VENNER!... LAD MIG TAGE ET DYB INDÅND!... MIT VISUM ER ANKOMMET!...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    darudigi
    deltager

    Jeg har generelt deltaget som tilskuer, fordi jeg har været meget pessimistisk indtil nu... Du har dog hjulpet mig meget... Især med hensyn til A1 eksamen... Jeg bestod med lethed, takket være dig... Jeg kan hjælpe alle, der har brug for hjælp inden for min tid... Nu vil jeg gerne takke jer alle uden tøven... Ingen skal demoraliseres... Der er kun at vente, der er længsel, der er skuffelse, der er en tålmodighedsprøve... Kort sagt, alt er der faktisk... Der er pakket så meget ind i dette ene år... Forberedelse til brylluppet hele året rundt, mens du arbejder på dit job, stress og nerver, hvordan skal jeg forklare ... Jeg ved, du forstår... Hvad jeg siger... Venner kan lide... Slap af... Gør hvad du vil og intet mere... Prioritér din ægtefælles løn og huset, der er på toppen af det... Giv din eksamen, resten er bare et pas og et stempel med et billede, hvor der står VISUM fast på passet... Vil du sige, at det er alt, hvad jeg savner... Jeg venter stadig på min mand... jeg savner ham så meget .. jeg kan ikke forklare det for dig... Bryllup i august, så bryllupsrejse for at slippe af med al denne stress, og så rejser... Til den eneste person, for hvem noget kan være gjort for mig... Min kone... Må alles længsel ende... Tak igen til alle... VEEEEEEEEEEE! NOWIIIIIIIII!:::::: KOM SÅ TANTE!!!!!!! halayy:) halayy:) halayy:) hiihi:) hiihi:) hiihi:) yuppie:) yuppi:) klap:) klap:) klap:) dans:) dans:) dans:)

    mavili_mavis
    deltager

    min kære ven, jeg læste hvad du skrev, skrev du meget godt, jeg håber dit næste liv vil være fri for stress, med kærlighed og lykke

    Gud velsigne dig og hjælpe dig :)

    smile35
    deltager

    Jeg oplever alt, hvad du sagde, min ven, jeg er en af ​​dem, der ansøgte i april, ligesom dig, jeg venter stadig den 8. april, der er ingen intriger, der er ingen dokumenter, alt er tilgængeligt.. Held og lykke til min ven, jeg er meget glad for dig, jeg håber det vil være godt for dig, du nævnte løn og hus, hvor meget var din løn?

    afskyr
    deltager

    Kom nu, vær klar, min ven hirse, til dine venner, der venter på visum.

Viser 3 svar - 1 til 3 (3 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.