Værelse introduktion på tysk

> Fora > Spørgsmål og svar om tyske lektioner > Værelse introduktion på tysk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    burcuxnumx
    deltager

    Venner, jeg har hjemmearbejde i morgen, jeg ville blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig. Der er et klædeskab til højre for min seng, mit skrivebord er i venstre side af mit værelse, og jeg har en bogreol bagerst til højre. væg Hvordan kan jeg sige det? :flov:

    reyyan til
    deltager

    Venner, jeg har hjemmearbejde i morgen, jeg ville blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig. Der er et klædeskab til højre for min seng, mit skrivebord er i venstre side af mit værelse, og jeg har en bogreol bagerst til højre. væg Hvordan kan jeg sige det? :flov:

    Es gibt einen Kleiderschrank, ein Schreibtisch, ein Bücherregal og ein Bett in meinem Zimmer.
    Es gibt meinen Kleiderschrank auf der rechten Seite meines Betts. Es gibt meinen Schreibtisch auf der linken Seite meines Zimmers und auf der rechten Seite gibt es meinen Bücherschrank.

    Jeg har et klædeskab, et skrivebord, en reol og en seng på mit værelse.
    Jeg har et klædeskab på højre side af min seng. Jeg har et skrivebord til venstre for mit værelse og et bibliotek til højre.

    faktisk er det ikke rigtigt at lave dit hjemmearbejde. Du skrev det ned et par steder, så jeg prøvede at hjælpe, men du ville kontrollere det alligevel? blandede sætninger fordi  ;)

    burcuxnumx
    deltager

    Mit hjemmearbejde er alligevel ikke så kort, jeg gjorde de andre, det var sætninger, jeg havde svært ved at oversætte, tak for oversættelsen. :)

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.