jMemorize (word memorization program)

> Fora > Aktive lærings- og tyske ordmemoriseringsmetoder > jMemorize (word memorization program)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    shamata
    deltager

    Hej venner

    Du kan bruge dette program i ethvert computermiljø uden at installere det. Ingen platformafhængighed. For at bruge det skal du have java installeret på systemet.
    Jeg lavede en video på min hjemmecomputer. Det er en video, der viser både salgsfremmende formål og installation og brug af programmet, venner. Hvis du har spørgsmål, kan du stille her.

    download link

    adaizm er
    deltager

    Hej venner

    Du kan bruge dette program i ethvert computermiljø uden at installere det. Ingen platformafhængighed. For at bruge det skal du have java installeret på systemet.
    Jeg lavede en video på min hjemmecomputer. Det er en video, der viser både salgsfremmende formål og installation og brug af programmet, venner. Hvis du har spørgsmål, kan du stille her.

    Et ja, jeg kan huske, at dette program Hanı konstant gør ondt på en side på skærmen, der stiller et spørgeskema som en kort test.

    download link

    3,14
    deltager

    –> Denne side åbner ikke for mig nu. :( Hvad skal jeg gøre? Kan du give mig det fulde link, min ven, så vi kan klikke på det. :)

    shamata
    deltager

    –> Denne side åbner ikke for mig nu. :( Hvad skal jeg gøre? Kan du give mig det fulde link, min ven, så vi kan klikke på det. :)

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Et ja, jeg kan huske, at dette program Hanı konstant gør ondt på en side på skærmen, der stiller et spørgeskema som en kort test.

    Ingen. Dette program åbner ikke sider til skærmen kontinuerligt. Tænk på dette program som en test. Du indtaster mange ord på tysk og tyrkisk, og programmet viser dig de ord, du har indtastet, og beder dig om at finde det tilsvarende. For eksempel siger du vis tyske ord, og du bliver bedt om at kende det ækvivalente af det tyske ord.

    zum Beispiel: programmet viser das Auto. Det står show modstykke nederst. Vi klikker der, og vi får ordet "bil". Der er to muligheder, ja og nej. Hvis vi kender sadlen, klikker vi på ja, og programmet skifter til det næste ord. Hvis vi ikke ved det, klikker vi på nej, og programmet skifter til andre ord igen, men beder om de ord, vi ikke kender. Afhængigt af dig har programmet mulighed for at finde den tyrkiske ækvivalent fra tysk eller den tyrkiske ækvivalent fra tyrkisk. Jeg håber, du forstår, hvad programmet gør, og hvordan det fungerer. Når du har downloadet og set videoen i linket, forstår du, hvad programmet er, og hvordan det fungerer.

    adaizm er
    deltager

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Jeg klikker på det fortsætter med at give en fejl, jeg forstår ikke årsagen: ((

    shamata
    deltager

    Jeg klikker på det fortsætter med at give en fejl, jeg forstår ikke årsagen: ((

    Jeg vil prøve at hjælpe dig, hvis du skriver ned, hvad fejlen er.

    adaizm er
    deltager

    Jeg vil prøve at hjælpe dig, hvis du skriver ned, hvad fejlen er.

    Jeg vil prøve at hjælpe dig, hvis du skriver ned, hvad fejlen er.

    die datei wmploc.dll hat versionnummer 12.7600.16667
    aber

    windows media player nicht richtig installer

    shamata
    deltager

    die datei wmploc.dll hat versionnummer 12.7600.16667
    aber

    windows media player nicht richtig installer

    Klik ikke direkte på linket. Højreklik på linket og download det med Gem som. Der er faktisk ingen fejl i forbindelsen. Det gav dig en advarsel, for når du klikker på linket, prøver din browser at køre det med din medieafspiller og fortæller dig, at Windows Media Player på din computer ikke er installeret korrekt. Så download først filen til din computer, og åbn den derefter med den medieafspiller, du ser film på din computer.

    3,14
    deltager

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Ingen. Dette program åbner ikke sider til skærmen kontinuerligt. Tænk på dette program som en test. Du indtaster mange ord på tysk og tyrkisk, og programmet viser dig de ord, du har indtastet, og beder dig om at finde det tilsvarende. For eksempel siger du vis tyske ord, og du bliver bedt om at kende det ækvivalente af det tyske ord.

    zum Beispiel: programmet viser das Auto. Det står show modstykke nederst. Vi klikker der, og vi får ordet "bil". Der er to muligheder, ja og nej. Hvis vi kender sadlen, klikker vi på ja, og programmet skifter til det næste ord. Hvis vi ikke ved det, klikker vi på nej, og programmet skifter til andre ord igen, men beder om de ord, vi ikke kender. Afhængigt af dig har programmet mulighed for at finde den tyrkiske ækvivalent fra tysk eller den tyrkiske ækvivalent fra tyrkisk. Jeg håber, du forstår, hvad programmet gør, og hvordan det fungerer. Når du har downloadet og set videoen i linket, forstår du, hvad programmet er, og hvordan det fungerer.

    –> Okay, når jeg kommer hjem klikker jeg på Ziel speichern unter... og gemmer målet anderledes, som du sagde. Gud velsigne dig.

    adaizm er
    deltager

    Klik ikke direkte på linket. Højreklik på linket og download det med Gem som. Der er faktisk ingen fejl i forbindelsen. Det gav dig en advarsel, for når du klikker på linket, prøver din browser at køre det med din medieafspiller og fortæller dig, at Windows Media Player på din computer ikke er installeret korrekt. Så download først filen til din computer, og åbn den derefter med den medieafspiller, du ser film på din computer.

    Okay shamata en mig, hvorfor fungerer mediepalyer ikke, det nye format er ikke installeret, mediet er ikke installeret, men han installerede det ikke, da vi først klikkede, jeg prøvede det, hvis du er vild med grunden, kan du hjælper mig tak.
    Tak skal du have.

    3,14
    deltager

    –> Jeg kan også hjælpe med computer-relaterede programfejl. Opmærksom på alle. :)

    3,14
    deltager

    –> Okay, når jeg kommer hjem klikker jeg på Ziel speichern unter... og gemmer målet anderledes, som du sagde. Gud velsigne dig.

    –> Nu da jeg prøvede det i skolen, med Linux, var der et gemt mål som menu. Nu kom jeg hjem, jeg har Windows 8 Pro på min bærbare computer fra i morges, de muligheder der vises når jeg klikker på linket er;

    – Kopier linket
    – Link i einer Registerkarte fffnen
    – Linket er fffnen

    Ziel speichern unter... nej, hvad sker der nu?

    shamata
    deltager

    –> Nu da jeg prøvede det i skolen, med Linux, var der et gemt mål som menu. Nu kom jeg hjem, jeg har Windows 8 Pro på min bærbare computer fra i morges, de muligheder der vises når jeg klikker på linket er;

    – Kopier linket
    – Link i einer Registerkarte fffnen
    – Linket er fffnen

    Ziel speichern unter... nej, hvad sker der nu?

    Jeg bruger også Linux (CentOS 6). Operativsystemet betyder ikke noget. Jeg spekulerede på, hvilken browser der ikke har denne mulighed? Jeg bruger ikke Internet explorer (jeg ved ikke, hvordan det er der). Jeg foreslår, at du installerer Firefox-browseren.

    https://www.mozilla.org/de/firefox/new/

    Jeg bruger Firefox, og når jeg højreklikker på linket, vises denne mulighed.

    –> Okay, når jeg kommer hjem klikker jeg på Ziel speichern unter... og gemmer målet anderledes, som du sagde. Gud velsigne dig.

    …. Jeg håber fra os alle

    Okay shamata en mig, hvorfor fungerer mediepalyer ikke, det nye format er ikke installeret, mediet er ikke installeret, men han installerede det ikke, da vi først klikkede, jeg prøvede det, hvis du er vild med grunden, kan du hjælper mig tak.
    Tak skal du have.

    Som jeg nævnte ovenfor bruger jeg ikke Windows-operativsystemet, så selvom jeg skriver noget, er jeg ikke helt sikker, så det er bedst ikke at give dig et forslag. Måske kan venner, der bruger Windows-operativsystemet i forummet, hjælpe. Faktisk, hvis du downloader videoen til din computer, kan du installere en anden medieafspiller på dit system og se den uden problemer. Mit råd til dig er VLC-afspiller. Derudover behøver du ikke installere et opløsningsmiddel. VLC er installeret med sine egne løsere. Jeg håber, jeg var i stand til at hjælpe lidt, selvom det ikke løste dit nøjagtige problem.

    3,14
    deltager

    –> I går installerede jeg Windows 8 Pro på min computer, jeg har Internet Explorer 10, jeg har ikke brug for Firefox. Kan du uploade dette dokument til rapid eller dropbox? Ville jeg kræve for meget af dig, hvis jeg også spurgte om dette? flov over:)

    shamata
    deltager

    –> I går installerede jeg Windows 8 Pro på min computer, jeg har Internet Explorer 10, jeg har ikke brug for Firefox. Kan du uploade dette dokument til rapid eller dropbox? Ville jeg kræve for meget af dig, hvis jeg også spurgte om dette? flov over:)

    Min ære bror

    …… adressen, der starter med ubuntuone, er et system som dropbox. Hvis problemet er at åbne videoen i afspilleren, kan jeg uploade filen som .zip, og problemet vil blive løst. 

    3,14
    deltager

    –> OK, downloader nu. Jeg gjorde. :)

Viser 15 svar - 1 til 15 (17 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.