Tyskland Visa er ankommet, korte perioder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    hasanxnumx
    deltager

    Ja, venner, jeg tror, ​​jeg er en af ​​de mest ventende blandt jer. Jeg søgte i Ankara den 04.10.2013, 14.03.2014, så i dag modtog jeg mit visum. Jeg havde et militært problem, jeg åbnede en masse emner, nu ringede jeg til militærafdelingen, jeg kan ikke gøre noget herfra, gå til mig, hvis der er et problem på vej, vil der blive underskrevet et papir til mig gå til en tyrkisk konsul der om 15 dage. Jeg købte en billet til tirsdag. Jeg vil følge denne side derfra og forsøge at hjælpe nye venner.

    42
    deltager

    held og lykke :) :) God rejse fra nu af, klapsalver:) klapsalver:) klapsalver:) klapsalver:)
    Det er rigtigt, jeg ringede til lufthavnen, hvis vi tjekker ind i fritiden, er kun et stykke papir underskrevet. De tager den med til militærafdelingen i arbejdstiden og får den underskrevet. Så er der ikke noget problem, når man afslutter dansen:) dans:)
    Nå, bror, hvorfor tog dit visum så lang tid at komme ud? Da jeg fulgte efter dig, afleverede din ægtefælle papirerne til udlændingekontoret i december. Jeg kedede mig efter det??

    hasanxnumx
    deltager

    tak hirse, jeg bragte min kone til Tyrkiet, hun blev her i omkring 2 måneder, min fil der skulle lukkes, jeg sendte næsten min kone igen denne gang, de bad om et forretningspapir hver måned, jeg ventede i 3 måneder. Hvis problemet ikke er her, var jeg nødt til at gå i januar

    Gzm243
    deltager

    Hej venner, jeg ansøgte om familiesammenføring fra Ankara den 18.03.2014, min kone ringede til udlændingepolitiet i dag, og de sagde, at dokumenterne først skulle behandles på konsulatet. Er der nogen, der ved, hvad det er for en proces, der udføres på konsulatet, og hvor lang tid det tager?

    serkantan
    deltager

    Det tager i gennemsnit 2 eller 4 uger. Derefter beder de om nødvendigt om dokumenter fra deres ægtefælle.

    Hej venner, jeg ansøgte om familiesammenføring fra Ankara den 18.03.2014, min kone ringede til udlændingepolitiet i dag, og de sagde, at dokumenterne først skulle behandles på konsulatet. Er der nogen, der ved, hvad det er for en proces, der udføres på konsulatet, og hvor lang tid det tager?

    PyrO1250
    deltager

    Held og lykke, først og fremmest gik vi selvfølgelig alle sådan igennem denne proces, jeg ventede 6 måneder på visum, det er en separat samtale, men den rigtige ting starter her, tingene bliver stærke, sagde jeg indtil det kommer, resten er slet ikke let, det største problem er, at du er arbejdsløs, det er en meget anderledes verden, må Gud velsigne dig.

    Gzm243
    deltager

    Det tager i gennemsnit 2 eller 4 uger. Derefter beder de om nødvendigt om dokumenter fra deres ægtefælle.

    Serkantan, fra hvilket konsulat søgte du i Tyrkiet, og i hvilken by i Tyskland vil dokumenterne blive behandlet?

    serkantan
    deltager

    Jeg søgte fra Ankara .. et sted kaldet Ismaning .. nær München

    Serkantan, fra hvilket konsulat søgte du i Tyrkiet, og i hvilken by i Tyskland vil dokumenterne blive behandlet?

    Gzm243
    deltager

    Jeg søgte fra Ankara .. et sted kaldet Ismaning .. nær München

    Min kone ringede til udlændingepolitiet i dag, og de sagde, at din kones dokumenter vil ankomme i næste uge, ring igen i begyndelsen af ​​april, og vi vil give dig besked, hvis et dokument er påkrævet. Min kone sagde, hvad end du har brug for, jeg er allerede klar, men de sagde også, at de nødvendige dokumenter varierer fra person til person. Min kone er tysk statsborger og en tysk officer sagde til min kone at der ikke er grund til at bekymre sig for meget da du er tysk Lad os se hvad der sker, jeg håber at mine dokumenter bliver sendt og godkendt hurtigst muligt.. :-X

    Break4Love
    deltager

    Er der nogen, der ansøger til Berlin fra Istanbul?

    Gzm243
    deltager

    Gutter, jeg har et spørgsmål. Mon ikke udlændingens politi vil have en vielsesattest fra originalen i Tyskland? Og er der andre dokumenter, jeg skal sende?

    serkantan
    deltager

    De vil ikke have ægteskabsattesten. Du behøver ikke at sende det i noget dokument.

    Gutter, jeg har et spørgsmål. Jeg spekulerer på, om udlændingepolitiet oprindeligt ønskede et vielsesattest fra esten i Tyskland? Og er der andre dokumenter, jeg skal sende?

    Gzm243
    deltager

    Venner, konsulatet ringede i dag og sagde, at mit visum var godkendt, og at jeg ville have mit pas om 3 eller 4 dage. Min visumansøgningsdato er 18.03... Det tog mindre end 1 måned Officielt :)

    serkantan
    deltager

    Ringede konsulatet? Ringede du til konsulatet? De irriterede mig vist bare. Jeg har ventet siden den 24. januar. Jeg ansøgte fra Ankara. stadig intet svar. Jeg håber, at du hurtigst muligt vil modtage dit pas med visummet i. Jeg ville blive glad, hvis du kunne informere os.

    Venner, konsulatet ringede i dag og sagde, at mit visum var godkendt, og at jeg ville have mit pas om 3 eller 4 dage. Min visumansøgningsdato er 18.03... Det tog mindre end 1 måned Officielt :)

    Gzm243
    deltager

    Ringede konsulatet til .. ringede du til konsulatet? Jeg antager, at de bare irriterede mig .. Jeg har ventet siden 24. januar. Jeg lavede en ansøgning fra Ankara. stadig ikke noget svar. Jeg håber, du får pas med visum så hurtigt som muligt. Hvis du informerer os, vil jeg være glad.

    Jeg tror, ​​konsulatet ringede for at teste mit tysk, fordi jeg tog et kursus i Wien for 2 år siden og boede der i 2 år. Jeg tog mit B2-dokument, som jeg modtog der, med til visumsamtalen. I dag ringede en tysk dame fra konsulat. Vi talte fuldstændig på tysk. Hun spurgte mig, hvor længe jeg blev i Wien på mit kursus. Da jeg ikke har et A1-dokument, er det et af de obligatoriske kurser, så er jeg tysk? Jeg tror, ​​du vil måle det ... Dit visum er blevet godkendt, og jeg sender dig dit pas lige nu. Jeg spurgte, hvor lang tid det vil tage for det at ankomme. Han sagde, at det vil være i din hånd om 3 eller 4 dage. Lad os se... I vil holde dig orienteret om udviklingen.

    bat_u
    deltager

    Hvor langsom er denne Ankara-arbejdende ven .. Vi forventer mindst 3 uger for alle mulige ting he

Viser 15 svar - 1 til 15 (27 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.