Skaber udøvende gæld et visumproblem?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Vedhæft
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har kredit- og kreditkortgæld til banken, gælden er overført til eksekvering.

    Jeg ansøgte den 30. september, onsdag, sagde udlændingeafdelingen, at processen er forbi, vi sendte dokumenterne til Ankara, jeg er bange for, at der vil være et problem, på grund af gælden, hvis nogen har viden om emnet, jeg ville sætte pris på hvis de informerer mig.

    Maid
    deltager

    Hej,
    I sager om gæld og tvangsfuldbyrdelse til banken vil der ikke være noget problem, så længe banken ikke nedlægger et udlandsindrejseforbud. Men har du gæld til staten, får du problemer som skattegæld osv. Der vil være problemer, når du skal til udlandet. Bortset fra dette ved jeg, at din gæld i Tyrkiet ikke binder den tyske stat. Jeg undersøgte også meget. Jeg fik et turistvisum mens jeg var i gæld, der var ikke noget problem før.

    ysmnxnumx
    deltager

    Hvis du ikke har et forbud i udlandet, vil der ikke ske noget, tror jeg, en af ​​mine venner skyldte 10 tusind TL, han kom i sidste uge, du kan betale din visumgæld fra udlandet. Men hvis du ikke betaler der, trækker tolderne dig til side, når du kommer til Tyrkiet.

    Maid
    deltager

    Forbuddet i udlandet blev erfaret fra sikkerhedsenhederne.
    Jeg kender selvfølgelig ikke næste skridt. Jeg håber, der ikke bliver problemer.

    Vedhæft
    deltager

    Jeg skylder ingen skat, som jeg sagde mod vores stat, jeg skylder banken, de gav den til henrettelse for 2 uger siden.

    Maid
    deltager

    Hvis de ikke har nogen aktiver på sig, så vær ikke bange, de kan ikke gøre noget. De ringer bare til advokatfirmaet og generer dem, det er alt.

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.