Når vi har modtaget vores visum, skal der foretages en anden handling

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Demirhan
    deltager

    Først og fremmest ønsker jeg tålmodighed til mine venner, der venter på et visum. Skal vi foretage os andre handlinger, efter vi har modtaget vores visum? Hvor mange dage skal vi gå efter vores visum ankommer Jeg håber jeg har mit visum om 3 uger, jeg kan ikke vente.

    furdom
    deltager

    Først og fremmest ønsker jeg tålmodighed til mine venner, der venter på et visum. Skal vi foretage os andre handlinger, efter vi har modtaget vores visum? Hvor mange dage skal vi gå efter vores visum ankommer?...Gud vil jeg have mit visum om 3 uger, jeg kan ikke vente.

    Ingen yderligere handling er påkrævet, men først til mølle-visummet er kun til indrejse, og visumets varighed er 90 dage. Det er bedst ikke at bruge for meget tid, det er bedre, hvis du kommer der så hurtigt som muligt, for det vil tage noget tid, som 2 til 4 uger, før du får din session. Respekter.

    Demirhan
    deltager

    tak iiimmm for dine oplysninger, så jeg har visum, jeg skal købe min flybillet og gå

    EL-TURCO
    deltager

    Du behøver ikke at have ALT. Når du kommer til Tyskland, er du automatisk forsikret af din ægtefælle. Gå til forsikringsselskabet, din ægtefælle er tilknyttet, og ansøg. Han kender allerede de nødvendige procedurer, held og lykke.

    Demirhan
    deltager

    tak, det er nemt for din viden, klap:) klap :)

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.