Lektion 1: Generel information om tysk

> Fora > Grundlæggende tyske lektioner fra bunden > Lektion 1: Generel information om tysk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Lara
    besøgende
    GENEREL INFORMATION OM TYSKLAND

    Hej Før vi går videre til vores lektioner, lad os give dig nogle oplysninger om tysk. Dette er nybegyndervenner
    Vi tror, ​​det vil være passende for
    Tysk hører til den germanske gren af ​​de indoeuropæiske sprog og er et af de mest almindelige sprog i verden.
    Det vides, at ca. 120 millioner mennesker taler tysk.
    Tysk er det mest talte modersmål i Europa og tales i mange lande uden for Tyskland.
    For eksempel er det det officielle sprog i Tyskland, Østrig, Schweiz, Liechtenstein, Luxembourg, Belgien og Italien.
    Generelt synes folk at lære tysk er svært, fordi
    eller partisk mod dette problem osv. måske.
    Men generelt er det slet ikke svært at lære tysk bortset fra nogle få fag.
    Det er en kendsgerning, at det ikke er kendt selv af de fleste tyske borgere, men i et sådant miljø har du ingen problemer med dette.
    Det er usandsynligt, at det vil ske, og disse spørgsmål vil blive drøftet detaljeret igen.
    Når vi taler om at lære tysk, lad os fortælle dig resultaterne af en undersøgelse foretaget af eksperter:
    Som et resultat af ekspertundersøgelser, intelligens fra mennesker, der senere lærer tysk
    Det er meget mere avanceret i forhold til sin tidligere version. Naturligvis ikke os, men eksperter siger dette.
    For eksempel forbedrer du din intelligens ved at lære tysk. 
    På det tyske sprog kan vi sige, at ord generelt læses, mens de skrives. Naturligvis er der mange undtagelser fra denne situation.
    Men når du først har lært at udøve jobbet, vil udtale ikke være et problem for dig.
    bogstaver er også med store bogstaver uden skelnen mellem slægt og navn.
    Vi kan også sige, at andre sprogtalere end tyske ikke har svært ved at lære tysk.
    Efter denne generelle information kan vi starte tyskundervisning.

    Livets fugl passerer som et lyn, og det er ved at lægge æg i grav reden. (B.Mesnevi)
    den olguntuz
    deltager

    Tak for din indsats. Jeg ønsker, at dette arbejde fortsætter.

    Beti
    deltager

    Tak til dig vil jeg lære Almanak i alle aspekter. Tak.

    Nurleben
    deltager

    åh min gud mine drømme går i opfyldelse ;) Tysk er det sprog, jeg har mest lyst til at lære..og jeg vil lære det her..mange tak...

    den olguntuz
    deltager

    Jeg håber, at dine drømme går i opfyldelse, hvis du virkelig vil lære, kan du lære, og denne side er virkelig nyttig.

    anonym
    besøgende

    Mange tak…

    anonym
    besøgende

    Tak gutter. Sundhed for din hånd, for dit hjerte.
    Vi vil forsøge at lære langsomt. :)

    gentil
    deltager

    Alt fur danke

    muratxnumx
    deltager

    SAG DIG IGEN FOR HVER REJSE

    hoved
    deltager

    danke bis skaldet...

    yavzz
    deltager

    Mange tak ! Jeg håber, jeg vil forbedre mit tysk takket være dig.

    vuslatım
    deltager

    Mange tak, vi startede fra den første lektion, må Gud hjælpe os

    anonym
    besøgende

    COK DANKE GUD

    tarakcixnumx
    deltager

    Vi sagde Bismillah og begyndte at lære tysk, selvom jeg havde set det i gymnasiet, men jeg håber, det ikke bliver svært, og jeg vil ikke blive modløs………

    nicole *
    deltager

    Sundhed for dit arbejde ..

    hjemland057
    deltager

    Du har oprettet et rigtig godt forum, jeg er lige begyndt at lære tysk... danke schön!

Viser 15 svar - 1 til 15 (83 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.