Gratis tysk træningspakke kampagne Sona Erdi

> Fora > Nyheder og meddelelser om Almancax produkter og tjenester > Gratis tysk træningspakke kampagne Sona Erdi

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager

    Anslåede medlemmer og besøgende Vores gratis produktleveringskampagner, som vi har kørt i næsten 2-år, er afsluttet.
    Vi vil gerne takke alle, der har vist interesse for vores produkter.

    Vores tyske uddannelsessæt, der består af en tysk uddannelses-dvd med en kapacitet på 7 cd'er og 23 tyske ordkort (600 ord og 60 talemønstre), tilbydes til salg langt under markedsprisen, og vores medlemmer og besøgende vil være i stand til at have vores sæt ved at betale langt under markedsværdien. I øjeblikket er kun betalingsmuligheden ved døren tilgængelig, og alternative betalingssystemer vil snart blive aktiveret.

    Vores nye produkter er under forberedelse, og vi kommer snart tilbage med smukke kampagner og produkter.

    Med venlig hilsen

    3,14
    deltager

    –> Når du siger alternativ betaling meget snart, hvor hurtigt, hr. Muharrem? :) Jeg er meget nysgerrig efter de nye DVD'er. Jeg har allerede givet de forrige til min tante. Jeg er offer??? ;D

    –> Jeg synes, jeg skal gøre det til en vane at tænke et par gange, inden jeg sender en besked. :-X

    Cemalettin
    deltager

    Hilsen hr. Muharrem, jeg ville sætte pris på, hvis du kunne kontakte mig, dette er min e-mailadresse.  cemalettin_karabas@hotmail.com 

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.