Nye tyske ordspil fra almancax

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager

    Hej,
    Almancax-ledelsen er stolte over at præsentere 5 forskellige tyske ordspil udarbejdet af Java-udvikleren Murat İNAN.

    Mens du vil have det sjovt med disse spil, forbedrer du både dit tastatur og dit tysk.

    Lad os introducere vores spil for dig nu, bare klik på spilnavnet (titel) for at spille.

    1-) Anagram spil
    I dette spil vinder du eller taber du point ved at gætte den korrekte stavning af de givne ord ved at blande bogstaver. Lær ord ved at indgrave dem i dit sind. Løs gåder og udvid dit ordforråd.
    Du minimerer dine skrivefejl med dette spil.

    2-) Fodbold ordspil
    I dette spil bliver du bedt om at gætte betydningen af ​​ordet, der står i midtbanen. Du skal kaste ordet til højre slot ved hjælp af piletasterne. Hvis dit gæt er korrekt, optjener du point, hvis det er forkert, mister du point. Find det rigtige mål og mål ikke dit eget mål.

    3-) The Walking Words Game
    I dette spil vil du se mange ord gå på skærmen på samme tid. Du skal altid skrive det første ord. Du vil få point for hvert korrekt bogstav og miste point for hvert forkert bogstav. Sessionen slutter, når mindst et af ordene rammer venstre væg på skærmen. For nye sessioner skal du blot dobbeltklikke på skærmen. Tilfældigt udvalgte ord, tilfældigt udvalgte positioner i hver session... Med dette sjove spil vil du både lære ord og forbedre din skrivehastighed på tastaturet.

    4-) Animeret Word Test Game
    I dette spil vil du se et ord falde ned fra top til bund på skærmen og tre tilfældigt valgte indstillinger under det. Du skal klikke på det rigtige ord med musen. Du får point, når du klikker på det rigtige ord, og du mister point, når du klikker på det forkerte ord.

    5-) Tastaturordspil
    I dette spil vil du se et ord falde ned fra top til bund på skærmen. Indtast dette ord på dit tastatur. Du får point for hvert korrekte bogstav og mister point for hvert forkert bogstav. Du vil både lære ord og forbedre din skrivehastighed. Så snart du skriver det rigtige ord, vises et nyt tilfældigt ord på skærmen. Lidenskaben for læring og hurtig skrivning ..

    Bemærk: Du skal have den nyeste version af Java installeret på din computer for at kunne spille spillet, ellers ser du intet andet end en firkant, der optager halvdelen af ​​skærmen.

    Til din computer Klik her for at downloade Java-software og installer det program, du downloadede.

    ophøjet
    deltager

    Tak til dem der har forberedt det, det var virkelig smukt...

    Men jeg kan ikke få nok til at skrive de ord, der går som vand...
    Hvad med hvis hastigheden på dette blev reduceret lidt...

    …mysterium…
    deltager

    Det er meget fint, tak... okay :) de er virkelig brugbare, jeg kan for eksempel kun komme i tanke om 3-5 ord på 2 minutter. :) Tak igen… :)

    Peppa
    deltager

    Effektiv måde at lære super sundhed på dit arbejde på ..

    elifxnumx
    deltager

    Jeg synes, det bedste er at lave Anagram og Football Word Game ;)
    Jeg vil gerne takke Murat İNAN..Danke sehr...!! ;)

    barisk
    deltager

    Det var perfekt…
    Jeg spillede det første spil, det er meget behageligt, og det er lettere at huske ordene på denne måde på tyrkisk / tysk.
    Tak okay :)

    Michael i
    deltager

    Det er virkelig smukt, men jeg tror, ​​jeg er en amatør, især når det kommer til aktive, er det meget svært at følge med...

    Stadig tak… ;)

    esma xnumx
    deltager

    Jeg vil gerne takke alle, der har bidraget til mig.
    Selv havde jeg lidt svært ved "gåord".  :) (jævn- normalt er mit tastatur hurtigt)  ;D

    Men stadig er alt meget godt.  ;)

    turad
    deltager

    Jeg kan ikke spille. Spillene er ikke tilgængelige. Jeg har også java. Hvorfor er det ikke?  :-

    MuhaяяeM
    deltager

    For eksempel, hvad ser du på skærmen?
    Du siger, at du har Java, men er du sikker på, at dette er den nyeste version?

    turad
    deltager

    Jeg kender ikke min seneste version, men jeg har lige installeret den. Hvordan er den nyeste version af javan?  :-

    turad
    deltager

    hvid grå farve

    MuhaяяeM
    deltager

    Okay, Javaniz er ikke den sidste version, så du ser det.

    Hvis du vil kigge her: https://www.java.com/tr/

    turad
    deltager

    Tak, min lærer nu.

    i poliwo
    deltager

    Jeg har lige opdaget spillene. Effektiv læring. Murat, jeg håber, at efterfølgeren kommer.

    Kærlighed og tæller

    den salmana
    deltager

    kære venner Jeg venter på 6 April Ankara eksamen venner

Viser 15 svar - 1 til 15 (20 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.