få ubestemt session uden B1

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    sanseyy
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har boet i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to børn, og de er tyske statsborgere. Jeg arbejder som IT i en meget god tysk virksomhed og tjener godt. Desværre kunne jeg af en eller anden grund ikke få B1-certifikatet. Af disse grunde giver de en permanent 1-årig session. Jeg har ikke tid til at gå til kursus osv. Har jeg en chance, hvis jeg giver den til en advokat? Eller hvad skal jeg gøre?

    yenicerixnumx
    deltager

    Hej, jeg lavede min ansøgning om statsborgerskab efter 6 år, og de sendte den tilbage, fordi der kun manglede 1 dokument. Vil de have et nyt, fordi formel1-dokumentet i Tyrkiet er gammelt? Da jeg før ansøgte om tidsubegrænset ophold, gav de det ikke på grund af manglende dokumenter. Jeg tror også, det vil ske for dig. Hvis du ikke bærer betingelserne, giver de bestemt ikke. For at være ærlig, så tror jeg ikke, det bliver løst med en advokat.


    Man venter 1 måned på at få fristen fra udlændingekontoret, og der går 3 måneder før kortet kommer frem, tag et billede igen, udfyld ansøgningsskemaet, det er en svær situation. Masser af bøvl. Gentagelsesperioden slutter, de samme transaktioner igen, jeg har b1, men de giver mig 1 år og 1 år, fordi jeg er arbejdsløs.

    Ohne ideel
    deltager

    B1 er ikke dig. Det er det vigtigste af de originale dokumenter. B1 krav med integration.

    aras.xnumx
    deltager

    Hej b1 hvor mange måneder afsluttede du hvilken stat

    Nesibe af
    deltager

    Hej b1 hvor mange måneder afsluttede du hvilken stat

    B1 er ikke svært, hvor mange år har du boet i Tyskland? Læser du til eksamen i 1 måned, har du det godt. Overdriv det ikke. Jeg købte den umiddelbart efter at have levet i 1 år. Der er intet at frygte b1. Der er allerede en masse information, indhold og emner til eksamen på youtube. Slip af med det hurtigst muligt 😇.

    Nesibe af
    deltager

    B1 er ikke svært, hvor mange år har du boet i Tyskland? Læser du til eksamen i 1 måned, har du det godt. Overdriv det ikke. Jeg købte den umiddelbart efter at have levet i 1 år. Der er intet at frygte b1. Der er allerede en masse information, indhold og emner til eksamen på youtube. Slip af med det hurtigst muligt 😇.

    delstaten Bayern

    hjerteløs
    deltager

    Medarbejderen i Ausländerbehörde kan tage initiativ og finde dit tysk tilstrækkeligt og give en session på ubestemt tid, men der er 1 % sandsynlighed. Du behøver ikke at gå på B1-kurset, du kan læse direkte på internettet og tage eksamen, du har ikke chancen for at sige, du ikke har tid. Hvis du vil læse 1 time hver dag , du er klar til eksamen om 2 eller 3 uger Jeg forstår ikke hvad der er galt med advokaten, der er ingen lov og advokat i Tyskland, spild ikke dine penge.

    volkanxnumx
    deltager

    Hej venner,

    Jeg har boet i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to børn, og de er tyske statsborgere. Jeg arbejder som IT i en meget god tysk virksomhed og tjener godt. Desværre kunne jeg af en eller anden grund ikke få B1-certifikatet. Af disse grunde giver de en permanent 1-årig session. Jeg har ikke tid til at gå til kursus osv. Har jeg en chance, hvis jeg giver den til en advokat? Eller hvad skal jeg gøre?

    Hilsen,
    Venner har nævnt nogle ting, jeg vil gerne tilføje et par ting.
    Først og fremmest, i Tyskland spiller initiativet fra den officer, der udfører dit papirarbejde, en vigtig rolle, desværre bliver nogle mennesker fanget i nyhederne om deres arbejde.
    Hvis du møder op for en betjent, der kender dine juridiske rettigheder, er du på alle måder 1-0 foran.
    Jeg ved ikke, hvordan de seneste lovbestemmelser er. Jeg skal lave noget research i tide, men hvad de fleste ikke ved; Der er ikke noget, der hedder et kursuskrav i Tyskland.

    Derfor kan du få dit certifikat ved kun at forbedre dig selv ved at tage b1 eksamen.

    Undervejs i processen med at få mit tyske statsborgerskab sagde de, at du skulle tage et integrationskursus, så jeg sagde nej, det er ikke obligatorisk, jeg læser og går til eksamen på egen hånd, og det gjorde jeg. Dem, der ved, ved det. ...

    Så, lang historie kort, hvis du stoler på dit tysk, hvis du kan tale foran betjenten og tale tysk, når han indser, at du er over dit b1-niveau, vil han ikke være i stand til at bede om et dokument fra dig. står skrevet i loven klart og tydeligt!

    Hvis dit tysk ikke er på det niveau, kan du gå til VHS og tilmelde dig nærmeste eksamensdato og få b1 uden at skulle på kursus.

    Mfg

Viser 8 svar - 1 til 8 (8 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.