Taler på tysk via Skype

> Fora > Tyske forumspil og tysk praksis > Taler på tysk via Skype

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    kunstig
    deltager

    Hvis nogen vil, tilføj mig venligst. Om aftenen kan vi tale om det tema, vi har bestemt (Deutsche welle ball temaer er normalt).

    Niveau B1, min tale er dårlig. Jeg taler med fremmede på denne måde, men jeg troede det kunne være bedre at tale med tyrkiske venner på grund af tidsforskelle og lejlighedsvise skype-problemer.

    Skype: artificial76

    3,14
    deltager

    –> Guds samtykke er vigtigere end noget andet. Jeg vil for guds skyld gerne hjælpe dig, men jeg ved ikke hvordan jeg kan hjælpe, for min tid er meget begrænset. Forresten, hvad er dit køn? Det skal jeg vide, før jeg kan tilføje dig. For jeg foretrækker, at kvinder taler med kvinder og mænd til mænd. Vores profet (fred være med ham) råder os til ikke at være alene med det modsatte køn. (Allahümme Salli Ala Sayyidina Muhammedin og Ala Ali Sayyidina Muhammedin)

    kunstig
    deltager

    Jeg er en privat person.

    3,14
    deltager

    –> Så tilføjer jeg det bro. :)

    3,14
    deltager

    –> Vi mødtes med en ven på Skype et par gange. Det var produktivt, jeg håber, jeg kunne hjælpe.

    kenkogs
    deltager

    Jeg er hos kenkogs1 a2

Viser 5 svar - 1 til 5 (5 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.