Mod det tredje år i Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ørne ved
    deltager

    Ja venner
    Hilsen til alle fra Tyskland, da jeg kæmpede den største psykologiske krig i mit liv.
    Kom ikke, væn dig dig til, forlader ægtefællen og fyres ud af huset
    At kunne holde fast i livet igen takket være at have slægtninge
    For at fortsætte livet på et bestemt niveau lige nu ..
    Hvis fremtiden spørger mig
    Hvis der blev spurgt et tragikomisk svar, da Tyskland blev nævnt
    1 i luften
    Jeg siger aldrig stole på 2 personer ..
    Indtil videre har jeg sessioner indtil 2023
    Min skilsmissesag med min kone udsættes konstant på grund af koronaen
    Hvad der vil ske, og hvad der vil ende, er usikkert
    proces
    Tyrkiet stinker
    De siger, at tryllestaven med en 2-tip lort !!
    Tysklands dystre luft er tankevækkende
    Dens ensomhed er meget, meget vanskelig
    Ny bekendt, der blev født her i de AAA-kvindelige venner, du kom fra, da du var en dum kalkunudelukkelse og cool stil
    Faktisk er et varmt og fredeligt hjem den største hemmelighed for lykke.
    I dette kedelige sociale liv i Europa
    Du er nødt til at holde din psykologi i live, mens du fortsætter med at kæmpe i Tyskland
    Ordens glathed, dens natur, dens grønne søer, dens modtagelsesstyrke
    Store faktorer, der gør dig glad
    Men her er det solløse sociale liv, kedsomhed fokuseret på forretningslivet.
    Ha siger jeg, men jeg siger i Tyskland end i Tyrkiet
    Min indre stemme siger, at alt er penge !!
    Det er forkert kun at se Tyskland som penge, men
    Når man ser på euroen, vender mandens venlighed sig :)
    En vanskelig proces
    Må Gud hjælpe alle

    hjerteløs
    deltager

    fra turkiyede nørdet til et menneske eller små lokaliteter, da folk har havnen i alt, men turkiyede-miljø. Tilfældig sammen med det sociale folk kontinuerligt ven fra store byer i biografkoncertdisko osv. steder at gå og tom tid Panini bruger folket på, hvis Tyskland er helvede og altid ikke alt, selvfølgelig, størrelsen på kalacaktir.par hvor vigtig, men desværre er lovene i Tyskland, som jeg fortæller gercegi..türkiye monotone liv på dette sted længere, fordi de altid spørger mig de samme svar aliyorum.ora tyskland osv osv. hvordan ville det kede sig

    Nesibe af
    deltager

    fra turkiyede nørdet til et menneske eller små lokaliteter, da folk har havnen i alt, men turkiyede-miljø. Tilfældig sammen med det sociale folk kontinuerligt ven fra store byer i biografkoncertdisko osv. steder at gå og tom tid Panini bruger folket på, hvis Tyskland er helvede og altid ikke alt, selvfølgelig, størrelsen på kalacaktir.par hvor vigtig, men desværre er lovene i Tyskland, som jeg fortæller gercegi..türkiye monotone liv på dette sted længere, fordi de altid spørger mig de samme svar aliyorum.ora tyskland osv osv. hvordan ville det kede sig

    du er bestemt enig i hvad du siger. Hvis din kalkun samtidig skifter et bestemt kvalitetsmiljø for at gøre det til Tyskland, desværre, lidt zor😞. Jeg lider selv de samme mentale problemer. Vores krigere, der bor her, har det indtryk, de giver, og vi mislykkes med succes, de er i en situation og holdning, der kan kaldes mærkelig og ubetydelig. Mærkeligt virkelig underligt. Men når livet er begyndt, er det nemmest at løbe væk. Men jeg har min egen trøst ved at sige, at det værste altid er en god side.

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.