Sessionsproblem

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Break4Love
    deltager

    Venner ægtefælle for min nat på 6 måneder før skilsmisse af andre grunde, nogle jeg starter perioden og barn til bakmadig lade psykologien om problemet levede udlejning af vores børn vollmacht imzallatarak turkiyede fik var på 3 t fik var at pistol 5 ta hjem jugedamt den måde, som børn skal modtage, så vi lader Guds ansigt se på os

    I dag gik jeg til familiehjemmet, tog den 3-årige session, jeg tog fra en anden by under påskud af at ændre adresse, og de gav en 6-måneders session og bragte børnene, de sagde lad os returnere 3-årssessionen, dette er ikke ulovligt, og jeg laver en miniklub på en restaurant i 400 hver måned. Jeg sender den til mine børn. Jeg ruller gryden i øjeblikket ved at få mig til at spare penge, jeg undrer mig over. Kan de sende

    Break4Love
    deltager

    Børnene er tyske statsborgere, og når de siger at bringe jugedamt, siger de, at vi vil hjælpe dig, kort sagt, de vil have mig til at bringe børnene.

    hjerteløs
    deltager

    Hilsner, jeg kender ikke dine børns alder, hvis det ser ud til at være passet, så bring dem på arbejde. Få statsstøtte for penge, i det mindste tage sig af dine børn, ikke i opholdsproblemer. Deres børns fremtid vil være bedre her. Kommentar. Jeg undgår at gøre det, jeg vil ikke forvirre dig. Hvis du ikke er i stand til at passe børnene, vil de alligevel tage børnene, når du tager dem med. Hvis jeg var dig, er børn meget små. Hvis ikke, ville jeg bringe det her og tage mig af det selv. Jeg har kun udeladt af nødvendighed, nødvendigvis turkiyeye. Som far til et barn kunne jeg ikke klare at være adskilt fra mit barn i flere måneder. Jeg starter, hvis det er nødvendigt. Jeg var færdig med Tyskland tilpasset der turkiyeye eller + børn, når de passerer, eller jeg bakardi i Tyskland. Mit mål er ikke at dømme dig, jeg er sikker på, at de også ser på Tyrkiet, men der er behov for, at faderen til barnets mor også modtog mine penge med andre ord for at få Guds hjælp. Min ydmyge mening

    Break4Love
    deltager

    Hilsner, jeg kender ikke dine børns alder, hvis det ser ud til at være passet, så bring dem på arbejde. Få statsstøtte for penge, i det mindste tage sig af dine børn, ikke i opholdsproblemer. Deres børns fremtid vil være bedre her. Kommentar. Jeg undgår at gøre det, jeg ønsker ikke at forvirre dig, hvis du ikke er i stand til at passe børnene, vil de tage børnene, når du bringer dem, de vil passe dig. Hvis jeg var dig, er børn meget små. Hvis ikke, ville jeg bringe det her og tage mig af det selv. Jeg har kun udeladt af nødvendighed, nødvendigvis turkiyeye. Som far til et barn kunne jeg ikke klare at være adskilt fra mit barn i flere måneder. Jeg starter, hvis det er nødvendigt. Jeg var færdig med Tyskland tilpasset der turkiyeye eller + børn, når de passerer, eller jeg bakardi i Tyskland. Mit mål er ikke at bedømme, hvad de er gode til at se på Tyrkiet, da jeg er sikker, men der er behov for penge til faren til barnets mor, med andre ord Guds hjælp, du også bliver taget med til mine klienter. Min ydmyge mening

    Hvad mener du, min lærer, mine børn har et problem som rekruttering. Jeg sender dem 800 euro hver måned. Min mor tager sig meget godt af dem, jeg får alt, en 6, 5 og 1 år gammel, jeg vil have dem for at stoppe for nu. De fleste af dem har dårligt blod. Jeg tænker ikke på at bringe det for nu, lad dem forstå kurven, og så får vi se senere, min kone er syg, og jeg er træt, og jeg vil skilles i dag.

    hjerteløs
    deltager

    Der er et barn i alderen andre, som de tror kan være stort, men det kom til bakamayacag børnene var turkiyede ligesom at gøre i øjeblikket bakamayacag Price (som til højre). Du siger, hvordan de tager det, men de tager det, mor, syg, Gud helbreder dig, du kan ikke passe på dem, og du har savnet dem, uanset hvor mange børn du har, fordi børnene ikke er her, du er her, bed, de ophidsede dig ikke. Afslut din 6-måneders session. Bliv ikke taget af som sagt, alles liv er deres eget. Jeg ser på mine ord som far. Jeg kan ikke adskilles fra mit barn, du bærer det, halal. Lad det være. Du taler om det samme igen, sagde jeg gul. De ligner 1000 euro pr. Måned. Gonder det betyder ikke noget.

    Break4Love
    deltager

    Der er et barn i alderen andre, som de tror kan være stort, men det kom til bakamayacag børnene var turkiyede ligesom at gøre i øjeblikket bakamayacag Price (som til højre). Du siger, hvordan de tager det, men de tager det, mor, syg, Gud giver helbredelse, du kan ikke tage sig af dem, og du savnede dem, uanset hvor mange børn du har, fordi børnene ikke er her, du er her, beder du, de ophidsede dig ikke. Afslut din 6-måneders session. Bliv ikke taget af som sagt, alles liv er deres eget. Jeg ser på mine ord som far. Jeg kan ikke adskilles fra mit barn, du bærer det, halal. Lad det være. Du taler om det samme igen, sagde jeg gul. De ligner 1000 euro pr. Måned. Gonder det betyder ikke noget.

    Jeg fik en vollmach fra min kone, jeg kan ikke se, fordi jeg har et psykologisk problem

    Jeg kunne ikke tage mig af min grund til at tage børnene, og staten sagde, at det ville tage det fra hans hænder, og han sagde, at det ramte børnene, jeg kunne ikke tro det, da jeg sagde, at jeg ikke ville slå dem, og han forlod det sted, hvor jeg arbejdede, og efterlod det i en note, tog jeg det straks.

    Bring mig barnet i Auslande natten de sagde, at du loggede ind, lad mig komme ind, jeg accepterer ikke mere, hvis du tvinger sagde gå midt på vejen Lad os få en 6-måneders lad erklæringen sagde var de første 3 måneder efter 6 sagde var 6 måneder ubefritz efter mandag aldim, men kontinuerlige børn spørger, og de indtægter, de siger, mandatet fra turkiyede-bevægelse vil tage derefter alt efter situationen, ifølge jeg vil flytte

    Kan de ifølge deres sind sige at give slip? Jeg mødtes med arbejdspladsen, de vil vise sig fuldt ud, så kan det være en ændring? Jeg havde 4 års ægteskab, det er normalt, de skulle give mig 6 ​​måneder

    miacollogne
    deltager

    Jugenamt er ansvarlig for alle børn, der bor i Tyskland. Dine børn er tyske statsborgere. Oven i købet får du børnehave til 3 børn. Den æra sender penge til Tyrkiet. Nej, du sagde, de skulle se kulturen, grusomheden osv. Dette er undskyldningerne. bor også i Tyskland, træningstiderne er bedre end kalkun. Børn hverken mor eller far. Jeg giver og modtager børnefamiliebørn, hvis jeg var dig, jeg Jugenamt gang dig eller en kalkun. Bed de ikke har fyret dig.

    Break4Love
    deltager

    Jugenamt er ansvarlig for alle børn, der bor i Tyskland. Dine børn er tyske statsborgere. Oven i købet får du børnehave til 3 børn. Den æra sender penge til Tyrkiet. Nej, du sagde, de skulle se kulturen, grusomheden osv. Dette er undskyldningerne. bor også i Tyskland, træningstiderne er bedre end kalkun. Børn hverken mor eller far. Jeg giver og modtager børnefamiliebørn, hvis jeg var dig, jeg Jugenamt gang dig eller en kalkun. Bed de ikke har fyret dig.

    Bror, jeg sværger, jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke ved, at jeg købte den.

    Penge, jeg fortalte, opkræver ikke, at du gik efter dig for at spise rigtigt, fordi jeg aldrig har fortalt det, og jeg tager barnet penge til bjergbestigning af dets makeup, at dette tilbud alyormus 2 CiU trommelyd fjernvært kommer ind på den første dom, jeg står adskilt fra min nej grunden til, at børn i en årsag turkiyeye ahhh ahhh

    Break4Love
    deltager

    Jugenamt er ansvarlig for alle børn, der bor i Tyskland. Dine børn er tyske statsborgere. Oven i købet får du børnehave til 3 børn. Den æra sender penge til Tyrkiet. Nej, du sagde, de skulle se kulturen, grusomheden osv. Dette er undskyldningerne. bor også i Tyskland, træningstiderne er bedre end kalkun. Børn hverken mor eller far. Jeg giver og modtager børnefamiliebørn, hvis jeg var dig, jeg Jugenamt gang dig eller en kalkun. Bed de ikke har fyret dig.

    Det ser ud til, at staten, at du har modtaget en meget tom kommentar, føder dig godt

    Jeg får ikke nogen hjælp fra staten længere, kort sagt, still et spørgsmål først, angreb det ikke sådan

    fuk_xnumx
    deltager

    Hvordan ved du, hvad du skal bebrejde denne mand sådan?

    Jugenamt er ansvarlig for alle børn, der bor i Tyskland. Dine børn er tyske statsborgere. Oven i købet får du børnehave til 3 børn. Den æra sender penge til Tyrkiet. Nej, du sagde, de skulle se kulturen, grusomheden osv. Dette er undskyldningerne. bor også i Tyskland, træningstiderne er bedre end kalkun. Børn hverken mor eller far. Jeg giver og modtager børnefamiliebørn, hvis jeg var dig, jeg Jugenamt gang dig eller en kalkun. Bed de ikke har fyret dig.

    Break4Love
    deltager

    Hvordan ved du, hvad du skal bebrejde denne mand sådan?

    Taler forkert lærer

    hjerteløs
    deltager

    Mest. Smuk. Don, bliv hos dine børn i Tyrkiet, find et job, arbejd, luk din Tyskland-bog. Når børnenes tyske statsborgere bliver voksne, bestemmer de selv, hvor de skal bo. Jeg kan seriøst ikke forstå nogle ting nogle gange, ekskone for mig. Hvis han siger, at han ikke vil tage vores barn, vil jeg ikke stoppe et minut og gå til tr. Du har ikke ét men tre børn, bror. Hvad laver du, gå til dine børn, de står tilbage uden en mor

    Break4Love
    deltager

    Mest. Smuk. Don, bliv hos dine børn i Tyrkiet, find et job, arbejd, luk din Tyskland-bog. Når børnenes tyske statsborgere bliver voksne, bestemmer de selv, hvor de skal bo. Jeg kan seriøst ikke forstå nogle ting nogle gange, ekskone for mig. Hvis han siger, at han ikke vil tage vores barn, vil jeg ikke stoppe et minut og gå til tr. Du har ikke ét men tre børn, bror. Hvad laver du, gå til dine børn, de står tilbage uden en mor

    Min lærer, jeg mødes med en kvinde, hun accepterer mine børn, hun accepterer i jugedam, hun tror, ​​det vil være okay, når vi er gift.

    For nu samler jeg nogle penge ind, jeg arbejder på en restaurant, og jeg er i en god position der, jeg tjener gode penge, forhåbentlig bliver jeg gift og samler børnene i år.

    hjerteløs
    deltager

    Min bror er hjælpeløs, jeg forstår hvordan det er for en du lige har mødt. Du vil betro dine børn til alles liv, men lad mig sige dig klart, du skrev så meget, jeg forstår på dig, at du bekymrer dig mere om Tyskland end dine børn, ingen fornærmelse. Han ser ud til at være det, jeg sagde

    Break4Love
    deltager

    Min bror er hjælpeløs, jeg forstår hvordan det er for en du lige har mødt. Du vil betro dine børn til alles liv, men lad mig sige dig klart, du skrev så meget, jeg forstår på dig, at du bekymrer dig mere om Tyskland end dine børn, ingen fornærmelse. Han ser ud til at være det, jeg sagde

    Det er ikke sådan, lærer, jeg tjener her, og jeg sender 200 300 euro til mine børn og min familie hver uge. Hvis jeg tager til Tyrkiet, hvis jeg får 100 lira, er kontoen klar.

    hjerteløs
    deltager

    Jeg ved det ikke bror, dit liv er en svær situation, må Gud hjælpe dig

Viser 15 svar - 1 til 15 (29 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.