hvad gør en universitetsstuderende i tyskland

> Fora > Erhvervs- og arbejdsliv i Tyskland > hvad gør en universitetsstuderende i tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.

    Hej venner, hvis min kone er 2 måneder gravid, rejser vi til Tyskland efter 3 måneder og ansøger om visum gennem barnet. Vil ansættere ansætte mig som uni-kandidat? Eller ville det være nyttigt for mig at udøve et erhverv i job tæt på mit erhverv, dvs. kontorfinansiering, regnskab, menneskelige ressourcer osv. I disse erhvervskurser.

    yenicerixnumx
    deltager

    Hej venner, hvis min kone er 2 måneder gravid, rejser vi til Tyskland efter 3 måneder og ansøger om visum gennem barnet. Vil ansættere ansætte mig som uni-kandidat? Eller ville det være nyttigt for mig at udøve et erhverv i job tæt på mit erhverv, dvs. kontorfinansiering, regnskab, menneskelige ressourcer osv. I disse erhvervskurser.

    hilsener

    Et diplom vil være nyttigt, men først bør du tjekke, om dit erhverv er relevant her. Det betyder anerkenung på tysk. Selvom jeg ikke er helt sikker, tror jeg, at Tyskland ikke vil acceptere den skole og afdeling, du læser på. Til dette skal du have anerkennung. Men gør nogle undersøgelser, måske vil der ikke være behov for anerkenung. her går du siden https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Der er også tyrkisk sprogstøtte. Herfra kan du forstå, om der er et erhverv eller ej, og kontakte de kompetente myndigheder for at sikre, at din skole og afdeling er gyldige i Tyskland.

    For at finde et job i din hovedfag skal du dog have en god beherskelse af tysk og endda forretningstysk, især monetære forkortelser. Da det er et verbalt afsnit, ser det direkte på din læring af tysk på dette tidspunkt. Indtil da betyder det ikke noget, hvor jeg arbejdede, bare tænk at jeg kan arbejde, det er en vanskelig proces. Vi lider alle under disse vanskeligheder bortset fra dem, der naturligvis er klar til at arbejde i Tyskland. Selvfølgelig kan du udøve de erhverv, du nævnte her, men varigheden af ​​erhvervet, for eksempel de laveste 2 år og de højeste 3 år.

    forsvarligt

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.