NØDVENDIGE DOKUMENTER FOR ÆGTESKAB I TYSKLAND.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    fuk_xnumx
    deltager

    1. [] Ansøger skal være mindst 18 år gammel

    2. [] Basic grammatik eksamen Resultat dokument originale og fotokopi af 2

    (212 340 49 43 til sprogeksamen). (Godkendt af certifikater fra Goethe Institute, TELC, OSD eller TestDaF)

    3. [] Ansøgningen skal foretages personligt

    4. [] 2 Residence Permit Application Form

    Ansøgningsskemaer kan rekvireres gratis fra indgangen til visumafdelingen inden ansøgningen eller fra konsulatets internetadresse.
    Den skal udfyldes i en fuldstændig læselig form og underskrives af ansøgeren i sin håndskrift.

    5. [] 3 stykker Biometrisk pasbillede

    Sidste 6 skal trækkes tilbage i måneder for at afspejle det sidste udseende
    * 45 skal være X X NUMX mm i størrelse.
    * Ansigtet skal reflekteres fra forsiden, hovedet åbent og dine øjne synlige

    6. [] Passet er underskrevet, gyldigt i mindst 12 måneder fra visumansøgningen

    Ved udstedelse af visa i passet skal mindst 2-siden være ledig fra VISITØRERNES sider

    7. [] Oprindelig kopi af ansøgerens internationale fødselsregister og fotokopi

    (Du kan få den internationale fødselsregistreringsformular fra befolkningsdirektoratet)

    8. [] International ægteskabstilladelse eller original og fotokopi af brevet fra Ægteskabskontoret i Tyskland

    9. [] Fotokopi af paskopien af ​​den ægtefælle, der bor i Tyskland, og fotokopien af ​​siden med opholdstilladelse

    Hvis ægtefællen er tysk statsborger, skal der fremlægges en kopi af pas eller ID

    10. [] Oprindelig og fotokopi af den Individuelle Fuld Kollektiv Befolkning Registrering Prøve tilhørende ansøgeren og hendes ægtefælle
    Afsnittet TAKT i registreringen skal udfyldes fuldstændigt.

    (Du kan hente registreringsskemaet Fuld enkelt befolkning fra Befolkningsdirektoratet)

    11. [] Visa Forarbejdningsgebyr 60 Euro

    Visa gebyr for mindreårige 30 Euro
    12. [] Visa behandlingstid kan tage flere måneder

    13. [] Kopi af pas

    Fotokopi af passets billedside, validitetssiden og den sidste side af befolkningsinformationen.

    Fotokopier af sider, hvor identitetsoplysninger findes på e-pas og sider, hvor der er visa.

    14. [] Gamle pas skal indsendes, hvis det foreligger

    15. [] Ansøgningen skal indtastes på ambassaden på 4.

    advarsel:

    Venligst vær ved døren til visumafdelingen 20 minutter før din aftaletid, kun ansøgeren vil blive tilladt i. Tag de dokumenter, du er blevet fortalt til dig før aftaletiden. Hvis dokumenterne mangler, kan du ikke ansøge om visum, din aftale bliver annulleret, og du bliver nødt til at lave en ny aftale ved at betale et gebyr. Det samme gælder, hvis du ikke bor i en af ​​de byer, der er omfattet af Ankara-ambassaden. Kontorchefen kan anmode om yderligere dokumenter baseret på din ansøgning.

    Mobiltelefoner, bærbare computere og store poser er ikke taget i visumafsnittet, og der er ingen ret ved indgangen.

    Før din udnævnelse skal du kontakte UPS-tjenestegrenene inden for visumafdelingen, inden du kontakter visumkontoret og henter alle oplysninger om retur af dit pas.
    Med venlig hilsen
    Tysklands ambassade / generalkonsulat Visaoplysninger og ansættelsestjeneste

    imponere
    deltager

    Jeg skrev det andet sted, men lad mig skrive det kort her i detaljer. Efter at have giftet sig der i et elskede başvurulup-visum til ægteskab i Tyskland for at gå til Tyrkiet igen, fandt vi ud af, at vi ikke også har en ekstra ansøgning? Efter udgangsvisumet for ægteskab i Tyskland efter at være gift der, gå til Tyskland for at få tilladelse til at arbejde direkte, eller hvis hvad som helst for at forlænge igen, eller bor jeg der ved at kontakte her, har jeg fundet en anden ansøgning efter ægteskabet kommet til Tyrkiet?

    fuk_xnumx
    deltager

    baybarsin du læser artiklen allerede sagt at de kan bede om den rette ensomme sunda kan ikke tale netto hjem eller løn i nogle stater, de ønsker løn hjem i samme land, de ønsker de samme turk borgere, så hvis du vil spørge, om du vil spørge om detaljerne i landratsam ønskede at blive adskilt fra landet?
    allerede skrevet ovenfor i tyskland eller de nødvendige dokumenter til marriage.almanyaya der ikke er behov for at komme til brylluppet, men du behøver ikke at komme a1 certifikat er ikke uden det og bryllupsdagens angivelse af at du har brug for teksten eller noget, hvis du siger samme adresse på disse dokumenter til tysklands bryllup Kiycam vil sende den samme e-mail-adresse.

    Baybars
    deltager

    baybarsin du læser artiklen allerede sagt at de kan bede om den rette ensomme sunda kan ikke tale netto hjem eller løn i nogle stater, de ønsker løn hjem i samme land, de ønsker de samme turk borgere, så hvis du vil spørge, om du vil spørge om detaljerne i landratsam ønskede at blive adskilt fra landet?
    allerede skrevet ovenfor i tyskland eller de nødvendige dokumenter til marriage.almanyaya der ikke er behov for at komme til brylluppet, men du behøver ikke at komme a1 certifikat er ikke uden det og bryllupsdagens angivelse af at du har brug for teksten eller noget, hvis du siger samme adresse på disse dokumenter til tysklands bryllup Kiycam vil sende den samme e-mail-adresse.

    .. ja, jeg taler klart, Nedne, jeg kan ikke tale, når der er en lov. Her er loven:

    § 28 Familiennachzug zu Deutschen

    (1) Die Aufenthaltserlaubnis ist dem ausländischen

    Ehegatten eines Deutschen,
    minderjährigen ledigen Kind eines Deutschen,
    Elternteil eines minderjährigen ledigen Deutschen zur Ausübung der Personensorge
    zu deferred, wenn der Deutsche Seinen Gewöhnlichen Aufenthalt im Bundesgebiet line. Sikkert er X. 5 Abs. 1 Nr. 1 i Fällen des Satzes 1 Nr. 2 und 3 zu udsat. Der er ingen regler for § 5 Abs. 1 Nr. 1 i Fällen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden. Der kan undviges fra § 5 Abs. 1 Nr. 1 dem nich personensorgeberechtigten Elternteil eines mindenerährigen led Deutsche erteilt werden, wenn de familiäre Gemeinschaft schon im Bundesgebiet gelebt wird. § 30 Abs. 1 Satz 1 Nr. 1 og 2, Satz 3 og Abs. 2 Satz 1 er fra Fällen des Satzes 1 Nr. 1 entsprechend anzuwenden.

    Kalin er tydeligt skrevet på stedet, kilden til passagen er ikke bestemt bør gives visum .. så papir anmodning procedure, helt sikkert den tyske ægtefælle ikke har kilderne til transit kan ikke nægte .. så jeg taler ganske et netværk ..

    fuk_xnumx
    deltager

    baybars bror Tyske statsborgere skal have meget indkomstcertifikat, jeg har givet dem oplysninger ved at vise dem som en ven eller loven siger, at de ikke vil i praksis, men jeg vil gerne have oplysninger om dette emne, så jeg ønskede at udstille en forkert, jeg ikke vil udstille

    mater
    deltager

    Hej, min kone er tysk statsborger. De bad om et indkomstbevis fra hende. Da hun var studerende, underskrev hendes far en 2-årig garantkontrakt fra notaren. De gav hende til udlændingeboligen i byen Hagen Min onkels kone er tysk statsborger. Han er i gang med en erhvervsuddannelse i rent tysk. Han har en indkomst på 500 euro. Han betaler 410 euro i husleje. Han modtager 200 euro i hjælp. De bad om et indkomstbevis for det sidste 6 måneder og han bragte det... og da min onkel taler tysk, medbragte han ikke noget, et certifikat eller et visum, til din orientering.

    EL-TURCO
    deltager

    Hvis du ønsker at blive gift i tyskland ønske min kære ufukcug udklipsholderen dokument ønsker ikke en sådan axnumx tysk forsker i tilfælde af dokumenteret hvis det gøres ansøgere til at blive gift i Tyrkiet Pris! Rate i mand taler tysk kort officeren er svært nok oluyor.tecrübeyl til!
    Lønspørgsmålet er allerede løst ved lov, som min bror Baybars sagde! :-)

    fuk_xnumx
    deltager

    Jeg vil ikke sige det mindste respektløst eller misforståelser, eller jeg vil ikke sige til min bror, men jeg præsenterede, jeg hørte, hvad jeg hørte fra hjemmesiden såvel som modersmålet til borgerens bıle vatandas mor fra ham, selvom jeg ikke er tilfældet med tyskerne, men også i tilfældet med den tyske yasam alis isti? Det er ikke nødvendigt, at dokumentet også kender min bror :)

    kære ufukcug Jeg ønsker at blive gift i Tyskland vil have udklipsholderen til at blive gift i Tyrkiet på den tyske lærde. Hvis færdig ansøgere dokument ikke ønsker, som det fremgår af hvis i en! sats i mand taler tysk kort officeren er hård nok oluyor.tecrübeyl til!
    Lønspørgsmålet er allerede løst ved lov, som min bror Baybars sagde! :-)

    den yeliz_orh
    deltager

    hej her jeg er et nyt medlem, hvordan kan jeg åbne et nyt forum emne bedes du svare

    den tarsuslu
    deltager

    fuk_18 bror, du skrev ovenfor, du har skrevet det fulde befolkningsregister for ansøgeren og hans kone, for eksempel den rigtige tysk for den tyske ægtefælle (ikke tyrkisk eller noget) ... så hvad skal vi gøre for ham .. ingen normale fødselsattestnationer, jeg ville sætte pris på, hvis du hjælper mig med min fødselsprøveeksempel

    fuk_xnumx
    deltager

    Hvis der ikke er noget tyrkisk statsborgerskab før, er fødselsattest nok. Nogle af min kones rene tyske mønstre på konsulatet accepterer hende

    fuk_18 bror, du skrev ovenfor, du har skrevet det fulde befolkningsregister for ansøgeren og hans kone, for eksempel den rigtige tysk for den tyske ægtefælle (ikke tyrkisk eller noget) ... så hvad skal vi gøre for ham .. ingen normale fødselsattestnationer, jeg ville sætte pris på, hvis du hjælper mig med min fødselsprøveeksempel

    den tarsuslu
    deltager

    Behøvede du næppe at give fuldmagt til at blive taget Har konsulatet i Tyskland for os at få denne fuldmagt eller kan hentes fra udenlandske kredse meget, jeg sætter pris på svaret, du skrev .. min kone ved du selvfølgelig, at det bliver en mere vand for at modtage indgangen og udgangen til kalkunen? eller det enkleste, hvor du kan købe eller gøre det, tak på forhånd for dine svar.  :)

    fuk_xnumx
    deltager

    Du får dette dokument fra udlændingekontoret for det provinsielle politidirektorat, men kun det provinsielle politihovedkvarter skal fås fra filialerne.

    Behøvede du næppe at give fuldmagt til at blive taget Har konsulatet i Tyskland for os at få denne fuldmagt eller kan hentes fra udenlandske kredse, så jeg sætter stor pris på svaret du skrev .. for at modtage vidste du at du havde brug for min kones indrejse og udgang til Tyrkiet vil være en mere vand? eller det enkleste, hvor du kan købe eller gøre det, tak på forhånd for dine svar.  :)

    fuk_xnumx
    deltager

    faktiske

    den tarsuslu
    deltager

    Hej venner, jeg skal giftes i Tyskland, og det tyske ægteskabsregistreringskontor vil have en international ægteskabstilladelse fra mig. Jeg gik til folkeregisteret i dag, og de giver det ikke til mig. Hvis nogen ved, hvilke dokumenter ægteskabskontoret i Tyskland kræver, ville jeg være glad, hvis de kunne hjælpe mig.

    fuk_xnumx
    deltager

    hvorfor giver de ikke

Viser 15 svar - 1 til 15 (62 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.