KAN JEG BRINGE MINE BØRN TIL TYSKLAND

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    SEA2019 KOLNE
    deltager

    VENNER KORT SAMMENFATNING JEG HAR BOET I TYSKLAND I 1 ÅR 2. JEG BLEV GIFTE OG KOM MED FAMILIEGENFØRING.MINE døtre fra mit første ægteskab var yngre i Tyrkiet, og deres mor døde. JEG ARBEJDER HER I VOLLZEIT JEG MODTAGER IKKE HJÆLP FRA REGERINGEN HVAD SKAL JEG GØRE FOR AT MEDBAGE MINE BØRN HVAD ER VILKÅR OG BETINGELSER?

    hjerteløs
    deltager

    Du går i den udenlandske lejlighed, de ser på indkomsten osv. Du siger at de er unge, hvis din nuværende ægtefælle og din nuværende ægtefælles løn rækker til deres kommende børn, tjekker og beregner udenrigskontoret det, VS variabilitet iflg. staten. Du kan vise det, du kan medbringe det uden problemer, hvis børnene fylder 18, kan du ikke medbringe det, jeg ville have dig til at vide det

    SEA2019 KOLNE
    deltager

    Mange tak, vores løn er tilstrækkelige, jeg tror, ​​vi har en samlet indkomst på 3100 euro, men hvis de vil have noget andet, ville jeg forberede det inden de går, mon ikke huset er kvadratmeter, mon ikke vi skal gælde for udlændingeafdelingen fra auslandebehorde eller fra konsulatet i Tyrkiet.

    hjerteløs
    deltager

    Hvorfra. Jeg skal søge, min viden. Nej, din løn er nok. De kigger på størrelsen på lejligheden, hvis jeg husker rigtigt skal det være 15 kvadratmeter per person, det er jeg ikke sikker på, så et hus på 70 kvadratmeter vil være nok.

    miacollogne
    deltager

    Rapporter situationen i Jugendam, og de vil fortælle dig, hvad der er brug for.

    omerumuten
    deltager

    Grundsätzlich ist es unerheblich, ob der in Deutschland lebende Ehepartner die deutsche Staatsangehörigkeit besitzt oder selbst Ausländer mit Aufenthaltserlaubnis ist. Wenn derjenige hier lebende Ehepartner/Kind deutsch ist, ist der Zuzug im Ergebnis einfacher.

    Ved familiesammenføring gennem et barn kræves det som udgangspunkt ikke at have opholdstilladelse.

    På denne måde vil du have en klar vej som en juridisk ret, da de generelt skal overholde det, der står i det følgende afsnit "§ 29 AufenthG - Familiennachzug zu Ausländern". Sammen med disse juridiske rettigheder har de naturligvis også vil helt sikkert have dokumenter vedrørende alle forældremyndighedsrettigheder for børnene i Tyrkiet.

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.