Retten til at bo uafhængigt af ægtefællen

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    den Valuec
    deltager

    Jeg boede i Tyskland i 3 år og 4 måneder under samme tag med en tyrkisk ægtefælle, der er tysk statsborger. På grund af skænderier, konflikter og misforståelser forlod jeg huset for 3 dage siden og vendte tilbage til Tyrkiet til min fars hus for at lytte til mit sind. De holdt min sidste session i tre år. Jeg har en session indtil maj 2022. Jeg gik på kurset og tog mit b1 certifikat i orientireungskurset. Jeg har arbejdet på min sidste arbejdsplads i 9 måneder, og jeg var ikke festlig. På arbejdet købte jeg min billet og kom til Tyrkiet uden at sige noget. Vi fik ingen hjælp fra staten. Mit spørgsmål er, kan jeg forblive uafhængig? Allerede nu er min nuværende session indtil maj 2022. Kan du venligst forklare mig, hvad jeg skal gøre først, når jeg går hjemmefra? Hvad skal jeg gøre af staten i de første faser, uafhængigt af ægtefællen, når jeg bliver gift og forlader huset? Og vil min æstetikuafhængige session blive forlænget?

    fuk_xnumx
    deltager

    første ting du skal gøre er at gå tilbage på arbejde og finde et sted at bo. Jeg tror ikke, at sessionen vil være et problem

    den Valuec
    deltager

    første ting du skal gøre er at gå tilbage på arbejde og finde et sted at bo. Jeg tror ikke, at sessionen vil være et problem

    Jeg planlægger ikke at tage tilbage til den by igen. Af denne grund kan jeg ikke gå tilbage. Jeg kan finde et job i en anden by, jeg skal til. Jeg gætter på, at min eneste bekymring er at arbejde, så jeg kan blive eller?

    den Morslipdo
    deltager

    Det er trods alt lige meget om din ægtefælle er tyrkisk tysk statsborger, du har allerede tilmeldt dig, de tager ham ikke tilbage fra dig, men du skal arbejde for at fortsætte uafbrudt. 

    den Valuec
    deltager

    Det er trods alt lige meget om din ægtefælle er tyrkisk tysk statsborger, du har allerede tilmeldt dig, de tager ham ikke tilbage fra dig, men du skal arbejde for at fortsætte uafbrudt.

    Det handler om identitet, ikke race. Jeg taler efter sætningen, at det at være tysk statsborger ikke ændrer noget. Selvfølgelig skal alle arbejde for at overleve. Mit spørgsmål er ikke arbejde eller noget andet. Jeg arbejder allerede på alle måder, uanset om jeg er gift eller ej. Mit spørgsmål handler om den faderlige uafhængige session.

    hjerteløs
    deltager

    Du kan få en ægtefælleuafhængig opholdstilladelse i den by, du ønsker. gå væk. Du kan slå dig ned og arbejde, alt du skal gøre er at vende tilbage til Tyskland omgående. Etablering af layoutet er en lang session. Dog midlertidigt. Hvis han siger, du ikke stoler på ham, så tag dine ind- og udrejsedatoer med til TR, udenrigskontoret (essin kan klage) Hvis du bliver i TR i mere end 6 måneder, tager de din opholdstilladelse og vender tilbage til Tyrkiet. Du skal, du kan ikke gøre noget, selv med en advokat, det er loven, det er trods alt min personlige anbefaling, tag tilbage til Tyskland så hurtigt som muligt.

    den Valuec
    deltager

    Du kan få en ægtefælleuafhængig opholdstilladelse i den by, du ønsker. gå væk. Du kan slå dig ned og arbejde, alt du skal gøre er at vende tilbage til Tyskland omgående. Etablering af layoutet er en lang session. Dog midlertidigt. Hvis han siger, du ikke stoler på ham, så tag datoen for indrejse med til udenrigskontoret (insin kan klage), hvis du bliver i TR i mere end 6 måneder, vil de tage din opholdstilladelse fra dig og vende tilbage til Tyrkiet. Du skal, du kan ikke gøre noget, selv med en advokat, det er loven, det er trods alt min personlige anbefaling, tag tilbage til Tyskland så hurtigt som muligt.

    Denne kommentar har givet mig lidt vand. Jeg har købt min billet, jeg vender tilbage i næste uge, tak.

    den Valuec
    deltager

    Jeg lærte i dag. Min kone tog til ausländeram. At sige, at jeg er væk. Betjenten der sagde, at der ikke er noget at gøre, han har afsluttet sin tid med dig. Han sagde, at vi har mange sådanne filer og dokumenter. Han sagde altid, at det er problemerne.

    derbederxnumx
    deltager

    Jeg lærte i dag. Min kone tog til ausländeram. At sige, at jeg er væk. Betjenten der sagde, at der ikke er noget at gøre, han har afsluttet sin tid med dig. Han sagde, at vi har mange sådanne filer og dokumenter. Han sagde altid, at det er problemerne.

    Fandt du ud af, hvor lang tid den er, bror?Jeg har de samme problemer med påfyldningstiden. Må Gud hjælpe dig.

    den Zuzudur
    deltager

    Min mand gik, alt var ok, meddelelsen gik til dem, de ventede på, at dokumenterne fra Istanbul skulle gå, blev jeg nervøs?

    ørne ved
    deltager

    Min bror, selv et rent papir (führungszeugnis) de siger, at vi sender det efter 10 dage.. de vil dø en dag..

Viser 10 svar - 1 til 10 (10 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.