Dokumenter, der kræves for et tysk børnebaseret familiegenforeningsvisum

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    fuk_xnumx
    deltager

    VIGTIGT: Dokumenter skal indsendes i postordre

    2. [] Ansøgningen skal foretages personligt

    3. [] 10 pas gyldigt mindst 12 måneder ikke ældre end år
          For at udstede et visum i passet skal der være mindst 2 blank sider på VISA siderne.

    4. [] Hvis der er et barn, skal børnenes del af ansøgningsskemaet udfyldes fuldstændigt.
          Børn bør være endnu i Tyrkiet de forbliver fuldt besat.

    5. [] 3 stykker Biometrisk pasbillede
          Funktion af billedet;
      * Sidste 6 skal trækkes tilbage i en måned for at afspejle det seneste udseende
      * 45 skal være X X NUMX mm i størrelse.
      * Edges skal være rammeløse
      * Ansigtet skal reflekteres fra forsiden, hovedet åbent og dine øjne synlige

    6. [] 2 enheder Residence Permit visum ansøgningsskema
          2 ansøgningsskemaer til opholdstilladelse, udfyldt fuldt ud, læseligt på tysk og underskrevet med ansøgerens egen håndskrift. Du kan få adgang til formularen gratis fra indgangen til visumafdelingen eller fra konsulatets side før din ansøgning.

    7. [] Original, opholdsdokumenter og to fotokopier af alle børn separat
       

    8. [] Original kopi af ansøgerens kollektive befolkningsoptegnelse og fotokopi af 2
    Original og fuld 2 fotokopi.
        (Du kan få fra befolkningsdirektoratet)

    9. [] Visa behandling gebyr, 60 Euro
        Euro og skal bringes i fuld

    10. [] Fotokopi af dokumentet, der angiver graden af ​​nærhed til EU-borgeren
          For ægtefælle: ægteskab certifikat, for børn: fødselsregistrering

    11. [] Kopi af ID eller pas af EU-borgeren

    12. [] Gamle pas skal indsendes, hvis det foreligger

    advarsel:

    Venligst kom til konsulatet 15 minutter før din aftaletid.
    Inden du ansøger til visumkontoret, skal du henvende dig til UPS-tjenesten, der er beliggende i visumafdelingens indre gård, og få alle oplysninger om retur af dit pas.
    Når du går til applikationen, tag din mobiltelefon. Medbring ikke store tasker, computere, varer, der er ikke noget sted du kan betro dem.

    Du skal medbringe alle de generelle dokumenter, som vi har nævnt til dig helt, men når du går til ansøgningen, kan konsulæren på kassekontoret anmode om yderligere dokumenter på grund af særlige omstændigheder.
    Efter modtagelse af visumet skal du straks kontrollere nøjagtigheden af ​​oplysningerne om visumet, især gyldighedsdatoen og visumets navn og efternavn. Hvis der er fejl, skal du straks kontakte visumafdelingen.
     
    Med venlig hilsen

    Tysklands ambassade / generalkonsulat Visaoplysninger og ansættelsestjeneste

    cetinxnumx
    deltager

    Tak Tsk

    msmsrs er
    deltager

    Når barnet pålægges, bliver gebyret bedt om? Kan jeg ikke huske han?

    fuk_xnumx
    deltager

    Ucter er anmodet om i de dokumenter, der er skrevet på den sa tyske statsborger

    fuk_xnumx
    deltager

    faktiske

    fuk_xnumx
    deltager

    ?

    jeg afbøjning
    deltager

    Venner 2010 har arbejdet for familieforeningsvisum siden maj. 3 kan have ansøgt om 1 i maj efter at 2010-året er blevet afvist, da vi har planlagt 2011 i løbet af året, som vi har planlagt for hver gang, vi har ansøgt om 12 gange gennem medarbejdere, arbejdsgivere og selvgaranter. 13 3 har ventet i en periode på måneder, og de har spildt vores XNUMX-år.

    Sandheden i sagen er, at vi havde en datter i løbet af denne tid. Må Allah give dig langt liv. Nu vil vi indgive den 4. ansøgning gennem vores datter, men jeg er underligt forvirret med frygt for RØD angående de anmodede dokumenter.

    Nogle siger at barnets pas og identitet er nødvendigt, mens nogle siger, at fødselsattesten ikke er nødvendig.

    Jeg vil gerne stille venner med viden om 3 gange og få et resumé, der vil fungere for folk som mig, der er bekymrede over, at der vil være et problem.

    I denne oversigt Hvis de dokumenter, der absolut er anmodet om, og hvor de kan tages og udstedes, også er skrevet til dig af ægtefællen i Tyskland. Det bliver meget godt.

    Eksempel: Befolkningsregistreringseksempel: (tages fra befolkningsadministrationen).

    Venter på venner hurtigt.

    Må Allah velsigne jer alle.

    jeg afbøjning
    deltager

    Venner, jeg har ventet på svar i 1.5 måned. Kan nogen med viden venligst svare på min besked ovenfor? Please... Vi vil gerne lave en aftale i denne uge.

    fuk_xnumx
    deltager

    Når barnet er født, skal identitetskortet fremlægges med barnets fødselsattest og identitetskort.

    jeg afbøjning
    deltager

    Især følgende stoffer

    7. [] Original, opholdsdokumenter og to fotokopier af alle børn separat
        Original og 2 fotokopi af oversættelsen fra Sworn Translator til Amanc.

    (Hvordan kan jeg få denne opholdstilladelse i Tyskland?)

    10. [] Fotokopi af dokumentet, der angiver graden af ​​nærhed til EU-borgeren
          For ægtefælle: ægteskab certifikat, for børn: fødselsregistrering

    (Refererer han til formel A som fødselsregistreringseksempel? Hvordan får jeg det fra den tyske befolkningsstyring?)

    Et af de dokumenter, der blev anmodet om at være over barnets fødselsattest, bestå fotokopierede mor- og barnopholdsdokumenter, de sagde, at de vil komme til mig ved fax eller fotokopi, eller originale mail kommer? Hvis originalerne kommer, vil min kone ikke blive brug for igen?

    Nå, jeg er så forvirret...

    Eller min ven, hvis du ved og skriver, at dette dokument vil blive taget ud af væggen, og dette dokument vil blive sendt fra væggen i rækkefølge, vil jeg være glad, hvis du skriver det, jeg kan ikke sove uden stress i 1 uge nu ..

    fuk_xnumx
    deltager

    du skal lave en kopi af identitetskortet med barnet fra ægtefællen og sende fødselspapiret, du vil sende barnet med den e-mail du er påkrævet dokumenter om barnet, fotokopi af identitetskortet med den inspiration, du stadig har en formel b af interesse formulere en cikar to

    dejavuxnumx
    deltager

    Venner, bedes du give et informeret svar, min aftale på konsulatet er lige rundt om hjørnet. Min søn er 2 år gammel og blev født i Tyrkiet. nu er både min kone og søn dobbelt statsborgere.
    nu gik de først til Tyskland og tog deres ophold der. Da min kone var gravid, måtte de gå tidligere i de følgende uger, da flyrejser var forbudt.

    Spørgsmålet, der holder mig i tankerne, er, vær venlig at anmode om hastende oplysninger

    Jeg bliver født i Tyrkiet, vores ansøgning gennem familien Børn kan søn var grunden til at nægte at tage?
    Så barnet behøver ikke nødvendigvis at blive født i Tyskland, ikke?

    fuk_xnumx
    deltager

    Barnet er allerede tysk statsborger, det er vigtigt, at barnet er tysk statsborger. Det betyder ikke noget, hvor det blev født, nu ser det ud til, at barnet bor i Tyskland, og du vil have familiesammenføring over ham, jeg tror ikke at der vil være et problem i dette.

    dejavuxnumx
    deltager

    Tak, du vokser op som medicin Ufuk :))
    Når tiden løber ud, bliver folk stressede. Gudskelov eksisterer denne side, så vi kan rydde spørgsmålstegnene i vores sind og slet ikke stresse... Tak igen.

    oito8
    deltager

    Min ven, rolig, hvis din lille er tysk statsborger, kan du få visum på mit ufødte barn, og jeg bosatte mig i Tyskland. Vi venter på fødsel i Tyskland.

    Giland
    deltager

    Jeg søgte den 11.04.2014, lad os se hvornår svaret kommer fra cofe :)

Viser 15 svar - 1 til 15 (74 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.