tekst tag Jeg har brug for meget, sagde hodja fix. Tak på forhånd

> Fora > Tyske forumspil og tysk praksis > tekst tag Jeg har brug for meget, sagde hodja fix. Tak på forhånd

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    mamirecep
    deltager

    Jeg har brug for dig så meget. Jeg vil fortælle dig om min 1-dagbog. Jeg vil sætte pris på det, hvis du laver den tyske oversættelse. Jeg har morgenmad efter at have vågnet op. Så går jeg i skole. Skole timer starter ved 7.30. Jeg går ud af skolen, efter at jeg har behandlet 8.20ders. Så har jeg middag på 8. Efter at have spist arbejder jeg fra 7 til 8. Jeg kigger på computeren fra 10 til 10. Vær venlig at hjælpe mig i dag

    https://www.dogrupara.com/

    nejir
    deltager

    Jeg har brug for dig så meget. Jeg vil fortælle dig om min 1-dagbog. Jeg vil sætte pris på det, hvis du laver den tyske oversættelse. Jeg har morgenmad efter at have vågnet op. Så går jeg i skole. Skole timer starter ved 7.30. Jeg går ud af skolen, efter at jeg har behandlet 8.20ders. Så har jeg middag på 8. Efter at have spist arbejder jeg fra 7 til 8. Jeg kigger på computeren fra 10 til 10. Vær venlig at hjælpe mig i dag

    Brug for hjælp til at omforme dit program, ikke?

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.