fuk_18 bror kan du hjælpe mig?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    være
    deltager

    Hej Fuk_18 bror, jeg har et spørgsmål. De sagde, at du er vidende om dette spørgsmål og kan hjælpe mig. For guds skyld ville jeg blive glad, hvis du har nogen oplysninger og kan hjælpe mig... Min kone er tysk statsborger, men hun har intet arbejde, hun får hjælp fra staten, og hun hyrede en advokat, og advokaten sagde, at han ville hjælpe mig, hvis noget skulle gå galt. Jeg vil gerne vide, om det bliver afvist eller afvist. Tak i forhånd. Må Gud hjælpe os alle. Amen.

    Merry
    deltager

    Min rigtige ven stillede det samme spørgsmål, de bad mig altid om dokumenter, for selvom jeg er tysk, så ville de have løn, arbejdspladskontrakt, husleje, alt. Jeg havde et møde i dag, jeg afleverede dokumenterne, jeg sagde ikke noget, ikke en advokat eller noget, bliv ikke forvirret, da jeg lavede en aftale i telefonen, sagde jeg, hvorfor bad du mig om disse dokumenter, Jeg sagde, jeg hyrede en advokat eller noget fra de uskyldige, de reagerede meget dårligt, de sagde, at vi ville give visum eller ej, selvom det var tysk. I dag gik jeg og gav dokumenterne, den betjent jeg så var en meget flink person, han kiggede ikke engang på dokumenterne, han sagde at jeg ville have dem bare sådan. Han sagde: "Det er den bedste chance for dig at være tysk statsborger, ellers ville du aldrig være i stand til at tage din kone med, din indkomst er utilstrækkelig." Jeg sender godkendelsen til ankara i morgen, sagde han indkomstvisum om to uger :))) gå ikke i panik, gå til betjentenes natur, giv dem, hvad de vil have :)

    på lur
    deltager

    Jeg siger til dig, at det er en stor fordel at være tysk statsborger, de beder dig kun om proceduren.

    muratbdr
    deltager

    Min rigtige ven stillede det samme spørgsmål, de bad mig altid om dokumenter, for selvom jeg er tysk, så ville de have løn, arbejdspladskontrakt, husleje, alt. Jeg havde et møde i dag, jeg afleverede dokumenterne, jeg sagde ikke noget, ikke en advokat eller noget, bliv ikke forvirret, da jeg lavede en aftale i telefonen, sagde jeg, hvorfor bad du mig om disse dokumenter, Jeg sagde, jeg hyrede en advokat eller noget fra de uskyldige, de reagerede meget dårligt, de sagde, at vi ville give visum eller ej, selvom det var tysk. I dag gik jeg og gav dokumenterne, den betjent jeg så var en meget flink person, han kiggede ikke engang på dokumenterne, han sagde at jeg ville have dem bare sådan. Han sagde: "Det er den bedste chance for dig at være tysk statsborger, ellers ville du aldrig være i stand til at tage din kone med, din indkomst er utilstrækkelig." Jeg sender godkendelsen til ankara i morgen, sagde han indkomstvisum om to uger :))) gå ikke i panik, gå til betjentenes natur, giv dem, hvad de vil have :)

    Hold øje. Jeg håber, at mine dokumenter kommer snart.

    omerumuten
    deltager

    Hej Fuk_18 bror, jeg har et spørgsmål. De sagde, at du er vidende om dette spørgsmål og kan hjælpe mig. For guds skyld ville jeg blive glad, hvis du har nogen oplysninger og kan hjælpe mig... Min kone er tysk statsborger, men hun har intet arbejde, hun får hjælp fra staten, og hun hyrede en advokat, og advokaten sagde, at han ville hjælpe mig, hvis noget skulle gå galt. Jeg vil gerne vide, om det bliver afvist eller afvist. Tak i forhånd. Må Gud hjælpe os alle. Amen.

       
          Jeg fortalte dig, at det ikke nytter noget at hyre en advokat i din første visumansøgning, der er ingen juridisk situation, hvor en advokat kan træde til. Hvis dit visum bliver afvist 3 gange, og du ikke bliver informeret inden for den 6-måneders periode, der er angivet i visumansøgningen kan advokaten træde til, og som en undtagelse kan din gravide kone træde til. Han kan hjælpe dig, mens han forsøger at gå til ham (i alle tilfælde, hvis din ægtefælle ikke har andre til at passe dig end dig)

    være
    deltager

    Vealeykum, hilsner, Mery, min bror. Må Gud velsigne dig, du har roet mig. Jeg håber, det vil ske, som du sagde, og intet vil gå galt. Hvor lang tid tog det for dem at give dig besked? Det har været over 2 uger siden jeg kom fra Ankara, men der har ikke været nogen nyheder til min kone. :)

    tugce_doerj er
    deltager

    Hej Fuk_18 bror, jeg har et spørgsmål. De sagde, at du er vidende om dette spørgsmål og kan hjælpe mig. For guds skyld ville jeg blive glad, hvis du har nogen oplysninger og kan hjælpe mig... Min kone er tysk statsborger, men hun har intet arbejde, hun får hjælp fra staten, og hun hyrede en advokat, og advokaten sagde, at han ville hjælpe mig, hvis noget skulle gå galt. Jeg vil gerne vide, om det bliver afvist eller afvist. Tak i forhånd. Må Gud hjælpe os alle. Amen.

    Hvis din ægtefælle er tysk statsborger, beder de ikke om et indkomstbevis fra din ægtefælle. Selvom det bliver anmodet om det, spørger de om det som en formalitet. Bare rolig, dit visum vil snart blive udstedt.

    være
    deltager

    :) :) Jeg håber, min bror Tuğçe, jeg er virkelig glad nu, selvfølgelig, held og lykke, min Herre ved det bedste, jeg håber, vi alle får vores snart.  :)

    held og lykke
    deltager

    :) :) Insha'Allah, min bror Tugce, jeg er virkelig glad nu, selvfølgelig, for det bedste, min Herre ved det bedste, Insha'Allah, vi alle kommer snart ud.  :)

    SOYER MIN KONE ER TYSK BORGERFRITAGELSE AF LØN ANSÆTTELSESAFTALE LEJEKONTRAKT BLEV ANMODET, VI BLEV FRYGTET, FORDI MIN KONE ARBEJDEDE, GÅ TIL INTERVIEW OFFICIENSEN SAGDE, AT VI ØNSKER AT OPFYLDE FORMALITET, SÅ DU KAN AT:

    være
    deltager

    :) :) Kom nu, jeg håber du har held og lykke, bror.. Må Gud velsigne dig, jeg føler mig lettet, jeg håber, det bliver, som du siger... Så, fik du visum?

    held og lykke
    deltager

    :) :) Kom nu, held og lykke bror, Gud velsigne dig, jeg føler mig lettet, jeg håber det bliver som du siger... Så fik du visum?

    Betjenten sagde nej, jeg sender godkendelsen i morgen Jeg ved ikke, hvor lang tid det vil tage at sende visummet i Ankara. Må Gud give tålmodighed til alle.

    være
    deltager

    amen amenn forhåbentlig hvornår ansøgte du? Så hvor lang tid er der gået?

    held og lykke
    deltager

    ammin aminn inshallah hvornår har du ansøgt? så hvor lang tid var det?

    Jeg ansøgte den 05.01.2015, 16 dage senere, ankom dokumenterne til Tyskland.

    være
    deltager

    Jeg søgte den 13.01.2015, der er stadig ingen nyheder, lad os se om det går godt, jeg håber det går godt. :) Jeg håber din kommer hurtigst muligt. :)

    på lur
    deltager

    Venner, der er ikke engang gået en måned endnu, vi har afsluttet 1 dage :cryla: vær tålmodig, det vil ske inshallah.

    muratbdr
    deltager

    Venner, der er ikke engang gået en måned endnu, vi har afsluttet 1 dage :cryla: Vær tålmodig, det vil ske, insha'Allah.

    Jeg forstår ikke, hvorfor det tager så lang tid, min bror, normalt kommer dokumenterne om 2 uger. Hvis du afhenter dem, skal det ankomme om 1 måned. Visa er ikke tysk statsborger på grund af ægtefælles situation. Har du problemer sådan som lov eller skolestatus osv.? Jeg kigger på nogle dele, der venter 4 måneder, det er så latterligt for mig, hvorfor er det så længe?

Viser 15 svar - 1 til 15 (19 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.