få ubestemt session uden B1

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    sanseyy
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har boet i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to børn, og de er tyske statsborgere. Jeg arbejder som IT i en meget god tysk virksomhed og tjener godt. Desværre kunne jeg af en eller anden grund ikke få B1-certifikatet. Af disse grunde giver de en permanent 1-årig session. Jeg har ikke tid til at gå til kursus osv. Har jeg en chance, hvis jeg giver den til en advokat? Eller hvad skal jeg gøre?

    yenicerixnumx
    deltager

    Hej, jeg lavede min ansøgning om statsborgerskab efter 6 år, og de sendte den tilbage, fordi der kun manglede 1 dokument. Vil de have et nyt, fordi formel1-dokumentet i Tyrkiet er gammelt? Da jeg før ansøgte om tidsubegrænset ophold, gav de det ikke på grund af manglende dokumenter. Jeg tror også, det vil ske for dig. Hvis du ikke bærer betingelserne, giver de bestemt ikke. For at være ærlig, så tror jeg ikke, det bliver løst med en advokat.


    Man venter 1 måned på at få fristen fra udlændingekontoret, og der går 3 måneder før kortet kommer frem, tag et billede igen, udfyld ansøgningsskemaet, det er en svær situation. Masser af bøvl. Gentagelsesperioden slutter, de samme transaktioner igen, jeg har b1, men de giver mig 1 år og 1 år, fordi jeg er arbejdsløs.

    Ohne ideel
    deltager

    B1 er ikke dig. Det er det vigtigste af de originale dokumenter. B1 krav med integration.

    aras.xnumx
    deltager

    Hej b1 hvor mange måneder afsluttede du hvilken stat

    Nesibe af
    deltager

    Hej b1 hvor mange måneder afsluttede du hvilken stat