Hjælp til B1 Telc Certification

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    CIPET
    deltager

    Hej venner,
    I slutningen af ​​maj deltog jeg i b1 telc-eksamen.I dag, da jeg fik resultaterne, kom Hören / Lesen som B1, Schreiben B1 men Sprechen A2.
    Der var en polsk dame i taleeksamen og en lærer fra kurset. Da jeg spurgte dem, der tog den forrige eksamen, hvilke slags spørgsmål de havde i selvintroduktionssektionen, sagde de, at de havde 3 til 5 spørgsmål.
    Dette var spørgsmål på b1-niveau som planer efter eksamen, fritid osv. Jeg fortsatte med en score på 2 ud af 100 i A95-eksamen, som kurset tog. Jeg havde ikke noget problem med mit niveau og mit arbejde. Så var jeg udsat for omkring 14 eller flere spørgsmål. Jeg tror ikke, at disse er b1-niveau. Jeg formidlede det, jeg så på fotografiet foran os i Teil 2 i overensstemmelse med b1, og da jeg kom ind i eksamen alene, fulgte den anden professor mig i planlægningen i teil 3. Det var den bedste del, men da den krævede score for b1 var 75 og derover, gav det mig 74,0.
    Jeg stillede kurset, de sagde nej for at se, om de spørgsmål, der blev stillet til mig, blev holdt skriftligt. Jeg viste scoringerne fra de andre sektioner og forklarede situationen. De tilbød at genoptage eksamen uden yderligere ado, men jeg vil gerne gøre indsigelse til Mündliche-afdelingen.
    Hvis nogen har viden eller erfaring i denne sag, forventer jeg deres hjælp.

    Tak skal du have.

    tugce_doerj er
    deltager

    Du kan indgive en klage, hvis du mener, at den person, der udfører testen, var bevidst over for dig. Indsend en klage til de relevante enheder. Du forklarede også situationen til din skole, og de sagde, at de skulle forny eksamen. Nu vil du enten bestå eksamen eller vente på, at klagen afsluttes.

    CIPET
    deltager

    Hej alle,
    Vores indsigelse kom til et resultat efter 4 uger, og de rapporterede, at der ikke var nogen fejl i scoringerne. Jeg tog stadig den næste eksamen for ikke at forlade varmen, og resultaterne kom. Jeg passerede ved at tage B1 fra alle afdelinger. Lad mig tilføje en note til venner, der ikke har nogen viden. Hvis du består B2 og politisk eksamen inden for to år fra den dato, hvor du først kom ind i Tyskland, kan du få halvdelen af ​​det gebyr, du har betalt til kurset.
    Du kan få de nødvendige oplysninger fra Bundesamt für Migration und Flüchtlinge's websted.

    CIPET
    deltager

    Venner, jeg skriver til dem, der er nysgerrige efter fortsættelsen af ​​transaktionsprocessen. Efter at den anden eksamen blev annonceret, kom institutionen, hvor jeg tog eksamen, ind i Bundesamt für Migration und Flüchtlinge-systemet som et resultat.
    Derefter, efter 1 uge, blev 50% af de penge, jeg betalte for kurset, betalt tilbage til min konto. Jeg ønsker alle det bedste.

    Ezggg
    deltager

    Hej, jeg går til b1 igen, før jeg taler, jeg er gået fra de andre. Hvad er dine anbefalinger?

    lampard87
    deltager

    Hej, jeg går til b1 igen, før jeg taler, jeg er gået fra de andre. Hvad er dine anbefalinger?

    Hvornår skal du tage eksamen? Jeg skal tage Telc B1-eksamen i august, og den sværeste del lyder som den talende del. Du har allerede videregivet det til dig. For Schreiben kan du kontrollere videoer af Yiğit Günal på Youtube. Du har delt visse sætninger, og med disse sætninger har du noget at skrive på hvert brev eller e-mail-prøve.

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.