Vi har søgt familiesammenføring, men der er stadig ikke noget svar: (((

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    benhavinhaven
    deltager

    hej min bror søgte til familiesammenkomsten den 16. juni, det var et meget hyggeligt møde, men de bad om hans kones ind- og udrejsedokumenter til Tyrkiet, de gav ham indtil 20. juli, min brors kone kom, de forberedte det dokument inden for en uge og sendte det via fax og kurer. Det blev leveret til fragtkonsulatet den 28. juni Han gik til udlændingekontoret og spurgte ham derfra, udlændingekontoret i Bremen sagde, at dine dokumenter var forladt den 7. juli. vil ske nu?En anden ven, der ansøgte den 20. juni, fik sit visum med det samme.

    fuk_xnumx
    deltager

    dude, det er held og lykke, ingen ved hvor lang tid det tager

    benhavinhaven
    deltager

    Så hvad skal svigerinde gøre der?Hvad skal jeg sige til udlændingepolitiet?Er der en formel for det?Der bliver meget overfyldt hver uge.

    fuk_xnumx
    deltager

    Se nu er systemet sådan her, jeg ved ikke hvor mange embedsmænd der er, men lad os sige at der er 4 betjente De deler 28 bogstaver i 4 på tysk De starter fra A og ser på de første 7 bogstaver. man ser på de næste 7 bogstaver. Det er værre, at processen er overfyldt, så tiden er længere. Generelt er de tidlige, landrasamt i byen, de går til, landrasamt i byen, hvor de går, hvis tanten har brug for at gøre er tæt på, de vil gå hen og komme med undskyldninger.Hvis de er gravide, får de børn..Din bror skulle ringe til det konsulat, han søgte til, og spørge, hvad de siger om det sidste.

    Så hvad skal svigerinde gøre der?Hvad skal jeg sige til udlændingepolitiet?Er der en formel for det?Der bliver meget overfyldt hver uge.

    tugce_doerj er
    deltager

    min ven, hvad sagde du om den date, du vil på? Hvis du sagde noget som september eller noget, ville du vente lidt længere. De sender dit visum i henhold til den dato, du ønsker at rejse.

    benhavinhaven
    deltager

    Nej, tugce ven, intet var angivet på den dato, du vil afsted.

    De sagde, at skæbnen ikke betyder noget. De spurgte ikke på konsulatet.

    maduri
    deltager

    Der er et barn her, İsmet dø, barnet skriver fra 5. maj til bere, sidste gang jeg læste og skrev til ham, sagde jeg privat til ham, vis ich, hvad vil der ske efter forhøret? Tyskerne gør det samme, og de beskæftiger sig med problemet med fnat.

    tugce_doerj er
    deltager

    Nej, tugce ven, intet var angivet på den dato, du vil afsted.

    De sagde, at skæbnen ikke betyder noget. De spurgte ikke på konsulatet.

    Det er bedre ikke at nævne, at når du giver en bedre dato, får de dig til at vente indtil den dato. :)))

    Bthnkdgn
    deltager

    Tætheden af ​​det sted, du skal hen, er meget vigtig, og hvis det er udlændinge her, fungerer bureaukratiet langsomt.
    Hvis der er en nødsituation, kan du fremskynde processen ved at dokumentere det. Min kone var gravid, jeg fik mit visum til 25 dage med en lægeerklæring Hurtigt tid for en by som Hamborg, hvor der er mange udlændinge.

    benhavinhaven
    deltager

    Der er gået 17 dage i dag. Vores dokumenter er stadig ikke ankommet. Hvor mange dage tror du, dokumenterne vil ankomme til Bremen, og hvor kan vi forhøre os om denne sag? Det ville være rigtigt at ringe til konsulatet.

    Bthnkdgn
    deltager

    Du ringer til udlændingepolitiet for papirarbejdet, ikke ulemperne. Men er dokumenterne ikke ankommet, tager det 1-3 måneder, giver de det klassiske svar.I Hamborg sagde de mindst 20. I Bremen kan det være anderledes.Du kan ringe til udlændingepolitiet og spørge.

    namege77
    deltager

    Jeg søgte den 9. maj, stadig intet svar, udlændingene ringede til politiet Hvad betyder det hvis vi ikke bestod afhøringen, ville konsulatet i Tyrkiet have bedt udlændingepolitiet om at behandle vores familiesammenføring eller ville det have sendt en kort svar..

    tugce_doerj er
    deltager

    Min ven, udlændingeafdelingen arbejder så langsomt. Især hvis der er mange tyrkere i fremtiden, bliver transaktionerne længere. Det er ferietid her. Uanset hvor du går, er der nogen på orlov. Ingen andre træder i stedet for den, der er fri.

    Det er 2 måneder siden jeg kom her, jeg har en krise. enten arbejder de til middag, eller også virker de slet ikke. nogle dage er de helt lukkede. det sted jeg taler om er østtyskland jeg ved ikke hvad de laver i vest ^^

    min paradis
    deltager

    min ven, hvad sagde du om den date, du vil på? Hvis du sagde noget som september eller noget, ville du vente lidt længere. De sender dit visum i henhold til den dato, du ønsker at rejse.

    De spørger dig, hvilken date du vil på??

    benhavinhaven
    deltager

    Mens forummet blev udfyldt, spurgte de, hvilken dato du ville gå, men vi satte ikke en dato der. Vi fik visumindehaverne foran konsulatet til at udfylde formularen. Så gav min bror mig den.

    namege77
    deltager

    Der er gået 4 uger siden afhøringen, stadig intet svar, udenlandsk politi siger det er stadig i gang.Hvis en person kiggede på et brev i 30 dage, ville han komme til mig hver 1. dag, jeg forstår ikke om det er en tegn på held eller ej. Jeg er ved at blive skør..

Viser 15 svar - 1 til 15 (21 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.