Tysk tyrkisk flask lektioner germanxta lektion xnumx

> Fora > Aktive lærings- og tyske ordmemoriseringsmetoder > Tysk tyrkisk flask lektioner germanxta lektion xnumx

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Alibi
    deltager

    fars helbred

    barlin
    deltager

    Das ist die Lehrerin. Det ville være rart, hvis vi kalder denne kvindelige lærer. Bortset fra det, synes jeg, at din ordudtale er ret god.

    Saygilar,

    jernbane37
    deltager

    teşekkürler

    reisxnumx
    deltager

    Hej venner, jeg kom ind den 4. marts, og jeg vandt 81 point. Første gang venner, der kommer ind i eksamensmiljøet, er ikke så kedeligt og koldt, ingen hjælper nogen, lærerne fortæller os, hvad vi skal gøre først (tyrkisk) Derefter , ingen kan spørge nogen om noget, kan ikke tale på bordet fra identitet og kuglepen Intet andet er strengt forbudt, men bekymre dig ikke om det, vær opmærksom og se på dette sted. Held og lykke. https://www.unalozdal.com/;

    hosibab til
    deltager

    Hej venner, jeg kom ind den 4. marts, og jeg vandt 81 point. Første gang venner, der kommer ind i eksamensmiljøet, er ikke så kedeligt og koldt, ingen hjælper nogen, lærerne fortæller os, hvad vi skal gøre først (på tyrkisk) Derefter , ingen kan spørge nogen om noget, kan ikke tale på bordet fra identitet og kuglepen Intet andet er strengt forbudt, men bekymre dig ikke om det, vær opmærksom og se på dette sted. Held og lykke. https://www.unalozdal.com/;

    Tak for informationen, broder, men jeg ville være tilfreds, hvis du forklarede, hvad du fortalte under det rigtige emne.
    Vær opmærksom på hvor og hvad vi skriver

    berlin
    deltager

    Vi ville være glade, hvis der er eksempler på sundhed og daglige behov for dit arbejde.

    hosibab til
    deltager

    Vi ville være glade, hvis der er eksempler på sundhed og daglige behov for dit arbejde.

    Vores arbejde med daglige behov fortsætter, jeg vil snart dele med dig her.

    akacie
    besøgende

    teşekkürlerr

    turgutxnumx
    deltager

    tak

Viser 9 svar - 1 til 9 (9 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.