Studerer på universitetet i Tyskland

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Studerer på universitetet i Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    keremxnumx
    deltager

    venner.

    Jeg skriver for dem, der ønsker at bo i Tyskland. Hvis du studerer ved universitetet i Tyskland, får du et års opholdstilladelse uden grund ved universitetets afslutning. Hvis du finder et job inden for denne periode og registrerer det officielt, får du en arbejdstilladelse. Selvfølgelig behøver jeg ikke forpligte mig til, at du har brug for overlegen tysk til dette. Hvis du siger okay, har jeg mine tilladelser i Tyskland, men min kone kunne ikke komme. Hvordan kan jeg tage det med mig. lad mig være det. Du ansøger til konsulatet eller tyske interne anliggender for din ægtefælle. din ægtefælle går på kurset inden for en bestemt periode. lærer tysk og tysk kultur (grund til ikke at være fremmed for Tyskland)
    Hvis det team, der giver kurset, i slutningen af ​​disse godkender, kan din ægtefælle få tilladelse. Hvis du siger, at du allerede taler sproget, og embedsmanden ikke har nogen betydning for dig, får han / hun opholdstilladelse. Der er ingen grund til, at din ægtefælle ikke bliver optaget i Tyskland, især hvis han finder et job.

    Spinat
    deltager

    Hvis du studerer ved universitetet i Tyskland, får du et års opholdstilladelse uden grund ved universitetets afslutning.

    Er du sikker på dette...

    sort & grå_3
    deltager

    Venner, jeg har et problem, det ville være meget værdsat, hvis nogen havde oplysninger og delte deres oplysninger. Jeg er uddannet fra økonomiafdelingen i Tyrkiet, 1 TyrkietTR år, jeg har været i, her vil jeg gå på college, men i det mindste kan du have en god grad i tysk show. Hvad kan jeg gøre, min diplamakvivalens accepterer edilirmi, master Kan jeg, eller hvad jeg kan gøre her andet end jeg havde købt kalkun, kan evaluere, hvordan man diplomati? Lad os sige, at jeg fortsatte min afdeling her på et universitet her, hvad kan jeg gøre næste, hvad svarer det tyske til denne afdeling, og hvad gør en kandidat fra denne afdeling i Tyskland? Tak nu. Webstedet er også meget rart, jeg fandt det tilfældigt, jeg kunne godt lide det.

    dennnis 1989
    deltager

    Hej, jeg vil spørge mig, jeg er nu i det sidste år på gymnasiet. Jeg tænker på at gå til uni i Tyskland, når jeg er færdig med min skole, og jeg behøver ikke at få visum fra ham. Bliver jeg nødt til at tjene en årlig coach, jeg ville være glad, hvis du kunne hjælpe, tak allerede.

    Ertugrul
    deltager

    Jeg hilser, du hjælper mig med det, jeg læser på de 2-årige bi-motorveje, der passerer som skoletransporttekniker i Tyskland, jeg læser, eller hvad jeg kan gøre der i mit college-eksamensbevis i Tyrkiet, burde allerede være sjældent

    3,14
    deltager

    -> Klik på

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.