Er dette tysk så hårdt?

> Fora > Spørgsmål og svar om tyske lektioner > Er dette tysk så hårdt?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    trhn
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har været i Tyskland i omkring 10 måneder, jeg skal til Deutsch A1 kursus. Kurset er næsten forbi, men der er så mange ting, jeg forstår ikke, at jeg ikke engang kan skrive et kort. Jeg vil nok ikke tage den 4-klassificerede læse-skrivende talende lytte næste uge. Jeg bliver meget irriteret. Jeg er ved at gå nødder. />:(” title=”>:(” class=”bbcode_smiley” />

    CIPET
    deltager

    Hej.
    Faktisk er dens grammatik fuldstændig baseret på memorisering. Men fortvivl ikke. Jeg modtog A0-certifikat fra 29 til 1 dage ved memorisering. Jeg deltager i øjeblikket på B1-kurset i Tyskland. De, der ikke taler deres modersmål, kan ikke lære et andet sprog Hvis dit tyrkiske grammatikniveau er godt, forkortes processen. Held og lykke med.

    trhn
    deltager

    Hej.
    Faktisk er dens grammatik fuldstændig baseret på memorisering. Men fortvivl ikke. Jeg modtog A0-certifikat fra 29 til 1 dage ved memorisering. Jeg deltager i øjeblikket på B1-kurset i Tyskland. De, der ikke taler deres modersmål, kan ikke lære et andet sprog Hvis dit tyrkiske grammatikniveau er godt, forkortes processen. Held og lykke med.

    Tak for din kommentar. Mit problem med tysk er, at jeg forstår ordene osv., Men jeg kan ikke få det sammen i mit hoved. Lad os se, hvilken tid det vil vise

    trhn
    deltager

    Det var ikke så meget som jeg havde forestillet mig i tankerne, jeg bestod eksamen, mange tak, bifald :) yuppie :)

Viser 3 svar - 1 til 3 (3 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.