Tyske A1 eksamen takere

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Ezggg
    deltager

    Hej venner, jeg vil gerne lære om erfaringerne fra dem, der tog A1-eksamen. Kan du skrive dine oplevelser om kurset og eksamen

    yenicerixnumx
    deltager

    Vær hilset

    Jeg gik ind i eksamen i Ankara. Fordi der er så mange køer i Istanbul :) Kun 1 måneders kursus var nok for mig, selvfølgelig så jeg mange tyske kanaler fra internettet derhjemme. Du ved, eksamen har 4 faser. Hören, lesen, sprechen, schreiben. Hören lesen schreiben er let, men jeg sidder lidt fast, fordi cd-koncerten er svær for en, der ikke er fortrolig med sproget. Klassen lyder også fra lydsporet. Bliv ikke begejstret for sprechen. Jeg kom ud med et nyt sprog, så jeg kunne etablere det med sætninger. 3 venner kom sammen med mig. vi var alle forfærdelige fra hinanden. men jeg var væk, jeg kender ikke de andre. Giv svar ved at tænke roligt. Fordi folket foran dig ved, hvad det er. Du kan finde en masse materiale relateret til a1-eksamener på webstedet.

    forsvarligt

    Shahid Shuheda
    deltager

    Hej, må Gud hjælpe dig, det er en svær tid. Jeg tog også eksamen i Ankar, Istanbul har travlt. Man skal følge den godt, ellers kan man måske ikke tage eksamen på den dato, man havde planlagt. Når det kommer til at tage eksamen, er det ikke svært, men spænding kan forstyrre alt. Da jeg har taget mange eksamener, har det ikke påvirket mig. Så vidt jeg observerede i eksamen, kan folk ikke engang stille meget lette spørgsmål på grund af spænding. Lyt meget i Hören-sektionen, lyt til tysk hver dag, de fleste af dem rocker denne sektion, jo flere ord du kender i Lesen-sektionen, jo mere vil du forstå den tekst, du får. Når jeg siger ord, betyder ord på A1-niveau, hvis de er schreiben, skriver du bogstaver, der er masser af bogstavtekster til dem på denne side og andre sider. Studer grammatikken, der er vigtig i bogstavet. Hvis du kender grammatikken godt, kan du lave korrekte sætninger. Sprechen er faktisk meget let, men da det er at tale, er den sværeste og mest spændende del i denne del, du præsenterer dig først, så er der kort, der er ord på kortene, du stiller spørgsmål om dem. Hvis du søger på dette del på dette websted, kan du finde ordene og spørgsmålene. De venner, der gik ind i dette afsnit med mig, var så begejstrede, at de slet ikke kunne tale, så vær opmærksom på dette. Glem ikke lige point for hvert afsnit. Hvis du har andre spørgsmål, vil jeg besvare dem. Held og lykke.

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.