Hvordan tilbragte du dine første måneder i Tyskland?

> Fora > Erhvervs- og arbejdsliv i Tyskland > Hvordan tilbragte du dine første måneder i Tyskland?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    himmel shots
    deltager

    Hej gutter, jeg kom til Hannover for to uger siden med et visum til familiesammenføring. Jeg gik til den første udlændingsfilial og registrerede adressen, men de aftalte den 90. januar for at konvertere 19-dages visum til opholdsvisum. Jeg mener, der er kun en måned, og da sprogkurset eller noget vil blive bestemt på det tidspunkt, sidder jeg hjemme uden at gøre noget, og jeg keder mig meget. Jeg føler mig meget isoleret. heldigvis er der ingen tyrkisk nabo. Kan du give mig forslag, hvad kan jeg gøre?

    https://www.almancax.com/almanca-aile-almanca-aile-bireyleri-ve-almanca-akrabalar.html

    yenicerixnumx
    deltager

    Først og fremmest velkommen til gökce

    Ich sage dir nur 3 wörter . Langeweilig langeweilig langeweilig yuppi :)
    Det er de dage, hvor dit hoved faktisk er det mest afslappede og samtidig det mest ubehagelige, du vil ringe med lys i fremtiden. Hvorfor, når du begynder at lære sproget og langsomt lærer omgivelserne at kende, vil du tænke, wow, da jeg passerede. Først er du som en fisk ud af vandet. Tilpasningsperioden er begyndt lige nu. Jeg tror, ​​at han i første omgang skal tilmelde sig kurset uden at spilde tid. Hvis den er fuld, skal du muligvis vente længe denne gang.
    Først og fremmest tror jeg, du lærer miljøet at kende. Kom ud, hvad er der omkring? Drik en kop kaffe på det mest centrale punkt. Igen er du heldig i forhold til de fleste af os. Du siger Hannover. Begynd at lære tysk. Lær dig selv et kursus derhjemme. Lidt ensomhed, lidt stilhed keder dig efter et stykke tid, men hvis du finder dig selv en hobby og finder noget, der kan distrahere dit sind, vil tiden gå hurtigere. Velkommen tilbage til Tyskland.
    Godt

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.