Åbn ikke emnet, inden du læser her

> Fora > Spørgsmål og svar om tyske lektioner > Åbn ikke emnet, inden du læser her

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager
    HVAD SKAL SE I HENHOLD TIL ÅBNING AF FAGET

    * BRUG ALDRIG NOGEN ORD I EMNETITELLEN SOM MEGET – HASTER – HJÆLP – VENLIGST – SE HER – KAN DU SE?

    * BRUG IKKE ANDRE TEGN END PERIODE, KOMMA OG SPØRGSMÆRK I FAGETS TITEL

    * DIT EMNE SKAL VÆRE EN KORT SAMMENDRAG AF DIT MEDDELELSE OG SKAL GIVE IDEER OM DIT MEDDELELSE

    * HVER SPØRGSMÅL SKAL VÆRE UNDER ET Separat emne, ikke tøve med at åbne et emne

    * SKRIV IKKE FAGETITEL I HOVEDSTADER

    ahmad
    deltager

    Vi tager et eksempel fra dig uden at skrive med store bogstaver, men jeg fortalte dig om disse spørgsmål fra ham.

    MuhaяяeM
    deltager

    Undskyld min ven, jeg skriver ikke igen ;)

    baturay_
    deltager

    Jeg vil overveje dette

    aysunnn
    deltager

    hej, jeg er et nyt medlem, jeg ved ikke, hvordan jeg bruger dette websted endnu. kan du hjælpe mig, jeg er lige begyndt på kurset, det er 3 dage, og jeg kan ikke slippe af med eksamensstress, selvom det stadig er 3 dage, jeg vil have oplysninger om eksamen og lære mere tysk

    smøre
    deltager

    Hej, jeg vil gerne spørge, om du kan give en liste over de steder, hvor verbet sein bruges.

    håbløst
    deltager

    Åh mine venner, jeg kan ikke tale på en måde

    grå ørn
    deltager

    Jeg synes, det skal være det bedste. :)


    hej gutter, jeg ønsker at få oplysninger fra jer, jeg lavede en familiesammenføring til tyskland, men min kone har et 1 år gammelt barn født der i en alder af 3 min kone arbejder og har et hjem tror du de vil gøre et problem med 1 års session, tror du der er mulighed for at sende en afvisning, tsk

    hej gutter, jeg ønsker at få oplysninger fra jer, jeg lavede en familiesammenføring til tyskland, men min kone har et 1 år gammelt barn født der 3 år gammel, min kone arbejder og har et hjem, tror du de laver et problem med 1 års session tror du der er mulighed for at sende en afvisning nu tsk jeg har ikke noget problem min kone jeg vandt sprogeksamen 1500 i løn

    mere19
    deltager

    Jeg vil gerne åbne et emne, men det kunne jeg ikke. Kan du fortælle mig, hvordan jeg åbner

    mere19
    deltager

    Entschuldigung… jeg har givet bifald :)

    den türkkız
    deltager

    hej, jeg er et nyt medlem, jeg ved ikke, hvordan jeg bruger dette websted endnu. kan du hjælpe mig, jeg er lige begyndt på kurset, det er 3 dage, og jeg kan ikke slippe af med eksamensstress, selvom det stadig er 3 dage, jeg vil have oplysninger om eksamen og lære mere tysk

    Velkommen så, vi venter på dig på cafe German :haha:

    adaizm er
    deltager

    hej, jeg er et nyt medlem, jeg ved ikke, hvordan jeg bruger dette websted endnu. kan du hjælpe mig, jeg er lige begyndt på kurset, det er 3 dage, og jeg kan ikke slippe af med eksamensstress, selvom det stadig er 3 dage, jeg vil have oplysninger om eksamen og lære mere tysk

    Udvid dit ordforråd... Download masser af tyske dialoger som MP-filer til din mobiltelefon og lyt med hovedtelefoner..

    start med at huske grundlæggende daglige behovsmønstre
    for eksempel har jeg brug for det (ich brauche) eller tag mig et glas vand) Können sie bitte ein glas wasser bringer)
    var kostet (hvor meget hvor meget) ich komme aus der türkei (Jeg kommer fra Tyrkiet) woher kommen sie (hvor kommer du fra)

    såsom enkle daglige nye bekendtskaber eller grundlæggende sætningsmønstre ..

    held og lykke

    nilakk
    deltager

    Tak for din advarsel. Jeg vil overveje :)

Viser 14 svar - 1 til 14 (14 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.