www.almancax.com Team

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    redaktør
    besøgende
    WEBMASTER & ADMINISTRATOR
    Muharrem EFE
    TYSKE INSTRUKTØRER
    Muharrem EFE
    Elif gorgulu

    acelyaxnumx
    deltager

    Tak til jer alle. Jeg kan virkelig ikke finde ord at sige, I har gjort et fremragende stykke arbejde. De sagde ikke forgæves, at jeg ville være slave i 40 år for enhver, der lærte mig et brev. Vi, jeres medlemmer, kan måske ikke være dine slaver, men vær sikker på, vores bønner vil altid være med dig. Må Gud give dig alt, hvad du ønsker dig. Mange tak. Knus. Med masser af kærlighed……

    den kelebekgib
    deltager

    Jeg vil gerne takke holdet for al denne indsats. De er alle meget hjælpsomme og oprigtige. Du har det godt!

    du mirakel
    deltager

    på udkig efter et smukt sted finder jeg :)

    andic
    deltager

    Tak til alle der har bidraget. Du er super....

    evo
    deltager

    Tak alle sammen, dette websted vil være meget nyttigt for mig.

    den masilh
    deltager

    …den nye version af webstedet er meget flot; Godt gået til alle.

    acelyaxnumx
    deltager

    Bedste hilsner til denne onde øje-perle på tysk…..

    Eurovision
    deltager

    Jeg ønsker dig fortsat succes

    MuhaяяeM
    deltager

    Vi takker jer alle sammen :)

    Derin
    deltager

    TAK TIL ALLE SOM BIDRAGEDE...

    den Lehrer
    deltager

    DET ER ET MEGET SUCCESERT SIDE... GLAD JEG OGSÅ ER MEDLEM AF DENNE SIDE...

    asigitarist
    deltager

    Hej Jeg er et nyt medlem. Jeg studerer på den anatolske gymnasium, og selvom jeg har set tysk i 3. år, kan det ikke siges, at jeg lærte meget, og det kunne jeg ikke: Jeg stødte på dette sted, mens jeg ledte efter en god kilde på internettet i morgen. mange tak :) Selv at finde tysk online var et problem for mig :)

    Smyrna
    deltager

      Hvad tror du årsagen til ikke at lære tysk er din oprørske guitar? ;) Jeg er sikker på, at du kan finde det, du leder efter her, velkommen

    asigitarist
    deltager

    hb :) teşekkür ederim :) ja måske bruge lidt mere tid på min guitar :P Eksamen var i dag. Det var middelmådigt: Jeg arbejdede hårdt herfra... Nå, når man forsøger at lære alt på én dag, er det alt, hvad der skal til. :)

    Mcscream
    deltager

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Uendelig tak til dit team sundhed for din indsats Venner Jeg har fulgt dit websted i kort tid. Jeg oprettede mit medlemskab i går aftes. Jeg er virkelig glad for at være sammen med dig. Du laver et meget nyttigt og meget nyttigt job. Jeg ønsker dig succes, Arkadşlar ;) held og lykke…

Viser 15 svar - 1 til 15 (83 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.