A2 eksamenerne. Jeg fejlede B1  ;D
    De, der kender VHS-kurser, er ikke gode, og de mennesker, der kommer, er ikke lærere. Jeg kunne ikke se nogen klog fordel ved disse kurser. Hvor godt kan du lære af det 4 timers kursus 3 dage om ugen?
    Det er sjovt, at alle i klassen består eksamen, uanset om du forstår det eller ej, fortsætter de. Med syrernes ankomst forhindrer for mange VPH-medarbejdere fortsat trængsel,

    og jeg tager lige nu B2-kurset, og det begynder at blive hoch deutsch. Jeg stirrer tomt på lektionen og undrer mig over, hvad de laver :) Jeg forstår ingenting 😮

    Jeg er utrolig stresset :cryla:

    Jeg ser mig selv på A2 niveau, hvad hedder B1 når jeg ikke har bestået B2!! Hvad er det for et system!?? afkrydse:)

    Gutter, det er som om jeg er i en blindgyde, vis mig en vej.

    Jeg fortryder at jeg kom til dette land og min fremtid. Tyrkiet er det eneste problem, hvis der er et problem, hvor både sprog og cikti mod mig. Jeg blev bogstaveligt talt fanget i hagl, mens jeg løb fra regnen. Må Gud velsigne vores afslutning.

    tugce_doerj er
    deltager

    Nå integrationskurs, så de ikke kan sende dig til b1, før b2 passerer. Du vil gå og sige, at jeg ikke kunne få b1, ausländerbehördeye, og de vil sende dig til et andet kursus. Tag en samtale med folket på dit kursus, så hjælper de dig. Alle dem, der underviser på VHS, er lærere. Hickimse, der ikke har tilladelse fra Bamf, kan ikke undervise b1 på tysk. Jeg prøver at få den samme tilladelse, det er næsten umuligt at undervise i integrationsforløbet, så jeg opgav det job.

    Som du sagde, hvis du passerer a1 og a2, skal du ansøge om b1 igen. Hvis du ikke siger, at du ikke forstår, kan ingen hjælpe dig.

    tugce_doerj er
    deltager

    Integrationskurser er normalt fra morgen til middag hver hverdag. Du vil gå og ansøge om integrationskurset, ikke de udenlandske kurser for at lære normal tysk.

    trhn
    deltager

    Nå integrationskurs, så de ikke kan sende dig til b1, før b2 passerer. Du vil gå og sige, at jeg ikke kunne få b1, ausländerbehördeye, og de vil sende dig til et andet kursus. Tag en samtale med folket på dit kursus, så hjælper de dig. Alle dem, der underviser på VHS, er lærere. Hickimse, der ikke har tilladelse fra Bamf, kan ikke undervise b1 på tysk. Jeg prøver at få den samme tilladelse, det er næsten umuligt at undervise i integrationsforløbet, så jeg opgav det job.

    Som du sagde, hvis du passerer a1 og a2, skal du ansøge om b1 igen. Hvis du ikke siger, at du ikke forstår, kan ingen hjælpe dig.

    Fortæl mig at fortælle dig;

    B1 var slut, jeg tog eksamen, der var 15 dages ferie og B1+/B2 startede. Mens B2 fortsatte, blev eksamensresultaterne annonceret, og de gav dig et certifikat, der sagde, at du var på A2-niveau. Lesen, Sprechen, Hören, Schreiben, jeg var på A2 niveau i dem alle. 😮

    Vi sagde ok, hvad der vil ske nu. Vi vil fortsat være weiterbildung, vi har fået at vide, jeg vil tage B1 og B2 eksamen sammen. Hvilket latterligt system !!!!!!

    I B1 stillede vennen et spørgsmål til sin bosnisk tysklærer. Læreren sagde: "Mit modersmål er ikke tysk, det kan jeg ikke svare på", da han stillede et spørgsmål om grammatik. Vi lærte senere, at de ikke er lærere, de kan kun så meget tysk, som de kan forklare os. De handler ikke om at undervise i tysk fra et universitet. afkrydse:)

    Hvor mange gange har jeg sagt at jeg ikke forstår?Kvinden forklarer emnet jeg ikke forstår på tysk, som om jeg kan tysk udmærket :haha: jeg oversætter det på telefonen eller fra Worterbuch og tiden tager længere tid indtil jeg forstår det. Nå, de fleste af dem vil have tiden til at slutte, så vi kan gå. Jeg er slet ikke tilfreds med VHS kurser!! afkrydse:)

    Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre...

    trhn
    deltager

    Integrationskurser er normalt fra morgen til middag hver hverdag. Du vil gå og ansøge om integrationskurset, ikke de udenlandske kurser for at lære normal tysk.

    Da jeg først kom til Tyskland, efter at opholdets pasarbejde var afsluttet, gik vi og tilmeldte os. De sagde, at kurserne i dagtimerne var fyldt med syrere. De skrev til aftenkurset. Indtil 17:30 til 20:45. Jeg startede direkte med A1 / 1 bogen. Der var udlændinge som mig på kurset.

    tugce_doerj er
    deltager

    Hvis du ikke er tilfreds, skal du gå til ausländerbehörde, du vil forklare situationen, og du vil sige, at du vil starte et nyt kursus. Jeg arbejder på VHS, det er første gang, jeg har hørt sådan noget, jeg har aldrig hørt om en lærer, der underviser tysk uden at kunne tysk, og jeg kan sige, at det er umuligt for vhs. Så jeg ved ikke, hvordan det fungerer for dig.

    yenicerixnumx
    deltager

    Jeg blev også overrasket, hvad kan jeg sige? Jeg går også på VHS-kurset. Jeg er meget tilfreds. Vi har 2 lærere, en tysk og en bulgarsk, men jeg tror, ​​bulgarsk kan mere end tysk. så hans udtryk er bedre for mig. Problemet er, at det er meget normalt, at du ikke forstår, fordi de giver dig et niveau, som du ikke har. En person på niveau a2 kan ikke gøre b2. Du skal rapportere det så hurtigt som muligt. For hvis du ikke får b1, når dit kursus er slut, har vi lært dig nok sprogundervisning. Hvis de siger efter det, går du privat, starter alt igen. i det mindste er din skade fortjeneste, uanset hvor du vender dig.

    forsvarligt

    trhn
    deltager

    Hej venner,

    Som du sagde, vil jeg rapportere, jeg går virkelig og kommer, jeg forstår ikke noget. Bukurs kom meget hårdt mod mig. Jeg ved ikke, hvad der vil ske næste gang. Åh denne udlænding åh dette er Tyskland

    mürselxnumx
    deltager

    Brev til a1-eksamen den 26. december

    trhn
    deltager

    @tugce_doerjer Jeg købte Fono Applied German Grammar-bogen efter hans anbefaling. Lad os se, om jeg kan gøre B1 igen.

    kabine
    deltager

    hej,

    Jeg skriver her, fordi det er et opdateret emne relateret til B1-kurset. Jeg har ikke startet et kursus endnu, men som mange andre gjorde jeg det. Jeg indgav min første opholdsansøgning i begyndelsen af ​​april i år og modtog en 3-årig opholdstilladelse. Min kone er tysk statsborger. Vi bor i Berlin.

    Hvad sker der, hvis jeg ikke går på integrationskurset i min næste session ansøgning efter 3 år og tager goethe b1 eksamen og får et certifikat? Hvis der er en person, der ikke deltager i dette kursus, men har nået b1-niveauet inden for denne periode, kan nogen, der har viden om, hvordan situationen blev, kan de dele det?

    Som alle andre fik jeg A1-certifikat til at komme her. Jeg deltog ikke i kurset, arbejdede derhjemme i to uger og bestod med 93. Jeg tror, ​​at ved at arbejde længere i B1 kan jeg få scoren til at bestå uden at gå på banen.

    Jeg vil gerne have hjælp fra mennesker med viden og erfaring, tak på forhånd.

    yenicerixnumx
    deltager

    Hilsen nu, dette er ikke en situation på dit initiativ, broder. Du skal gå, da staten giver dig dette kursus gratis. men hvis du siger, jobbet, jeg betaler privat, vil ændre sig. En tyrkisk ven her prøvede det samme. B1. For 2 kurser. Han ville ikke komme og sagde, at han ville arbejde hjemme, fordi han arbejdede. Spurgte han. Han sagde nej Auslandärbehorde. Han måtte deponere kursuspenge. Han kom stadig ikke, selvom han betalte for kurset. Som jeg sagde, når du kommer her og tænker at du ikke har arbejdet eller ikke kan arbejde endnu, giver Tyskland dig et papir om, at kurset vil være gratis. Hvis du har det, skal du registrere dig og gå regelmæssigt. Men som sagt, spørg alligevel, hvis du ikke vil have det. Du ved, nogen her siger nej, han siger okay. Alles system er anderledes.
    Godt

    trhn
    deltager

    10.09.2017 og jeg har stadig ikke bestået B1 eksamen. Jeg skal til eksamen for 3. gang. :-X

    Jeg tilmeldte mig kurset EuroSchulen. Jeg er overhovedet ikke tilfreds med VHS. Skat er godt.

Viser 12 svar - 1 til 12 (12 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.