dvd musik

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.

    Først og fremmest vil jeg gerne takke almancax for de dvd- og word-kort, han sendte. Ordkortene er fine, skriftstørrelserne og farverne på ordene er godt forberedt. Lektionerne på dvd'en er også meget godt og tydeligt forklaret, men der er et problem. Når jeg tilslutter DVD'en til computeren, åbnes hovedmenuen automatisk, og en musik begynder at spille her, og når jeg går ind i en lektion, fortsætter den musik med at afspille, fordi lektionen åbnes uafhængigt af menuen. Derfor er jeg nødt til at lukke menuen. Jeg ville være glad, hvis du finder en løsning på dette problem. Tak skal du have.

    MuhaяяeM
    deltager

    Ja, vi har holdt musikens varighed lidt længere, men dette problem løses i vores nye dvd'er.
    Vi har omkring 600 ord i vores ordkort og vi har skrevet artiklen i 1 ord forkert, bortset fra at det ikke er noget problem, for øjeblikket er vores ordkort udmattede, nye ordkort vil blive frigivet i oktober, og antallet af kort og ord vil blive øget i vores nye produkter.
    Kort sagt, vi forbedrer løbende vores produkter og indhold, vi arbejder for at reducere de fragtomkostninger, du betaler.
    Tak for din opmærksomhed.

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.