Tysk yds kursus

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    de efeg
    deltager

    venner, jeg har brug for at tage yds kursus på tysk, det er bedre for mig at være online. Vil være i stand til at anbefale alle, der har taget online tysk yds-kursus før?

    berkaycelik
    deltager

    Jeg søgte efter yds-kursus på tysk sidste semester og fandt et online yds-center, men jeg kunne ikke deltage på grund af familieårsager.

    senmonal
    deltager

    Jeg skal tage eksamen i dette semester, jeg arbejder med det online yds-center, som din ven nævnte. Lektionerne startede, systemet er meget godt, læreren er god, jeg anbefaler det også.

    ilaydaozerdem
    deltager

    Sidste semester forberedte jeg mig på tysk yds på online yds-centret, og jeg kunne få en score over, hvad jeg ønskede. Hvis du vil have en søgning.

    cengizyanikk
    deltager

    Jeg forberedte lys 5e Jeg er online med yds center, problemerne er allerede de samme med yds lys5. yds er selvfølgelig sværere, men det er lettere at vænne sig til det og tage eksamen let, og jeg synes det er mere gavnligt. i det mindste har du yds erfaring.

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.