almancax

> Fora > Cafe almancax > almancax

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    SMC-403
    deltager

    Venner, der forlod prøvelsen, som havde deres problemer bag sig, kom de ikke ind i forummet eller kom forummet ind i en ond cirkel i kort tid, årsagen er ukendt, men det er sikkert, at forummet er blevet stille

    uendelig0604
    deltager

    Det er sommerferie, det er derfor.....

    SMC-403
    deltager

    Jeg tror, ​​det vil gøre sæsonfinalen som andre serier i denne hastighed. :D

    nat 2
    deltager

    SLM Jeg håber, at alle har det godt. Nå, jeg er her omkring. :D

    SMC-403
    deltager

    SLM Jeg håber, at alle har det godt. Nå, jeg er her omkring. :D????

    du er allerede afhængig af dette sted

    nat 2
    deltager

    SLM Jeg håber, at alle har det godt. Nå, jeg er her omkring. :D????

    du er allerede afhængig af dette sted

    så ja  ;D ;D ;D ;D ;D

    nat 2
    deltager

    Hilsen på tysk, hvor er folkene, er du forsvundet…..

    SMC-403
    deltager

    Hvor er folket, det er et godt spørgsmål, enten nyder de deres ferie på havet, eller også løber de på arbejde for at leve af :D

    nat 2
    deltager

    Hvor er folket, det er et godt spørgsmål, enten nyder de deres ferie på havet, eller også løber de på arbejde for at leve af :D

    Du har ret, sms 403 jeg tog ikke til tyrkiet, jeg tror alle er sådan hehe  ;D Selvfølgelig vil ferietid ikke være her, notlerya hehe  ;D

    3,14
    deltager

    Ja venner, det er sommer, alle er et sted... Jeg kan heller ikke logge på hele tiden... ;D

    afgange
    deltager

    Nå, når alt kommer til alt, har du vigtigere ting at gøre 3,14 bror eller ære bror  ;) ;D ;D

    nat 2
    deltager

    İdas du skal tilsyneladende ikke også, du er her på ferie så ;)

    nat 2
    deltager

    velkommen til Amancax vejrmelding

    Ifølge de data, vi modtog i morges, er dagens almacax -beboere glade; venter på dig efter de kolde vinde, varme humoristiske blæsende minutter med dig på tysk.
    ;) :D

    SMC-403
    deltager

    velkommen til Amancax vejrmelding

    Ifølge de data, vi modtog i morges, er dagens almacax -beboere glade; venter på dig efter de kolde vinde, varme humoristiske blæsende minutter med dig på tysk.
    ;) :D

    Kommer disse vittigheder fra Tyskland eller er de fra Tyrkiet? :D

    nat 2
    deltager

    velkommen til Amancax vejrmelding

    Ifølge de data, vi modtog i morges, er dagens almacax -beboere glade; venter på dig efter de kolde vinde, varme humoristiske blæsende minutter med dig på tysk.
    ;) :D

    Kommer disse vittigheder fra Tyskland eller fra Tyrkiet? :D

    Vi sender sms sammen :D

    SMC-403
    deltager

    velkommen til Amancax vejrmelding

    Ifølge de data, vi modtog i morges, er dagens almacax -beboere glade; venter på dig efter de kolde vinde, varme humoristiske blæsende minutter med dig på tysk.
    ;) :D

    Kommer disse vittigheder fra Tyskland eller fra Tyrkiet? :D

    Vi sender sms sammen :D

    Det bliver tid, se, jeg vil ikke have nogen forskelsbehandling her. :D

Viser 15 svar - 1 til 15 (32 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.