Hustruer EU / EØF (ikke bor i deres eget land) OBS!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    den sibernetike
    deltager

    Hvis din ægtefælle er EU-borger og bor i et andet land end sit hjemland, skal du ikke ansøge om familiesammenføring, medmindre du vil vente længe .. alt hvad du behøver er et Schengen-visum, som du kan få i 1-2 dage . Jeg lavede en fejl, ansøgte om familiesammenføring, jeg har ventet i 1 måneder på det visum, jeg kan få i 2-7 dage. Du kan gøre denne ventetid i dit destinationsland. Schengen-visum for EU / EØF-borgere er meget let at få og færre dokumenter er nødvendige .. til din information.

    EL-TURCO
    deltager

    Nu er din situation meget anderledes end andre venner. Du kan vildlede andre med en sådan titel og indhold. Fordi din mand er rumænsk statsborger, og du er tyrkisk. Grunden til, at det tog så lang tid, er, at han havde sit eget hus og forlod arbejdet, efter du havde indsendt ufuldstændige dokumenter. Det var ikke nok. Så flyttede du fra München til Berlin, og dine dokumenter blev automatisk overført dertil, og du mistede en ekstra gang. Hvis du havde ansøgt om et normalt turistvisum, ville du have modtaget dit visum på 3 dage, som du sagde (vi går selvfølgelig ud fra at de ikke har afvist det), men med dette visum kan det maksimalt vare i 3 mdr. Du bliver i Tyskland og skal så tilbage. Fordi DU ikke er EU-borger. Jeg ved ikke, om jeg kunne forklare det? Jeg følte et behov for at komme med denne udtalelse, så mine venner ikke tager fejl...

    den sibernetike
    deltager

    Nu er din situation meget anderledes end andre venner. Du kan vildlede andre med en sådan titel og indhold. Fordi din mand er rumænsk statsborger, og du er tyrkisk. Grunden til, at det tog så lang tid, er, at han havde sit eget hus og forlod arbejdet, efter du havde indsendt ufuldstændige dokumenter. Det var ikke nok. Så flyttede du fra München til Berlin, og dine dokumenter blev automatisk overført dertil, og du mistede en ekstra gang. Hvis du havde ansøgt om et normalt turistvisum, ville du have modtaget dit visum på 3 dage, som du sagde (vi går selvfølgelig ud fra at de ikke har afvist det), men med dette visum kan det maksimalt vare i 3 mdr. Du bliver i Tyskland og så skal du tilbage. Fordi DU ikke er EU-borger. Jeg ved ikke, om jeg kunne forklare det? Jeg følte et behov for at komme med denne udtalelse, så mine venner ikke tager fejl...

    Du kan ansøge om opholdstilladelse i Tyskland (hvis din ægtefælle er sammen med dig), uanset hvilken vej du har indtastet efter indrejse i Tyskland (inklusive ulovlig)

    fuk_xnumx
    deltager

    Dette inkluderer familiesammenføring, det vil sige, hvis borgeren er gift og rejser ind i Tyskland med et turistvisum, kan de da blive der med dette visum i lang tid?

    den sibernetike
    deltager

    Dette inkluderer familiesammenføring, det vil sige, hvis borgeren er gift og rejser ind i Tyskland med et turistvisum, kan de da blive der med dette visum i lang tid?

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    fuk_xnumx
    deltager

    På hvilket grundlag siger du det? Nå, har du bevis? Har du et dokument? Viser du hvor du skriver i loven i hvilken lov?

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    EL-TURCO
    deltager

    Ja hvis gift med en EU-borger.

    Hvis du fortæller os præsentationen og lærer, hvordan dette fungerer? De, der har ventet i uger og måneder, venter ikke på noget.
    -At ansøge er anderledes (selvfølgelig kan man ansøge), men at få opholdstilladelse er en anden sag.Du søger, så går det hele tilbage til normalen, du holder en familiesammenkomst og kommer tilbage.
    ha men som sagt, ved du noget, vi ikke ved, vi ikke har hørt, så lad os vide det.
    — Og hvis det er tilfældet, hvorfor er du så stadig i Tyrkiet og venter på et visum?
    tak.

    den sibernetike
    deltager

    Hvis du fortæller os præsentationen og lærer, hvordan dette fungerer? De, der har ventet i uger og måneder, venter ikke på noget.
    -At ansøge er anderledes (selvfølgelig kan man ansøge), men at få opholdstilladelse er en anden sag.Du søger, så går det hele tilbage til normalen, du holder en familiesammenkomst og kommer tilbage.
    ha men som sagt, ved du noget, vi ikke ved, vi ikke har hørt, så lad os vide det.
    — Og hvis det er tilfældet, hvorfor er du så stadig i Tyrkiet og venter på et visum?
    tak.

    Som jeg nævnte i den første besked, lavede jeg en fejl og ansøgte om familiesammenføring, så jeg faldt i denne situation. I mellemtiden gælder EU-regler for EU-borgere, der bor i et andet land end deres eget. Tyskere er EU-borgere, men hvis de bor i et andet land end Tyskland, kan de drage fordel af bekvemmeligheden ved EU-lovgivning (Freizüg / EU, fri bevægelighed).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    fuk_xnumx
    deltager

    Så nu mener du din præsentation? Hvis en person, der er EU-borger, bor i et andet EU-land og bliver gift, vil hans / hendes kone tage et normalt visum og returnere det normale visum til sessionen.

    Som jeg nævnte i den første besked, lavede jeg en fejl og ansøgte om familiesammenføring, så jeg faldt i denne situation. I mellemtiden gælder EU-regler for EU-borgere, der bor i et andet land end deres eget. Tyskere er EU-borgere, men hvis de bor i et andet land end Tyskland, kan de drage fordel af bekvemmeligheden ved EU-lovgivning (Freizüg / EU, fri bevægelighed).

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:158:0077:0123:en:PDF

    den sibernetike
    deltager

    Så nu mener du din præsentation? Hvis en person, der er EU-borger, bor i et andet EU-land og bliver gift, vil hans / hendes kone tage et normalt visum og returnere det normale visum til sessionen.

    Ja. Det fremgår allerede tydeligt i EU-loven, at ægtefællen til EU-medlemskabet ikke kan tilbydes at ansøge om et længerevarende visum eller familiesammenføring. Hvis EU-medlems ægtefællen bliver længere end 3 måneder efter sin indrejse i landet, skal han / hun ansøge om ophold.

    Til denne post

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    Til denne session

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    eller til login (vælg 'Stayin Aboard i op til 3 måneder' efter siden åbnes ')
    inden for sessionen (vælg 'Stayin Aboard i mere end 3 måneder' efter at siden åbnes)

    eller du kan gennemse det på tysk.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Jeg sætter ikke tyrkisk, da det kan være en oversættelsesfejl.

    disse links er blot nogle få tusinder af links.

    fuk_xnumx
    deltager

    OK, jeg har nogensinde haft, jeg har aldrig hørt om sådan en ting, at du siger, at en person, der bliver statsborger, og bor i Italien, denne tyske statsborger på es direkte i ønsket om at gifte sig med inspiration fra turkiyede kan komme, hvis udgange kontakte turistvisa italien y felt og kan konvertere session her turistvisum dig nu

    Jeg tror ikke, det vil være sådan, men jeg vil søge efter det.

    Hvis en turist skal komme, hvis det nødvendige papirarbejde med borgernes sag udover at blive gift i Tyskland, men sessionen ikke har råd til det, søger de at re-turkiyeye forstenet ansigt familiesammenføring for at anvende vilkårene og sprogcertifikatkurset.

    Baybars
    deltager

    Ja. Det fremgår allerede tydeligt i EU-loven, at ægtefællen til EU-medlemskabet ikke kan tilbydes at ansøge om et længerevarende visum eller familiesammenføring. Hvis EU-medlems ægtefællen bliver længere end 3 måneder efter sin indrejse i landet, skal han / hun ansøge om ophold.

    Til denne post

    https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/entry-exit/non-eu-family/

    Til denne session

    https://europa.eu/youreurope/citizens/residence/worker-pensioner/non-eu-family-members/spouses-children-parents_en.htm

    eller til login (vælg 'Stayin Aboard i op til 3 måneder' efter siden åbnes ')
    inden for sessionen (vælg 'Stayin Aboard i mere end 3 måneder' efter at siden åbnes)

    eller du kan gennemse det på tysk.

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low_de.pdf

    Jeg sætter ikke tyrkisk, da det kan være en oversættelsesfejl.

    disse links er blot nogle få tusinder af links.

    fru,

    Jeg har læst de links, du nævnte, det vil sige, jeg læste linkene. Ingen af ​​disse links siger, at du kan komme med et turistvisum og konvertere det til familiesammenføring .. Du kan også læse tysk ved at vælge sprogindstillingerne på disse sider. 

    Lad mig dele teksten og linket fra en tysk advokat til dig om dette emne;

    Wie Sie bereits angedeutet haveben, entsteht dabei das Problem, dass der Visumszweck falsch ist, unabhängig davon, ob Ihre Braut die Heirat eksplicit ausgeschlossen hat; das Visum wird für einen bestimmten Grund, zum Beispiel Tourismus erteilt; wenn dann von diesem Grund abgewichen wird, zum Beispiel durch eine Arbeitsaufnahme oder eine Eheschließung, wird quasi automatisch von falschen Angaben bei der Visumsbeantragung ausgegangen.

    her link: https://www.deutsche-anwaltshotline.de/rechtsberatung/101176-kann-ein-nicht-eu-buerger-mit-einem-schengen-visum-einen-deutschen-in-daenemark-heiraten-ohne-eine-ausweisung-zu-fuerchten

    Advokaten her svarer på en tysker, der blev gift i Danmark, og en person, der kom til Europa med en ukrainsk statsborger Schengenvisum .. og i sin forklaring siger han, at de på grund af vildledelse af konsulatet kan annullere turistvisum med det samme, hvis du går ud over dit egentlige formål med at opnå turistvisum.

    § 39
    Verlängerung eines Aufenthalts im Bundesgebiet für längerfristige Zwecke

    Über die im Aufenthaltsgesetz Doğrugelten Fälle hinaus KANN ein Ausländer einen Aufenthaltstitel im Bundesgebiet einholen oder verlängern lassen, wenn

    private Staatsangeheriger eines i Anhang II der Verordnung (EG) Nr. 539/2001 aufgeführten Staates ist und sich rechtmäßig im Bundesgebiet aufhält oder ein gültiges Schengen-Visum für kurzfristige Aufenthalte (§ 6 Absatz 1 Nummer 1 des Aufenthaltsgesetzes) besitzt, sofern die Voraussetzungen eines Anspruchs auf Erufentung eines

    Session 39, artikel 3, i opholdsret

    Denne artikel regulerer anvendelsen og forlængelsen af ​​sessionen. Ifølge loven er de lande på listen, som loven nævner, som jeg har markeret med rødt, lande, der har ret til at rejse ind i Tyskland uden visum, såsom Brasilien (Tyrkiet er ikke på listen) Borgere i disse lande kan søge om ophold efter ankomst med turistvisum I lovens første punktum er loven KANN det sted jeg har markeret med lilla Der står.. det kan gives, der står ikke at det bestemt skal gives .. Med andre ord kan Udlændingekontoret sende personen tilbage til sit land og bede ham om at få et familiesammenføringsvisum, selv på trods af denne lov. Tyrkiske statsborgere er ikke engang inkluderet i situationen her.. For at afklare dette blodspørgsmål , et eksempel fra en anden lov er "Sie" skal in der Regel abweichend von § 5 Abs. 1 Nr. 1 i Fallen des Satzes 1 Nr. 1 erteilt werden” er et eksempel fra en lov, der intet har med dette spørgsmål at gøre. I det eksempel, jeg gav, har embedsmanden intet initiativ, fordi han siger, at det skal gives, fordi loven siger Soll.. men på vores hovedemne, siger loven Kann, hvilket betyder, at han overlader det til Udlændingekontorets initiativ. og det spørgsmål, han overlader til dette initiativ, vedrører slet ikke tyrkiske statsborgere, fordi Tyrkiet ikke er på listen nævnt af loven.

    Som et resultat er der ikke engang en lov, der regulerer en tyrkisk statsborger, der er kommet med et turistvisum for at gifte sig og forlænge sit visum. Som du nævnte ovenfor, kan han vildlede dette konsulat, hvis udlændingekontoret ønsker at se situationen som sådan .. det vil sige, at hensigten med at få turistvisum til ægteskab faktisk er anderledes.

    Lad os nu komme til de levende eksempler; https://www.forum-ukraine.de/forum/index.php?page=Thread&postID=73551#post73551 situationen for et par, der kom og blev gift med et turistvisum med denne serie i dette link;

    Im concreted Fall ist die Frau ist mit einem 90 Tage Multi Schengenvisum nach Deutschland gekommen. Die Papiere vom OLG var fertig und es gab einen Termin beim Standesamt.
    Die Heirat wurde zuvor bei der zuständigen ABH angezeigt. Denne hat med der Visastelle i Kiew Telefoniert und die Sache gemeldet.
    Gleich nach der Eheschließung bliver bei der ABH der Reisepass mit Visum (Schengen), das A1 Zertifikat, Nachweis der Krankenversicherung, Gehaltswachweise der letzten 3 Monate sowie der Nachweis über ausreichend Wohnraum eingereicht.
    Es wurde sofort die Familienzusammenführung gemacht und positive bescheinigt, eine Fiktionsbescheinigung für 3 Monate ausgestellt damit required werden konnte, and der elektronische Aufenthaltstitel beantragt.
    Zusammen hatte alt 120 Euro gekostet und etwa 30 minutter gedauert. Eine Ausreise war nicht erforderlich.

    Om sommeren bliver barnet igen gift med en ukrainsk pige. I Tyskland sender de de dokumenter, jeg markerede med rødt ovenfor, til udlændingekontoret, så pigen ikke rejser til sit land igen og ansøger om sessionen. udlændingekontor ringer til konsulatet i Kiew, ansøgningen indgives, ansøgningen indgives, visum for familiesammenføring modtages midlertidigt. At komme i møde uden at skulle forlade ..

    Jeg kan give et par flere eksempler, men det er ikke nødvendigt at udvide emnet og bekymre os om det .. Lad os skrive et resumé af situationen ..

    Med et turistvisum til Tyskland kommer, gifte sig, og hvordan man får lovene til en tyrkisk statsborger, der ønsker at ansøge om en session, før de rejser til Tyskland, eller de europæiske love i at lade ingen lov, der regulerer udlejningsrettighederne .. teorien mest til udlændinge cirkel afhængigt af, at det sender tyrkiske statsborgere tilbage i Tyrkiet, og familiesammenføring ønsker at ansøge om visum. Hvis det har mange eksempler på Internettet .. en ud af tusind sandsynlighed, bruger udlændingebureauet lokalet, hvis data efter færdiggørelse af papiret, inklusive A1-CERTIFIKAT, så han ønsker at gøre, er klart .. men jeg ville ikke vende tilbage til landets dedigering i den tyrkiske statsborger kan hiçbir ikke kræve rettigheder og Tyrkiet til at vende tilbage, og visumansøgere til familiesammenføring skal .. at 98% af udlændingekontoret sender disse mennesker tilbage til Tyrkiet ..

    Baybars
    deltager

    .

    den sibernetike
    deltager

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Side 14 – 15 – 16 (jeg oversætter ikke, fordi mange EU-borgerægtefæller formentlig kan i det mindste en smule engelsk, og dette er blot for at informere dem)

    Det fortæller nøjagtigt hvad jeg mener. For EU-borgere gælder EU-love.

    Loven anvendte i Tyskland til harmonisering af EU-love

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Baybars
    deltager

    https://ec.europa.eu/justice/policies/citizenship/docs/guide_free_movement_low.pdf

    Side 14 – 15 – 16 (jeg oversætter ikke, fordi mange EU-borgerægtefæller formentlig kan i det mindste en smule engelsk, og dette er blot for at informere dem)

    Det fortæller nøjagtigt hvad jeg mener. For EU-borgere gælder EU-love.

    Loven anvendte i Tyskland for overholdelse af EU-lovgivningen

    https://www.gesetze-im-internet.de/freiz_gg_eu_2004/BJNR198600004

    ( Freizügigkeitsgesetz/EU – FreizügG/EU )

    Se, hvad jeg ville skrive til dig var det vand, jeg ville skrive til dig .. I dine givne links siger en, der kommer med et turistvisum, ikke at han vil gøre sit visum til en session .. Jeg skrev dig direkte fra en advokat og ovenstående lov, forståeligt nok .. se her, du har nævnt det første link fra siden direkte citat

    Din ret til at opholde dig i mere end tre måneder er underlagt visse betingelser. Det
    arten af ​​disse betingelser afhænger af din status i værts-EU-landet.

    ovenstående sætning er titelteksten på artiklen, der begynder med det link, du har angivet, hvad kan du gøre efter 3 måneder .. Jeg ved ikke, om jeg har brug for at oversætte det, men lad mig alligevel skrive det ..

    At forblive med opholdsret efter 3 måneder afhænger af visse regler. Disse regler bestemmes i henhold til din status i det pågældende medlemsland.

    Med andre ord, i ingen af ​​de anførte eksempler er der noget, der siger, at du kommer med et turistvisum, og så kan du konvertere det til en bolig ved at blive gift. Desuden kan det endda vildlede konsulatet. Det gør det.. I artiklen jeg gav ovenfor fra advokaten, jeg skrev at en advokat sagde dette..

    den sibernetike
    deltager

    Ophold efter 3 måneder afhænger af din ægtefælles status, ikke din.
    Hvis din ægtefælle beslutter at blive i mere end 3 måneder eller allerede er der i mere end 3 måneder. Hvis din ægtefælle arbejder, søger et job eller er registreret hos Job Center, behøver de kun at vise et sted at bo. kontrakt er påkrævet. Men hvis en studerende eller ikke arbejder, skal der være penge, fast ejendom og privat forsikring på hans bankkonto. Dette er de specielle betingelser, du nævnte ovenfor.

    Mit mål er at sikre, at dine venner i min situation ikke begår den samme fejl, som jeg gjorde. Men med det jeg sagde i betragtning, kan alle lave deres egen research og fortolke det skrevet på deres egen måde. Da jeg foretog denne undersøgelse efter at have ansøgt, kan jeg ikke gå tilbage. Hvis jeg ikke får nogen resultater inden 1. juli, trækker jeg min visumansøgning tilbage og ansøger om et "indrejsevisum".

    2.2. Indrejse og ophold for familiemedlemmer fra tredjelande
    2.2.1. Indrejse visa
    Som fastsat i artikel 5, stk. 2, kan medlemsstaterne kræve familiemedlemmer fra tredjelande
    flytte med eller tilslutte sig en EU-borger, som direktivet gælder for, at have et indreisevisum.
    Sådanne familiemedlemmer har ikke kun ret til at komme ind på medlemsstatens område, men også
    også retten til at få et indreisevisum18. Dette adskiller dem fra andre tredjelande
    statsborgere, der ikke har en sådan ret.
    Familiemedlemmer fra tredjelande bør udstedes så hurtigt som muligt og på grundlag af en
    fremskyndet procedure med et gratis kortvarigt indrejsetvisum. Analogt med artikel
    23 i Visa Code19 mener Kommissionen, at forsinkelser på mere end fire uger ikke er det
    rimelig. Medlemsstaternes myndigheder bør vejlede familiemedlemmerne om
    hvilken type visum de skal ansøge om, og de kan ikke kræve, at de ansøger om langvarig
    opholds- eller familiesammenføringsvisum
    . Medlemsstaterne skal give sådanne familiemedlemmer hver
    mulighed for at opnå de nødvendige visa. Medlemsstaterne kan bruge premium-opkaldslinjer eller -tjenester
    fra et eksternt firma til at oprette en aftale, men skal tilbyde muligheden for direkte adgang
    til konsulatet til familiemedlemmer fra tredjelande.
    Da retten til at blive udstedt et indreisevisum er afledt af familieforbindelsen med EU
    borger, kan medlemsstaterne kun kræve fremlæggelse af et gyldigt pas og bevis
    af familieforbindelsen20 (og også afhængighed, alvorlige sundhedsmæssige grunde, partnerskabers holdbarhed,
    hvor relevant). Ingen yderligere dokumenter, såsom et bevis for indkvartering, er tilstrækkelige
    ressourcer, et invitationskort eller returbillet kan kræves.

Viser 15 svar - 1 til 15 (48 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.