Min kone løg andragende

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    den Valuec
    deltager

    Som du ved, åbnede jeg et emne før. 3 år og 4 måneder boede min kone og jeg under samme tag alvorlig konflikt og uro efter 1 uge inden jeg forlod hjemmet, vendte jeg tilbage til Tyrkiet. Min kone gik til Ausländeramt to dage senere og klagede over mig. De sagde, at tidsperioden med dig er udløbet, og de har vundet en session uafhængig af dig. På den anden side angreb han og indgav en falsk andragende og indgav en falsk andragende. Formentlig tømte jeg hele bankkontoen og løb væk osv. etc. Nu har jeg en billet til fredag, denne gang købte jeg en billet ikke til den by, men til den by, hvor min fætter bor. Vil jeg få et job i Tyskland i lufthavnen med disse falske oplysninger? Jeg har allerede en session indtil 2022.

    fuk_xnumx
    deltager

    Hvis han klagede til politiet, ville de naturligvis hente dig ved lufthavnens indgang og udspørge dig.

    den Valuec
    deltager

    Hvis han klagede til politiet, ville de naturligvis hente dig ved lufthavnens indgang og udspørge dig.

    Ingen af ​​dem er virkelige  ;) de kan se kontoauszuge. 😉

    hjerteløs
    deltager

    Og for Guds skyld forstår ikke deres ægtefæller, der giftede sig med følgende kalkun for at ydmyge sig ved at synke gå under :) stor. Chancerne er, at du har et partnerkort, du kan hæve penge, lad os sige. Der er ingen, som din ægtefælle kan trække pengene ud. Er der en hindring for dette? Du behøver ikke være bange, han kunne ikke finde det han håbede på i den fastmonterede mus fra den fremmede lejlighed nu prøver han alle grimme ting, vær ikke bange, vær komfortabel, der vil ikke være en et problem i lufthavnen, dræbte du ikke en mand. :)

    den Valuec
    deltager

    Og for Guds skyld forstår ikke deres ægtefæller, der giftede sig med følgende kalkun for at ydmyge sig ved at synke gå under :) stor. Chancerne er, at du har et partnerkort, du kan hæve penge, lad os sige. Der er ingen, som din ægtefælle kan trække pengene ud. Er der en hindring for dette? Du behøver ikke være bange, han kunne ikke finde det han håbede på i den fastmonterede mus fra den fremmede lejlighed nu prøver han alle grimme ting, vær ikke bange, vær komfortabel, der vil ikke være en et problem i lufthavnen, dræbte du ikke en mand. :)

    Ja, jeg havde et partnerkort. Lønnen kom til den kontrol for os begge. Så det har ikke noget at gøre 😂 Jeg kan bevise en komplet løgn. Hans venner har allerede givet denne idé.

    den Zuzudur
    deltager

    Hej venner, jeg sendte en e-mail til konsulatet om visum, min kone gik til udlændingekontoret, mine dokumenter blev ikke sendt. Oplysningerne om interviewet blev foretaget i Tyskland den 25. november. :) mit job forblev efter det nye år

    hjerteløs
    deltager

    Han angriber lige nu, fordi han raser, men han kan ikke gøre noget. I Tyskland giver venner, der ved meget, sådan noget vrøvl. :)

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.