Erfaringer fra German A1 Family Confluence Entrants

> Fora > Deling om tysk A1 eksamen, A2, B1, tysk KPDS, KPSS og andre tyske eksamener > Erfaringer fra German A1 Family Confluence Entrants

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    mavigece
    deltager

    Hej venner

    Jeg underviser studerende, der skal tage a1-eksamen til familiesammenføring i weekenden. og jeg spekulerede på før a1 eksamen
    Kommer nogen ind og husker spørgsmålene eller emnerne? Jeg vil gerne hjælpe mine elever mere ..
    På forhånd mange tak…
    venner her, lad os dele vores oplevelser efter eksamen og eksamen.

    himlen
    deltager

    Hej, blue night Jeg forbereder eleverne til denne eksamen, jeg leder efter det samme spørgsmål, og de spørgsmål, jeg hidtil har lært, stilles fra bogen med navnet start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen og kort distribueres til grupper på 3-4 personer og bedt om at tale om dem. Hvis jeg har flere oplysninger, eller hvis du er, så del dem, kom let

    mavigece
    deltager

    Tak, jeg har bånd og spørgsmål om hadet, hvis du vil, kan jeg sende dig både kassetten og brochuren. Selvfølgelig er der noget, du ved meget godt, at eksamensvarerne ændres i visse perioder. denne brochure og bånd kan dog guide dig hos læreren. Du kan forberede eleverne ved at stille forskellige spørgsmål på samme måde.

    mel _-_ måned
    deltager

    Hej, jeg tog eksamen den 31. oktober, og jeg bestod den. Du stiller et spørgsmål om ham, og han sender dig et spørgsmål, så bliver du spurgt om et andet kort, jeg cvp ifølge ham, så er der fortjeneste igen.

    mavigece
    deltager

    Hej Mel_ay Mange tak for din deling. Jeg håber, du har bestået eksamen, og du har ret, det er desværre en virkelig vanskelig situation.
    Tak igen fordi du deler...

    jeg savner
    deltager

    slm Jeg kunne ikke finde denne start a1 bog, hvor kan jeg få den, jeg gør mig klar til denne eksamen, og jeg er i en meget vanskelig situation.

    erdem_xnumx
    deltager

    venner, jeg forbereder mig, men jeg er nødt til at arbejde så hårdt som muligt, bare lad os ikke få panik for meget, og vi skal gøre det hele tiden. kom

    ((^ SeMa ^))
    deltager

    venner, jeg tager eksamen i morgen :(() :(:(:(

    kan stadig ses
    deltager

    venner, jeg tager eksamen i morgen :(() :(:(:(

    min ven 1. hvorfor spurgte du ikke indtil denne gang, hvad der er tilbage i morgen her
                  2. hvad vil du lære om eksamen
    Spørg os, hvad er det eksempel, du vil hjælpe

    ((^ SeMa ^))
    deltager

    Faktisk ved jeg, hvad der kommer foran mig i eksamenen, men jeg hørte, at de lærere, jeg vil lære, hjælper med til eksamen, eller grunden til, at jeg spurgte dette, er fordi de kun hjælper de studerende.

    kan stadig ses
    deltager

    Faktisk ved jeg, hvad der kommer foran mig i eksamenen, men jeg hørte, at de lærere, jeg vil lære, hjælper med til eksamen, eller grunden til, at jeg spurgte dette, er fordi de kun hjælper de studerende.

    min ven, jeg så ikke, at de hjalp nogen, den første del af eksamen, det vil sige haen lesen schreiben, jeg havde meget tid tilbage i i alt 65 minutter. De forklarer ikke emnet for brevet på tyrkisk, lad mig også fortælle det

    cetin03
    deltager

    Jeg startede lige kurset, jeg startede lige kurset, spørgsmålene er visse fag, lærerne underviser i henhold til et af dem.

    barmeno
    deltager

    Hej, jeg er Mbarmeno fra Hatay. Jeg har forberedt mig i 2 måneder, og kurset er ved at være slut. Jeg har problemer med at få eksamensdatoen. Ring til dem efter den 7. januar. Desuden spurgte en ven mig, hvad indholdet af eksamen var er. Det er det samme eksamenseksempel som Goethes. Den adresse, jeg vil give, er nøjagtig den samme, spørgsmålene er selvfølgelig forskellige. Periodisk, men eksamenssystemet og spørgsmålsformaterne er alle de samme. Goethe kan ikke gå ud over dette. Vær sikker på , kan denne eksamensprøve være din guide. Klik på sektionen for familiesammenføringseksamen på www.almanyagocyasasi.com eller ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Skriv dette direkte, og du vil modtage en prøveprøve. Jeg håber, at denne adresse vil hjælpe alle mine venner, der har brug for det. Åh, og før jeg glemmer det, kan du købe Goethes A1-bog derfra, der er en tysk boghandel kun 20 meter væk fra instituttet Spørg embedsmanden i instituttets informationsafdeling, han vil straks beskrive i morgen, det er meget tæt på.. held og lykke til alle. Hvis nogen har nye oplysninger, så del dem gerne...!!!

    barmeno
    deltager

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Når denne side åbner, skal du klikke på Modelsatz, det nøjagtige eksempel på alle 4 sektioner af eksamen er der ved at...

    savmand06
    deltager

    Venner, jeg tog Start 1-eksamenen i dag. Jeg bestod den med 98 point. Det er ikke en eksamen, man skal være bange for. Find bare dokumenterne og læs efter de nødvendige ting. Held og lykke til alle...

    kan stadig ses
    deltager

    Venner, jeg tog Start 1-eksamenen i dag. Jeg bestod den med 98 point. Det er ikke en eksamen, man skal være bange for. Find bare dokumenterne og læs efter de nødvendige ting. Held og lykke til alle...

    tillykke ven, bravoo, du fik en god score, så jeg forstod ikke, hvordan du fik eksamen i dag, og du lærte resultatet, fordi goethe ikke giver den samme dag

Viser 15 svar - 1 til 15 (3,074 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.