Har nogen i Istanbul lyst til at lære tysk og bestå A1 eksamen på én gang?

> Fora > Generelle tyske og tyske A1 familiekombinationskurser > Har nogen i Istanbul lyst til at lære tysk og bestå A1 eksamen på én gang?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    memduh
    deltager

    Hej gutter, dette er Memduh GÜNGÖR.

    Jeg bor i Beylikdüzü-distriktet i Istanbul. Jeg mødte Elif Hoca for 2 måneder siden gennem Almancax. Jeg interviewede mange kurser, men ingen af ​​dem virkede oprigtige. Dens succeser forklarer allerede, hvor enkel uddannelsen giver. Efter lange diskussioner begyndte jeg at tage undervisning hos fru Elif og tog A23-eksamenen den 2011. december 1. Resultaterne kom i går og for 2 måneder siden, selvom jeg ikke kunne et par ord tysk, formåede jeg at få 74 point i en enkelt eksamen. Lærer Elif giver så god en lektion, at den er mindeværdig, og hun har også rigtig gode ressourcer og data. På samme måde giver det en fuldstændig didaktisk uddannelse, ikke en udenadsuddannelse. Afstanden mellem mit hjem og det sted, hvor jeg tog lektioner, er 2,5 - 3 timer, og jeg rejste med offentlig transport i 6 timer tur-retur hver gang. Jeg sagde, "TIDEN BLIVER LANG, LAD DEN BLIVE LANG", og jeg havde bestemt ret. TAK TAK LÆRER, TAK Tysk... De, der leder efter et kursus i Istanbul, vandrer ikke forgæves, lærer Elif, der er kun én underviser om dette emne, og jeg kender ikke nogen anden underviser.

    VISUELLE DOKUMENTBEVIS ER NEDENFOR. (Det var min første eksamen, og tro mig, jeg var meget nervøs, jeg havde ikke en træning før. Takket være min lærer Elif var min frygt væk, og det lykkedes mig. Det var ikke kun en lærer, men også vores søster.
    ET SKUD FULDT HIT ,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    deltager

    Robust annonce for elif hoca :)

    memduh
    deltager

    Det er ikke en reklame, bror, tro mig, fakta er skrevet. Jeg modtog personlig træning af ham. Hun blev min lærer og min søster, Gud velsigne hende, jeg sparer ikke for mine bønner, især på eksamensdagen, der var mange mennesker, der havde taget kurser fra store institutioner og tog det for tredje gang. Vi står nærmest tilbage med professorer i forhold til dem, der hævder at have fået den bedste uddannelse....

    mutim2
    deltager

    Det er sandt, min ven, hvor er du glad... Jeg håber, du altid møder smukke mennesker efter dit hjerte..

    netalman ved
    deltager

    Hej,

    Jeg kunne ikke modstå, fordi mit navn blev videregivet, jeg ville skrive. :) I stedet for min annonce prøver disse kommende venner at takke almancax på denne måde, fordi de kommer fra almancax og - alle, der bor, ved - denne periode er virkelig en meget vanskelig og besværlig periode, og folk kan kun forstå farven på arbejdet efter at have taget et kursus og tage en eksamen De prøver bare at hjælpe hinanden, så de ikke går galt.

    Jeg tror, ​​hvis der er nogen, der skal takkes her, så er det Germanx-embedsmændene, de var med os fuldstændig for Guds skyld, uden at søge nogen gavn hos nogen, inklusive mig. Der var virkelig ikke meget, jeg gjorde, jeg gjorde bare min pligt. Dette er den rigtige. Dette er en platform, hvor alle, lærere og elever, kan gavne og hjælpe hinanden. Må Gud velsigne alle, der har bidraget. Hilsen og hilsen…

    mutim2
    deltager

    Hej,

    Jeg kunne ikke modstå, fordi mit navn blev videregivet, jeg ville skrive. :) I stedet for min annonce prøver disse kommende venner at takke almancax på denne måde, fordi de kommer fra almancax og - alle, der bor, ved - denne periode er virkelig en meget vanskelig og besværlig periode, og folk kan kun forstå farven på arbejdet efter at have taget et kursus og tage en eksamen De prøver bare at hjælpe hinanden, så de ikke går galt.

    Jeg tror, ​​hvis der er nogen, der skal takkes her, så er det Germanx-embedsmændene, de var med os fuldstændig for Guds skyld, uden at søge nogen gavn hos nogen, inklusive mig. Der var virkelig ikke meget, jeg gjorde, jeg gjorde bare min pligt. Dette er den rigtige. Dette er en platform, hvor alle, lærere og elever, kan gavne og hjælpe hinanden. Må Gud velsigne alle, der har bidraget. Hilsen og hilsen…

    Takket være dette lærte vi, hvem du er i vores lærer Elif, jeg ønsker dig succes ..

    netalman ved
    deltager

    Danke Schön.  :)  Gud velsigne.

    fotoademxnumx
    deltager

    Lærer Elif, jeg er glad for, at jeg kom til dig takket være dette websted, og jeg havde fornøjelsen af ​​at videregive det på én gang, selvom jeg ikke kan noget tysk. Gud velsigne dig og tysk. Jeg er glad for, at jeg anbefaler min lærer Elif, som jeg har anbefalet til andre venner her, og som selv er lykkedes med kurset i ét hug, både økonomisk og åndeligt.

      eksamensdato 01.20.2012
        resultat: 83
    Med venlig hilsen til Adam Demir

    guru
    deltager

    Hvorfor gennemfører vi kurset om 4 uger med succes? Undskyld, men selv på dit websted står det ikke, hvor kurset er. du er ikke pålidelig. helt reklame.

    netalman ved
    deltager

    VI HAR BLEVET MED CERTIFIKATERNE, VI HAR VÆRET PÅLIDELIGE I ÅRET, DE HØJE KARAKTERER MODTAGET I EKSAMENEN, OG INGEN ELEVENDE OPHOLDT I EKSAMEN.

    Adresser os for ikke at skrive vores grunde, der IKKE FINDES KUN, VI REGIONER, HELE TYRKIET 'DU ER IKKE ADRESSE vores.

    HVIS DET IKKE KOMMER TIL DIG, KAN DU SPØRGE OS TIL MYNDIGHEDERNE PÅ DET SIDE, DU ER HER I -GERMANCAX!

    MuhaяяeM
    deltager

    Hvorfor gennemfører vi kurset om 4 uger med succes? Undskyld, men selv på dit websted står det ikke, hvor kurset er. du er ikke pålidelig. helt reklame.

    Det fremgår af statistikken, at der ikke er en eneste studerende, der hidtil har bestået A1-eksamen.

    guru
    deltager

    Hvis vi er logiske, kan der ikke gives 100 % succesgaranti nogen steder i verden. Hvordan kan det være, at hver praktikant består eksamen? Der er ikke engang angivet en adresse på hjemmesiden endnu. Der står transport med ét køretøj, men det angivne sted er Göztepe. spekulerer på, hvordan man når =)

    dielosch
    deltager

    Hvordan er Muharrem Admin, hvor kan du give oplysninger om dette kursus?

    MuhaяяeM
    deltager

    Hvis vi er logiske, kan der ikke gives 100 % succesgaranti nogen steder i verden. Hvordan kan det være, at hver praktikant består eksamen? Der er ikke engang angivet en adresse på hjemmesiden endnu. Der står transport med ét køretøj, men det angivne sted er Göztepe. spekulerer på, hvordan man når =)

    Der gives hundrede procent succesgaranti, succesraten er indlysende. Kommentarer er indlysende.
    Det er op til dig, om du skal have omdømme eller ej.

    MuhaяяeM
    deltager

    Hvordan er Muharrem Admin, hvor kan du give oplysninger om dette kursus?

    Hej dielosch, du har været fraværende i lang tid, velkommen til forummet. :)
    Det tyske kursus i Istanbul tilhører vores lærer Elif, som er en af ​​almancax-instruktørerne og har en meget høj succesrate. :)

    guru
    deltager

    Jeg tror, ​​dette websted har en aftale med Elif lady, jeg forstår ikke længere. Jeg mødte allerede Elif-damen selv på fredag. Dit websted var i en helt anden tilstand lige på fredag. Hvorfor skal jeg kalde på den detaljerede vej. Ustellik Elif-damen sagde selv i telefonen, at jeg har et kontor. Jeg ringede til goethe-instituttet, de kender heller ikke sådan et sted. Så jeg taler ikke om forskning, som jeg

Viser 15 svar - 1 til 15 (20 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.