300 radiostationer live fra Tyskland!!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Jentzsch
    besøgende

        https://www.surfmusik.de/land/deutschland 

        Venner, jeg blev ikke træt og talte dem. 300 radiokanaler fra hver stat og hvert sprog. 😮 Alt du skal gøre er at klikke "live" ud for den kanal du vil lytte til. ;)
       

       

    ophøjet
    deltager

    Tak min ven...

    theobromin
    deltager

    Da jeg ledte efter raido på nettet, så jeg linket til almancax først, det var en overraskelse, at der ikke var noget sted, jeg ikke havde besøgt i den sidste halve time, uanset om vores almancax sender live radio. Så når jeg åbner siden, læser jeg artiklen fra jentzschin.Nu bruger jeg de tyske sange, privilegiet fra Almancax ehehe: Jeg er glad, jeg slap af med alle mine nerver.

    jentzsch2
    deltager

    Jeg er så glad:))))))

    berømthedsfrau
    deltager

    hvordan kommer vi ind i disse radioer
    hjælp venligst

    tekande81c
    deltager

    Gutter, denne tysker er meget forvirret med mig. Er der en ven, der kan hjælpe mig?

    ophøjet
    deltager

    Gutter, denne tysker er meget forvirret med mig. Er der en ven, der kan hjælpe mig?

    hvordan kommer vi ind i disse radioer
    hjælp venligst

    Hej venner,

    Du indtaster det link, der er givet af jentzsch. Og der til højre for den radio, du vil lytte til LIVE Du klikker på teksten. Og du venter lidt. Nogle gange gør det ikke ondt, men som regel gør det...

    tekande81c
    deltager

    Kære Unlufrau, har du fundet radioerne

    berømthedsfrau
    deltager

    Jeg fandt tak
    ophøjet, men næppe gør det ikke ondt.

    kronisk_waka
    deltager

    mange tak

    jentzsch2
    deltager

    Selv tak.. ;)

    ashley
    deltager

    så smuk
    mange tak… :)

    ibo000
    deltager

    Tak.

    Cansucuj
    deltager

    hehehe :) coookkk quzeLLL yaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
    Vielenn Dankkk! .. :)

    For elektro-elskere af punk rock:https://fcstpaulifm.radio.de/

    3,14
    deltager

    –> Tak for dit hårde arbejde, bror. Jeg giver en separat adresse, selvom den er på listen. Klokken er nu 02:27, og allerede nu bliver nyheden givet på tysk. De, der ikke keder sig, kan lytte til tysk hele tiden her. Noget som Hörverstehen Übung. Klik for at lytte hr-iNFO.

Viser 15 svar - 1 til 15 (17 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.