Sessionsmangel på grund af Corona

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Mein leben
    deltager

    Hej venner

    Vi kan ikke gøre noget uden en tidsubegrænset session, desværre, hvis nogen har oplysninger, så skriv endelig

    Sidste måned har min ven et tysk barn, han søgte om tidsubegrænset ophold.På grund af corona gav de 6 måneders opholdstilladelse, tror jeg fiktionsbescheinigung. Nu er mit spørgsmål, at min kone er tysk statsborger, og jeg har søgt i en periode Jeg har boet i Tyskland i 3 år, får jeg også 6 måneder? Hvad skal jeg gøre, hvis de giver mig 6 ​​måneder? Du ved, efter 3 år ved lov, skal de give mig på ubestemt tid.

    yenicerixnumx
    deltager

    Jeg vil gerne forklare med et eksempel fra mig selv. Tyskerne anvender ikke altid loven præcist på udlændinge.
    Jeg fik en ubestemt session om 2,5 år.
    Jeg havde et b1 sprogcertifikat. Jeg fik ingen hjælp fra staten. havde ubefristet vertrag. og jeg fortsatte det aktive b2-kursus, og jeg gav det dokument. Jeg havde ikke mit barn på det tidspunkt.
    hvis du har disse dokumenter, vil du få den ikke underlige session, intet kan forhindre det. men hvis du ikke er det, får du det måske ikke.

    Oberfranken
    deltager

    For en ubestemt session,

    Har du boet i Tyskland med din tyske statsborger ægtefælle i mindst 3 år,
    Har et B1 certifikat,

    og du skal have et Vollzeit job, uafhængigt af staten.
    Når alle disse forhold falder sammen på samme tid, kan du søge om en tidsubegrænset session. Selvom en af ​​dem mangler, giver de en midlertidig session.

    Gemini
    deltager

    Hej venner

    Vi kan ikke gøre noget uden en tidsubegrænset session, desværre, hvis nogen har oplysninger, så skriv endelig

    Sidste måned har min ven et tysk barn, han søgte om tidsubegrænset ophold.På grund af corona gav de 6 måneders opholdstilladelse, tror jeg fiktionsbescheinigung. Nu er mit spørgsmål, at min kone er tysk statsborger, og jeg har søgt i en periode Jeg har boet i Tyskland i 3 år, får jeg også 6 måneder? Hvad skal jeg gøre, hvis de giver mig 6 ​​måneder? Du ved, efter 3 år ved lov, skal de give mig på ubestemt tid.

    Hej, jeg har boet i Tyskland i 3 år med min tyske statsborgerkone som dig. Da jeg først kom, gav de et 3-årigt ophold, og det udløb i sidste måned. Min kone sagde, at hun skulle søge, selvom der er 1-2 dage tilbage til tiden er gået. Han optrådte selvfølgelig lidt afslappet, som han sagde, vi søgte 1-2 dage før periodens udløb og forløbet tog 6 uger, så de gav en midlertidig opholdstilladelse i 6 måneder indtil jeg fik mit opholdskort således at Jeg ville ikke være et offer i denne tid. Da jeg har afsluttet mine 3 år, ansøgte jeg om ubegrænset ophold, og de sagde, at de ville give det, de bad bare om et par yderligere dokumenter, det er alt. Så de ville have min kones lønseddel, fordi jeg ikke arbejder. Bare rolig, jeg synes du skal prøve at nå et udlændingekontor igen.

    Nesibe af
    deltager

    Skal du inspireres på ubestemt tid?

    yenicerixnumx
    deltager

    Skal du inspireres på ubestemt tid?

    Nej, der er ikke behov.

    hjerteløs
    deltager

    Jeg synes det er mere logisk at søge statsborgerskab i stedet for på ubestemt tid.Betingelserne er de samme.Dette er mit råd til dem der overvejer statsborgerskab at springe tidsfristen over og søge statsborgerskab efter 3 år.

    oprørsk
    deltager

    fiktionsbescheinigung er ikke din midlertidige session.. de giver dig en opholdstilladelse.. det er et midlertidigt dokument givet til dig for at administrere indtil du får din opholdstilladelse (noget i retning af kørekort).. normalt giver de det i 3 måneder.. men fordi der er en pandemi giver de det om 6 måneder.. formålet er.. du Nu søgte du den permanente session og fik den.. men din session slutter om to uger.. så hvad skal du i mellemtiden ? fiktionsbescheinigung er et midlertidigt dokument der viser at du har en session.. når dit ID kommer, vil det slet ikke være gyldigt.. dit brev kommer snart så du kan komme og få dit ID..

    Mein leben
    deltager

    Tak, de bad mig og min kone om tre måneders lohn Abrechnung, jeg sendte det. Det er en måned siden, ingen nyheder 🙈

Viser 8 svar - 1 til 8 (8 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.