Elektronisk Ordliste Information Contest

> Fora > Nyheder og meddelelser om Almancax produkter og tjenester > Elektronisk Ordliste Information Contest

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager
    Endnu en prisvindende quiz fra almancax!

    Elektronisk ordbog prisvindende quiz

    Deltagelse i den elektroniske ordbogs prisvindende quiz-konkurrence starter kl. 01.02.2013 fredag ​​aften den 23 (i aften) og slutter kl. 30:02.02.2013 lørdag den 20 (i morgen aften). Konkurrencen kan kun afvikles deltaget mellem disse timer. Deltagere kan deltage øverst på siden. De vil være i stand til at deltage i konkurrencen ved at klikke på knappen "Quizkonkurrence" i menuen på siden og vælge den prisvindende quizkonkurrence af elektronisk ordbog fra siden der åbner.
    Der vil i alt være 20 spørgsmål i konkurrencen, spørgsmålene er valgt blandt forskellige emner, blandet sammen.
    Konkurrencen kan kun deltage en gang, selvom konkurrencen afbrydes som følge af strømsvigt, problemer med internetforbindelsen, er det ikke muligt at deltage i konkurrencen for anden gang.
    En deltager har ikke tilladelse til at registrere sig og deltage i konkurrencen med forskellige medlemsnavne og lignende misbrug.
    Den konkurrent (mere præcist den konkurrent, der gør mest korrekt) på listen over point, der skal frigives ved slutningen af ​​konkurrencen, betragtes som først.
    Hvis der er mere end en deltager med den højeste score (med det mest korrekte antal), kontrolleres konkurrenstiderne, og den, der har gennemført testen på den korteste tid, betragtes som den første. Hvis tiden til at afslutte testen er det samme, kontrolleres de markedspoint, de har samlet i almancax-foraene, og den med flest point betragtes først.
    De point, der modtages af alle konkurrenter, der deltager i den prisvindende quiz, føjes automatisk til markedsscorerne i slutningen af ​​konkurrencen.
    Bemærk: For at kunne deltage i denne konkurrence skal du være medlem af Almancax i mindst 10 dage.
    Hvert spørgsmål er 250 point værd og overføres til markedspunkterne på denne måde. F.eks. Tilføjes 10 markedspoint til en konkurrent, der gør 2500 korrekte i slutningen af ​​konkurrencen.

    Alle udgifter under overdragelsen af ​​præmien til deltageren vil blive dækket af almancax.

    394-firsat-electronic-sozluk-6-language-translation-105457302.jpg

    Pris: Elektronisk ordbog på 6 sprog

    Pakkeindhold: Elektronisk ordbog, brugervejledning, batteri

    Mere end 6 ord på 60.000 sprog, engelsk, tysk, fransk, italiensk, spansk, tyrkisk.

    Det giver 20 gange hurtigere brug end normal ordbog.

    Det øger skolegangens hastighed i tysk- og engelskundervisning.

    Det sparer dig i vanskelige tider, når du sidder fast, mens du rejser i udlandet, selvom du ikke taler tysk eller engelsk.

    6 ord på 10.000 sprog (60.000 ord i alt) engelsk, tysk, fransk, italiensk, spansk, tyrkisk.

    Verdensur, valutaomregner, lommeregner, ur, alarm, stor LCD-skærm, lille og let design.

    Batteriforbrugstid op til 6 måneder til 12 måneder afhængig af intensiteten af ​​brugen.

    MuhaяяeM
    deltager

    Som jeg nævnte i min besked ovenfor, sluttede vores konkurrence den 02.02.2013 kl. 20, og vores fuk_00-medlem blev vinderen.
    Tillykke til fuk_20, der kom først ved at besvare 16 ud af 18 spørgsmål korrekt.
    De point, som de venner, der deltog i konkurrencen, modtog blev uploadet til deres konti som markedspoint.
    Tak for din opmærksomhed.

    reyyan til
    deltager

    Jeg savnede konkurrencedagen. Insha'Allah næste gang. Jeg lykønsker også vores vindende ven

    ro
    deltager

    Yaaaaa fortalte mig også horisonten, men i dag indså jeg, hvor konkurrencen var :(  Jeg gjorde det okay, jeg græder nu :)

    MuhaяяeM
    deltager

    Bare rolig, vores konkurrencer vil fortsætte :)

    ro
    deltager

    vi ser frem til dig :)

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.