Din murermester Ahmet….

> Fora > Cafe almancax > Din murermester Ahmet….

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    emosh
    deltager

    Jeg synes, det er den sjoveste ulykke i verden. ;D

    Kære Emin Batur, vicegeneraldirektør i KIPTAS, en af ​​Metropolitan Kommunes virksomheder, fortalte om den sjove ulykke, der skete på et af byggepladserne og sendte murerens brev til sin chef om denne hændelse.

    Kære byggeleder,

    Jeg skrev det på arbejdsulykkesrapporten som en planlægningsfejl.
    Du så dette ikke som tilstrækkeligt, og du bad mig forklare det detaljeret. De begivenheder, der fik mig til at blive indlagt i øjeblikket, var præcis som jeg beskrev nedenfor.

    Som du ved, er jeg murer.
    Da jeg var færdig med mit arbejde på bygningens sjette etage, var der nogle mursten tilbage. Det var nødvendigt at sænke disse mursten, som jeg gætte var omkring 250 kg.

    Jeg gik ned, fandt en tønde, bandt et stærkt reb til den, gik op på sjette sal.
    Jeg trådte rebet gennem et snurrehjul og hang enden ned.
    Jeg gik ned igen og trak rebet op ad tønden til sjette etage.
    Jeg bandt enden af ​​rebet til et fast sted og trak det op igen.
    Jeg fyldte alle murstenene i tønden.

    Jeg gik nedenunder, løsnede enden af ​​rebet, jeg bandt.

    Da jeg løste rebet, befandt jeg mig pludselig i luften.
    Hvordan kan jeg ikke finde det? Jeg er omkring 70 kilo. Han trak mig op, da tønden på 250 kilo faldt med forsiden nedad.
    Af spænding og overraskelse kunne jeg ikke tænke på at give slip på rebet.

    Halvvejs kolliderede vi med en fuld tønde.
    Jeg tror, ​​at mine højre to ribben blev brudt i løbet af denne tid.

    Lige da jeg rejste mig, blev mine to fingre fanget i snurrehjulet med rebet.
    Mine fingre blev også brudt i løbet af denne tid.

    I mellemtiden kom bunden af ​​tønden, der ramte jorden, frem, og murstenene blev spredt rundt.
    Da tønden blev lettere, begyndte jeg denne gang at gå ned, og tønden begyndte at gå op, og vi kolliderede med tønden igen halvvejs.
    Skinnebenet på mit venstre ben blev også brudt i løbet af denne tid.

    Jeg besluttede mig for at forlade rebet med et livshåndklæde. Da jeg løftede mit hoved op, så jeg den tomme tønde komme mod mig med et ansigt.
    Jeg tror, ​​det var sådan, det revnede i mit kranium.

    Jeg besvimede, jeg åbnede øjnene på hospitalet. Jeg beder den Almægtige om at beskytte alle hans tjenere mod sådanne usynlige ulykker, jeg kysser dine hænder med respekt.

    Din murermester Ahmet...

    jentzsch2
    deltager

    Må Gud give dig en hurtig bedring. Hvad kan jeg sige? Det er som en tegneserie...

    kærlighed
    deltager

    Det er en virkelig sjov ulykke, men lad os bare sige, at det er en slem ulykke ;D ;D

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.