Ordspil og tyske dias til mobiltelefoner fra almancax

> Fora > Nyheder og meddelelser om Almancax produkter og tjenester > Ordspil og tyske dias til mobiltelefoner fra almancax

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager

    Endnu en innovation og en god service fra almancax management og Java-udvikleren Murat İNAN!

    Mobile spil

    Tysk ordspil (fodbold) (til mobiltelefon)

    4ng5ijh3puvkrp7whw4.png

    Brugeren ser et ord på midtbanen. De øverste og nederste slotte er præsenteret med meningsvalg for dette ord. Hvis ordet i det øverste mål er korrekt, bevæger brugeren bolden til målet med UP-pilen. Hvis ordet nedenfor er korrekt, flytter brugeren bolden til målet med ALT retningsknappen. Brugeren tjener point for korrekte svar og telefonen for forkerte svar.

    For at downloade dette spil gratis Klik her og åbn den downloadede fil og upload den til din mobiltelefon.

    Tysk ordspil (rulleord) (til mobiltelefon)

    iv5i6cnyf24o2n2cj32m.png

    Brugeren ser et ord og dets 2-kyllinger. Hvis det rigtige svar er ordet til venstre, vil brugeren trykke på LEFT-tasten på mobiltelefonen. Hvis den anden mulighed er korrekt, trykker brugeren på RIGHT retningstasten. Point er optjent i korrekte svar.

    For at downloade dette spil gratis Klik her og åbn den downloadede fil og upload den til din mobiltelefon.

    Tyske ordslide (til mobiltelefon)

    Slide forberedt tyske ord og tyrkisk betydning. Download til din mobiltelefon, lær nye tyske ord, hvor som helst du vil.

    For at downloade dette dias gratis Klik her og åbn den downloadede fil og upload den til din mobiltelefon.

    Tyske ordbillede (til online adgang)

    Tyske ord forberedt som et dias og deres tyrkiske betydning. For at se dette dias Klik her

    esma xnumx
    deltager

    Tak for mobilspilene.
    Jeg lægger den i lommen.

    Gud velsigne hænderne på eveyone, der bidrog.  ;)

    nat 2
    deltager

    Tak især for det tyske ord Slide.

    Jeg tager den i lommen, så snart jeg finder en chance  :)

    velsignet
    deltager

    Jeg downloadede straks det tyske ordspil til telefonen, meget tak til dem, der bidrog.

    velsignet
    deltager

    Jeg ser det også på telefonen, men det virker lidt for hurtigt. Eller min banami kom sådan.
    Det var en god idé, men virkelig ;)

    helvede
    deltager

    danke schön klap :)

    saalesk
    deltager

    Kan du ikke tilføje mere end disse mobilspil?
    Vi er færdige med disse, skam dig :)

    MuhaяяeM
    deltager

    Besked modtaget :)

    3,14
    deltager

    –> Tak for din indsats, Admin.

Viser 8 svar - 1 til 8 (8 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.