Tysk interview

> Fora > Tyske talemønstre > Tysk interview

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    wiccantrxnumx
    deltager

    Venner, mit tyske hjemmearbejde. Jeg er nødt til at interviewe nogen. Men jeg har svært ved at stille tyske spørgsmål. Det er halvandet år siden jeg begyndte at lære tysk. Jeg har ikke meget ordforråd, når jeg ser på ordbogen, og jeg ved ikke, hvilken jeg skal bruge. Kan du hjælpe mig?

    3,14
    deltager

    –> Hvad er emnet for interviewet? Hvem vil det foregå imellem? Nyheder eller show? Hvis du stadig har brug for det, så fortæl mig disse, jeg vil skrive et godt interview til dig, hvis Gud vil.

    den türkkız
    deltager

    Hej med dig . Jeg kom lige ind på siden nu, så lige nu :) Jeg skulle skrive til chatsektionen, men jeg mistede siden, fordi jeg sagde, at jeg skulle skrive her. Jeg håber, at nogen vil svare, når de ser det. :)

    3,14
    deltager

    –> Hej, velkommen til siden. Dette emne titel Vi chatter på tysk. Dette emne titel Vi chatter også på tyrkisk under. Jeg stiller mit første spørgsmål for at se og besvare spørgsmålet her klik. :)

    mathmazhel
    deltager

    Jeg har også et hjemmearbejde, jeg kan ikke gøre det. Kan du hjælpe mig, tak? :( Min samtale vil være med en lærer, jeg mener læreren, jeg vil stille spørgsmål, og han vil svare. Kan du venligst gøre det for mig? Samtalen vil være på torsdag, så jeg skal gøre det senest i morgen. Venligst hjælp :engel: okey:) kaffe:)

    3,14
    deltager

    –> Bror, forbered det på tyrkisk, jeg oversætter det til tysk inden for en time. Jeg har ikke tid i dag, men det bliver gjort i morgen. Send det til mig personligt eller via e-mail. Eller skriv her. Det er lige meget, så længe det er synligt for dig. ;)

    den türkkız
    deltager

    Jeg kan også hjælpe dig ;)  klap:) klap:) dans:)

    3,14
    deltager

    –> Denne hjælpsomhed har ingen ende! klapsalver:) Tillykke til dig, Willkommen im Club! bifald:)

    den türkkız
    deltager

    danke :haha: :haha:

    3,14
    deltager

    –> Det er ikke let for en 3,14 at dukke op på et websted. bifald:)

    den türkkız
    deltager

    Tyrkisk pige også :zopa: :haha: :haha: :haha:

    3,14
    deltager

    –> Ja!! Hvem sagde navnet på den tyrkiske pige? :zopa:

    den türkkız
    deltager

    taaaaaaaaaaaa selviiiiiiiii install ;) skete der noget :zopa:

    3,14
    deltager

    –> Nå, jeg ville spørge dem hvordan, sir::) : Haha:

    3,14
    deltager

    –> Lad mig elske frygtens øje. :haha:

    den türkkız
    deltager

    hahahahah :haha: :haha: Det er rigtigt, jeg tror også jeg er bange, naaaaaaa jeg gør det, nanana offoff:) :haha: :haha:

Viser 15 svar - 1 til 15 (62 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.